Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Ikäsi ja mikä kohta sinussa on pahiten väljähtänyt? Entä mikä kohta

Vierailija
20.07.2011 |

on ikäiseksesi hyvässä kunnossa?



Minä 37 v. ja pahiten on rupsahtanut alavatsa (pömppö) ja peppu (roikkuu).



Tissit sen sijaan ovat täyteläiset kolmesta imetyksestä huolimatta, samoin naama on vielä melko sileä ja nätti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu onkin sitten enemmän ja vähemmän lässähtänyttä. Ikää 46 v.

Vierailija
2/11 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suonikohjuja yläasteikäisestä lähtien :/ Olen siis se kaveri joka aina käyttää housuja :( Kerran ne on jo hoidetukin, mutta ovat taas aika pahana. Ikää on kanssa 37-v



Mutta kaunista on mun mielestä kanssa rinnat kolmesta pitkästä imetyksestä huolimatta, sekä pakarat ovat kauniit ja terhakat. Kyllä tykkään mahastakin, vaikka siitä näkyy että raskaana on oltu, vähän makkaraa on mutta nahka on pysynyt tarpeeksi kauniina. Naamaankin olen ihan tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivot ovat pahiten rapistuneet, muu on ikäisekseni kunnossa.

Vierailija
4/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät ja kynnet ovat hyvässä kunnossa, miksei kainalotkin. Muu on rupsahtanutta, pahiten iho, joka on täynänsä raskausarpia ja muita kolhuja ja elämää.

Vierailija
5/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


m44

Vierailija
6/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei palautunut raskauksista ei niin ollenkaan, sinne mahtuisi varmaan edelleen tunkemaan täysiaikaisen vauvan, vaikka viimeisestä synnytyksestä on jo monta vuotta.



Parhaassa kunnossa ikään nähden on naama, jota jatkuvasti taivastellaan ja kuvaillaan paljon todellista ikääni nuoremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on rumin ja sisäreidet.



Tiisit ja pylly sekä kasvot on ihan ok:t.

Vierailija
8/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selkeimmin falskaa tuo alapää...4 synnytystä takana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naama ihan hyvä, sukulainenkin sanoi, että näytän yhä siltä lapselta kuin joskus kauan sitten :D Ei kuulemma uskoisi 4 lapsen äidiksi.

Vierailija
10/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 35 v. ja yläluomet ovat valahtaneet, samoin kulmien väliin on tullut uurteet niin että näytän aina vihaiselta >:(



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahiten roikkuu maha (läskiä ja raskausarpia) sekä allit.



Parhaiten on säilynyt alapää (4 at-synnytystä ja on silti arveton, kaunis ja timmi) sekä kasvot