Tämä on niin pimeä ja koukuttava blogi!
http://freetobemeornot1.blogspot.com/
Mä olen lukenut pari vuotta Vegasissa asuvan kauniin ja erittäin epävarman suomalaisnaisen blogia. Mies on Israelista, pojat jo isoja ja tämä nainen kirjoittaa raastavan paljastavasti elämästään. Päivittelen ihmetellen ja suosittelen, sillä yllättäen saattaa vaikka sympatiseerata tätä naista!
Kommentit (9)
Silmiini ei osunut yhtään tunistettavaa kuvaa naisesta itsestään. Oli vain se missä näkyis meikatut silmät, ei muuta?
Kuitenkin miehestä, lapsista, sukulaisista/tutuista oli kuvia.
Että näin taas suojellaan omaa yksityisyyttä? En ymmärrä. Itsestä ei voi laittaa, muista voi? Ja kuitenkin noista muista kaikki puolitututkin tunnistavat myös naisen itsensä?
Jos olisit lukenut blogia pidempaan niin tietaisit, etta blogin kirjoittaja shoppailee nettiputiikkiaan varten, eli palauttaa siis tuotteet jotka eivat mene kaupaksi. Se on yksi niista ainoista tavoista jolla han talla hetkella ansaitsee rahaa. Minusta erittain kekseliasta. Eli ei siis ostele itselleen. Ja hei haloo, esim. tomaatit ja kurkut on ainakin taalla Keski-Euroopassa huomattavasti halvempia kun Suomessa. Jenkeissa tuskin ongelma.
Toki tuo blogi on valilla tosi raadollista, mutta elama on ja musta on tosi upeaa kuinka joku uskaltaa kirjoittaa tollasta tekstia ja kertoa milta oikeasti tuntuu julkisesti. Ei kannattais tuomita, jos jonkun mielesta on paska/feikki blogi niin voipi vaihtaa osoitetta. Itse olen koukuttunut. Kaikkea hyvaa bloggarille itselleen, tuntuu nyt elama alkavan voittaa.
Kirjoittaja on kokenut tarpeeksi kovia ilman teidän arvostelujakin.... Saisit hävetä ap, kun tulet tänne laittelemaan linkkejä ja tunnustat vielä seuranneesi blogia jo pari vuotta.
Vaikea sanoa mikä tässä koskettaa, sillä musta nainen on vain säälittävä. Mutta silti seuraan.
2 munaa, tomaattia, kurkkua, pala leipää.
Mahtaa oikeesti olla tylsä elämä.
Onko kaikki blogit samanlaisia?
Pääsiäisen jutussa valitti ettei oo yhtään rahaa mutta sen jälkeen on ostellut vaikka mitä ja aamupalallakin varaa tomaatteihin ja kurkkuun. Ei Suomessa köyhät noin elä
Rahaa ei ole mutta luotolla vedetään, tehdään konkursseja ja luksusta pitää olla, mieli järkkyy ja paniikkihäiriö raatelee, silti pitää näyttää pintaa.
Sääliksi käy!