Mitä sanotte Jehoville, jotka ei ymmärrä lähteä ovensuusta?
Kommentit (29)
misään tapauksessa ei pidä ottaa mitään lehtisiä vastaan, muuten he tulevat kysymään mitä mieltä olet lukemastasi
Mitä törkeämpi oot, sitä todennäköisempää on, etteivät tuu takas.
totean, että minulla on oma vakaumukseni, enkä ole kiinnostunut heidän sanomastaan. Toivotan hyvää päivän jatkoa ja suljen oven. Kahdesti meillä on täällä käynyt, toisella kertaa sanoin, että olemme lestadiolaisia, meillä on omat julkaisumme ja oma käsityksemme, emmekä ole kiinnostuneita heidän opistaan ja pelastuskäsityksestään. Sen jälkeen meillä ei ole todistajia käyny
josta muutkin tietää että tähän taloon ei ole tulemista.
myin torilla leivonnaisia ja siihen tuli sitten j-todistaja tyrkyttämään lehtiä. Meinas väkisin jättää mulle vihkosensa, mutta totesin, että sama ku viet suoraan tuohon roskikseen, ettei mun tarvi vaivautua. Siihen loppu kauppaaminen.
Oma opettajani, totesi hyvin rauhallisesti, "ei kiitos" ja käveli pois.
Katson aina ovisilmästä keitä tulee.
Uskon että molemmat osapuolet on tyytyväisiä kun ei tarvitse viedä aikaa toisiltaan.
nyt etkä myöhemminkään ja pyydät laittamaan merkkinnän vihkoonsa, että tänne ei tarvitse enää tulla.
Kiitos ja näkemiin.
oma raamis menossa. Olen sitten pyytänyt heidät mukaan. Olemme alkaneet rukoilla ja rukouksemme olemme osoittaneet kolmiyhteiselle Jumalalle. Rukousta on vetänyt ihminen, jonka äänen yli ei pysty puhumaan. Aina kun jehovan todistajat yrittävät sanoa, ettei Jeesus ole Jumala, niin kyseinen henkilö korottaa ääntään ja ryhtyy paatoksellisempaan rukoukseen jossa kovaäänisesti rukoilee, että nämä eksyneet lampaat (Jehovan todistajat)löytäisivät takaisin elävän Jumalan luo.
Samat todistajat eivät ole koskaan tuleet takaisin.
Se niiden oikeus. Kysy vaikka syyttäjältä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072014084432_uu.shtml
olis mun ovensuussa, niin toki toivottaisin tervetulleeksi sisälle. Ja soittasin tietty Seiskaan.
mitä ne olisivat näyttäneet teille Raamatusta? Eihän Jeesus olekaan Jumala vaan Jumalan poika niinkuin Raamattu sanoo! Mikä siis oli pointti?
ovenpieliin.
Mun kotona on käynyt mormooneja, Jehovan todistajia, kerran Adventisti joululehtensä kanssa eikä muita.
Itse olen käynyt 4 eri uskonnollisissa kokouksissa ja sata varma olen et jos johonkin asiaan pitää löytää Raamatun vastaus on ne todistajia, jotka sen asiallisesti ja luotettavasti osaavat antaa ja piste.
Kirkko on kaikista hömpöin ja sit tulee nää muut mutut ja mun mielestä!
Miten nämä henkilöt saa häiritsemästä sinua pois. meillä on mennyt näin.
ja vastauksia kysymyksiisi: Kristityille Jeesus on 100% ihminen ja 100% Jumala.
Ja miski meidän olisi pitänyt pitlata iltamme järjestys sillä, että vieraat ihmiset olisivat saaneet luennoida meille väärästä raamatunkäännöksestä omia uskomuksiaan? Saivat toki tulla sisään ja osallistua toimintaamme, mutta ei meidän tarvitse omaa iltaamme muuttaa heidän mukaansa...
mitä ne olisivat näyttäneet teille Raamatusta? Eihän Jeesus olekaan Jumala vaan Jumalan poika niinkuin Raamattu sanoo! Mikä siis oli pointti?
käsittääkseni isä, poika ja pyhä henki ovat yksi ja sama, joten eikös siis Jeesuskin ole silloin jumala?
Mutta asiaan: itse olen sanonut että ei, en halua kuunnella ja että en ole vaihtamassa vakaumustani. Ihan ystävällisesti ja jämäkästi.
mut sit ku kissa pisti päänsä esiin ne lähti..eivät vissiin diggaa jehovat elukoista :D
vai vanhasta? Kumpi on oikea? Mun tietääkseni ne näyttää henkilön omasta Raamatusta kaiken jos haluaa! Ja sitäpaitsi olen vertaillut niitten raamattua eikä mitään valittamista paitsi, että niillä on Jumalan nimi Raamatussaan niinkuin Suurkirkon oven yläpuoleelakin Senaatin torilla. Onko muuten teitin Raamatussa?
Etteks te pyytänyt ne sisälle?
sivistynyt käytökseltäsi!
Mut just toi KÄSITTÄÄKSENI, ne on niitä mutu mun mielestä juttuja. Kaikissa raamatuissa lukee et Jeesus sanoi isä on minua suurempi ja menen isän luokse ja istuu isän oikealla puolella jne...Isä meidän rukouksessa piti pyhittää Jumalan nimi, joka on Jehova!
Niin onko sit Jeesus ja Jehova sama persoona? Kun Jehovan nimi jätettiin pois Raamatusta ja pelkkä Herra tuli joka paikkaan niin kait poika ja isä onkin sama persoona -huh?
Ai niin tässä uusimmassa kirkon Raamatussa on Jumalan nimi Psalmi 83 ja viiminen jae. Kattokaas ite!
että nyt meillä on rukouksen aika. Ei silloin enää varsinkaan paasata raamatusta, vaan kunnioitetaan isäntäväen tapoja, jos halutaan olla mukana. ja olimme sanoneet, että mukaan saa toki tulla, mutta häiritä ei saa.
Ja jehovan todistajilla on ihan oma käännöksensä, mikä ei perustu mihinkään tutkimukseen.
i]vai vanhasta? Kumpi on oikea? Mun tietääkseni ne näyttää henkilön omasta Raamatusta kaiken jos haluaa! Ja sitäpaitsi olen vertaillut niitten raamattua eikä mitään valittamista paitsi, että niillä on Jumalan nimi Raamatussaan niinkuin Suurkirkon oven yläpuoleelakin Senaatin torilla. Onko muuten teitin Raamatussa?
Etteks te pyytänyt ne sisälle?
[/quote]
totean, että minulla on oma vakaumukseni, enkä ole kiinnostunut heidän sanomastaan. Toivotan hyvää päivän jatkoa ja suljen oven. Kahdesti meillä on täällä käynyt, toisella kertaa sanoin, että olemme lestadiolaisia, meillä on omat julkaisumme ja oma käsityksemme, emmekä ole kiinnostuneita heidän opistaan ja pelastuskäsityksestään. Sen jälkeen meillä ei ole todistajia käyny
Kyllä lähtee.