Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä ongelmia sinulle aiheutui OP-korttien toimimattomuudesta?

Vierailija
09.07.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa kävi vittuilemaan miehelle että sulla ei ole rahaa tilillä ja että muiden kortit on kyllä toimineet. Mies siinä sanoi että kun automaatistakaan ei saa mitään.

Noh, laitettiin äsken palaute s-kanavan kautta, myyjä ei saa epäillä asiakkaan maksukykyä.

Vierailija
2/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostoksilla ja monessa paikassa maksoin OPn kortilla, mutta automaattia ei tullut vaan vastaan. Illemmalla olisin nostanut käteistä, mutta en saanut ja nyt on lompakossa 50 snt ja huomenna pitäisi mennä uimarannalle eikä matkalle osu yhtään automaattia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa kävi vittuilemaan miehelle että sulla ei ole rahaa tilillä ja että muiden kortit on kyllä toimineet. Mies siinä sanoi että kun automaatistakaan ei saa mitään. Noh, laitettiin äsken palaute s-kanavan kautta, myyjä ei saa epäillä asiakkaan maksukykyä.

kone sanoo, ettei ole katetta. Ja kun kassa tämän saman tiedon kajauttaa ääneen niin soppa on valmis. Voisivat opetella sanomaan, kortti ei toimi.

Vierailija
4/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostanut mitään eilen.

Vierailija
5/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korttini toimi kassalla, mutta käteistä en saanut - piti lainata lapselta.

Kassa kyllä sanoi minulle,että korttien toimimattomuus on aika tavallista "näin lauantaisin neljän jälkeen".

Minulla op-visa,mutta myös elektron oli toiminut siinä kaupassa.

Vierailija
6/10 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankin korttiani eilen kun palasin töistä ja otin matkalta pizzat.

Ei siis oikeastaan mitään ongelmia.

Vierailija
7/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt paljon tilillä on rahaa, en saanut kaupasta ruokaa ostettua enkä apteekista särkylääkettä. lisäksi en päässyt illanviettoon koska auto olisi pitänyt tankata:/

Vierailija
8/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kaupassa aamupäivällä ja ennen kuutta illalla, ihan hyvin toimivat.

Vierailija
9/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:n korttini toimi koko npäivän kun olin liikenteessä ja maksoin pitkin päivää eri ostoksia. Minulla on lisäksi olemassa S-etukortti jonka tilillä rahaa ja siinä myös Visa ominaisuus hätätapauksia varten, samoin on Stockmannin kortissa MC, en näitä kortteja muuten käytä, mutta on ihan siitä syystä jos OP:n kortille tapahtuu jotain, esim häviää ja tarvitsen rahaa. Lisäksi mieheni on myös Nordean asiakas ja olisimme voineet käyttää hänen korttiaan ostoksiini jos olisi tullut tarve....EN ymmärrä onko ihmiaillä oikeasti vain se yksi pankkikortti??? Mitä jos olette vaikka lomamatkalla ja automaatti imaisee kortin ja ette saa sitä takaisin tai kortti varastetaan/ häviää..

Vierailija
10/10 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, mutta kun ihmettelin kassalle, että miksihän kone herjasi moista kun ei ole ennen sattunut niin kailotti suureen ääneen syynä olevan yleensä se, ettei tilillä ole katetta. No siitähän ei nyt siis ollut kyse, mikä selvisi kun pääsin kotiin ja näin uutiset, mutta tosi asiatonta toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi