Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pika pikaa, mita ottaisit 1v4kk ikaiselle pojalle mukaan Suomen lomalle???
10.07.2011 |
Tarviiko esim.kumppareita? Kaupungissa kylla majoitutaan, mutta onko millaista saata luvattu? Monta asustekertaa ottaisit mukaan? Pesumahdollisuus on!
Kommentit (3)
kumppareita. Kuinkahan pitkä lomanne mahtaa olla ja mihin päin Suomea olette menossa. Vaikuttaa noihin pakkaamisiin aika lailla...
Jos on kerran mahdollisuus pestä vaatteita, niin ottaisin itse koko perheelle vaatetta vaikka 3-5 vaatekertaa ja pesisin pari kertaa viikossa koneellisen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
3 lämmintä asua
3 sortsiasua
lenkkarit ja sandaalit,hattu.kuuma on!tultiin just ulkomailta jäätymästä =9 ja joku yöpukusysteemi ja uikkari