Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla virtsatietulehdus, jos ei kirvele?!

Vierailija
19.07.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei uskonut kun kerroin, että pissa on punaista. Sanoi, että olet sitten varmaan syönyt punajuurta.

Mieslääkäri oli silminnähden järkyttynyt kun näki tulokset. Ei kuitenkaan pahoitellut kun oli tytötellyt ja vähätellyt. Olin silloin melkein kolmekymppinen.

Vierailija
2/5 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei uskonut kun kerroin, että pissa on punaista. Sanoi, että olet sitten varmaan syönyt punajuurta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtsatietulehduksen muita oireita jotka voivat ilmetä yhdessä kirvelyn kanssa tai erikseen on esim kuume, selkäsärky, vatsasärky, kipeä olo, reidet voi särkeä jne.. vti:n oireet on aika moninaiset.

Olen töissä vanhusten parissa ja heillä ei koskaan ole kirvelyä, aina vain sekavuutta tai tiputtelua/inkontinenssia. Itselläni on ollut virtsatien tulehdus jossa oireena oli PELKKÄ kuume ja pitkittyneen kuumeen takia otettiin pika crp joka oli 100 ja siitä sitten peruslabrat joissa oli virtsatulehdus.

Vierailija
4/5 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan tihentynyt tarve päästä vessaan, mutta eihän sieltä juuri mitään tule, kun vähän väliä käy.

Pientä paineen tunnetta koko ajan rakon seudulla, mutta senhän pystyy kai itsekin tekemään ihan ajattelemalla asiaa...

Kantsiiko mennä lääkäriin vai katselenko vielä? Puolukkamehua ja c-vitamiinia otin jo.

Vierailija
5/5 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tohon pissan väriin tulee, niin pissan voi värjätä (punajuuren lisäksi) myös esim vähäinen juominen/nestehukka kesällä jolloin pissa voi olla tumman punaista/tumman ruskeaa. Se ei aina ole merkki tulehduksesta. Tosin se voi olla myös merkki tulehduksesta varsinkin yhdistettynä pahan hajun kanssa.