kirkkohäät homoille ja lesboille?
miksi haluavat edes sellaiset, koska jumala tarkoitti naisen ja miehen yhteen ?
Kommentit (22)
haluta esim. siksi että uskovat Jumalaan. Tai sitten tavan ja tasa-arvoisuuden vuoksi.
haluta esim. siksi että uskovat Jumalaan. Tai sitten tavan ja tasa-arvoisuuden vuoksi.
tasa-arvoa on turha vaatia jos on itse valinnut tiensä... en itse menisi naimisiin seurakunnassa, joka vihkii homo/ lesbo pareja.
tasa-arvoa on turha vaatia jos on itse valinnut tiensä... en itse menisi naimisiin seurakunnassa, joka vihkii homo/ lesbo pareja.
kyllä.
muille jotka kuuluvat kirkkoon, ja uskovat jumalaan, mitä mieltä olette asiasta ?
ja haluavat rakkaudelleen sinetin Jumalan kasvojen edessä
Koska uskovat Jumalaan
ja haluavat rakkaudelleen sinetin Jumalan kasvojen edessä
vaikka jumala ei halunnut yhteen lesbo/homopareja?
nii pitäs muistaa että siellä on monessakin kohdassa jumala ilmaissut selvän kantansa homoutta vastaan..sen takia antiikin rooma ja kreikkakin hajosi jumalattomuuden ja kaiken sen elostelun ja orgioiden takia...raamattua vaan nykyään tulkitaan niin eri tavalla kuin ennen..luterilainen uskonto ei ole enää mikään uskonto vaan vapaa-ajattelijoiden uskonto..itse en kuulu enää kirkkoon sen takia ku uskonto oppi on menny ihan päin mäntyä..en itse hyväksy naispappejakaan koska raamatussa sanotaan selvästi että jumala on tarkoittanut saarnajaksi miehen..naisella on omat tehtävänsä
se eronneiden vihkiminen, josta joku jo kysyi?
siellä sanotaan aika paljon juttuja joita ei noudateta enää, jos olet raamattusi lukenut...
nykyään vaan anntetaan asioiden mennä eteenpäin niinku on yleisesti hyväksytty..kaiksessahan on aina sama..mitä enemmistö sanoo se voittaa..,kaikki on kääntynyt päälaelleen..ennen homoutta pidettiin vääränä.nyt sitä ylistetään..vaikka olisit sitä vastaan et saa sanoa sitä ääneen koska se on yleistä mielipidettä vastaan..on naurettavaa että suomessa on muka sananvapaus laki tai että jokaisella saa olla omat mielipiteet koska jos kuulut vähemmistöön niin sua ei kuunnella ja oot julma ja paskapää jos et hyväksy homoutta...ihmiset on JULMIA
se eronneiden vihkiminen, josta joku jo kysyi?
kirkko vihkii eronneita minun tietääkseni :D
kaikki on kääntynyt päälaelleen..ennen homoutta pidettiin vääränä.nyt sitä ylistetään..vaikka olisit sitä vastaan et saa sanoa sitä ääneen koska se on yleistä mielipidettä vastaan..on naurettavaa että suomessa on muka sananvapaus laki tai että jokaisella saa olla omat mielipiteet koska jos kuulut vähemmistöön niin sua ei kuunnella ja oot julma ja paskapää jos et hyväksy homoutta...ihmiset on JULMIA
Ei homoutta ylistetä missään. Ja mitä haittaa homouden hyväksymisellä voisi muka olla? Mitä jos lapsenne paljastuu homoksi?
luterilainen kyllä...jumalan silmissä ensimmäinen puoliso on oikein ja hyväksytty..raamatun mukaan ei saa erota..asumuseron saa ottaa..ei jumalan laissa pakoteta et pitäs elää yhdessä vaik on naimisissa
luterilainen kyllä...jumalan silmissä ensimmäinen puoliso on oikein ja hyväksytty..raamatun mukaan ei saa erota..asumuseron saa ottaa..ei jumalan laissa pakoteta et pitäs elää yhdessä vaik on naimisissa
Ongelmahan ei ole se että saadaan homot menemään kirkosssa naimisiin vaan se että saadaan ne heterotkin pois sieltä. Täten vastustan jyrkästi homojen kirkkovihkimistä (kuten myös heteroiden). Kirkko täysin eroon valtiosta ja kohti kaunista, ateistista Suomea.
nii pitäs muistaa että siellä on monessakin kohdassa jumala ilmaissut selvän kantansa homoutta vastaan..sen takia antiikin rooma ja kreikkakin hajosi jumalattomuuden ja kaiken sen elostelun ja orgioiden takia...raamattua vaan nykyään tulkitaan niin eri tavalla kuin ennen..luterilainen uskonto ei ole enää mikään uskonto vaan vapaa-ajattelijoiden uskonto..itse en kuulu enää kirkkoon sen takia ku uskonto oppi on menny ihan päin mäntyä..en itse hyväksy naispappejakaan koska raamatussa sanotaan selvästi että jumala on tarkoittanut saarnajaksi miehen..naisella on omat tehtävänsä
Minäkin vannoin raamatun nimeen kunnes löysin Harry Potterin. Siis tässähän on kaikki parempaa. Uskottavampi maailma, mielenkiintoisemmat henkilöhahmot, vähemmän aukkoja juonessa jne. Ei oo tarvinnut kahta kertaa miettiä mitä lukee fiktion nälkäänsä.
MITÄ JUMALA ON TARKOITTANUT/TARKOITTAA - jos siis on olemassa.
"Tutkimattomat ovat Herran (vai onko se sittenkin Rouva, vai peräti Neiti?) tiet"
Ihan vapaasti, ei ole minulta pois.
kirkko päättäköön asiasta