Onko tyttölasten äidillä soveliasta olla posliini?
Eikö nyt ole vähän outoa kun perhe käy saunassa, niin äidin ja lasten alapäät on samannäköisiä ja johan tytötkin menee hämilleen kun murrosikäisenä alkaa karvat kasvaa, kun ei ole nähty että aikuisilla on karvoja. Lisäksi pitääkö tytöille lapsesta asti opettaa että naisten pitää olla karvattomia?
Kommentit (85)
juu ei ole mulla posliinia ja on tyttäriä,mutten ole koskaan osannut ajatella mitenkä tuo liittyy soveliaisuuteen!
nämä hygienisyyshommat ja neuvonut miten alapää pidetään siistinä. Kuuluu minusta ihan perusasioihin, mitkä kerrotaan tytöille samaan aikaan kuin kuukautisista ja muista.
Niin ja tytöille olen ostanut hyvät terät samalla kuin ostin ekat siteet, etteivät ajele tylsillä terillä.
Kiitos hyvistä nauruista! :). Eiköhn ne tytöt siihen murrosikään mennessä ole aika monet pimpsat nähneet yleisissä saunoissa.On kiharaa, suoraa, on vaikka minkä moista ja väristä,(elleivät nyt ole ihan pullossa kotona kasvaneita)
nämä hygienisyyshommat ja neuvonut miten alapää pidetään siistinä. Kuuluu minusta ihan perusasioihin, mitkä kerrotaan tytöille samaan aikaan kuin kuukautisista ja muista. Niin ja tytöille olen ostanut hyvät terät samalla kuin ostin ekat siteet, etteivät ajele tylsillä terillä.
Siitä kun karva alkaa kasvaa menee vielä monta vuotta että tarvitsisi mitään bikinirajoja siistiä.
Täällä liikkuu välillä jotain sairaita (pedoja?), jotka tarttuu juuri tällaisiin aiheisiin.
nämä hygienisyyshommat ja neuvonut miten alapää pidetään siistinä. Kuuluu minusta ihan perusasioihin, mitkä kerrotaan tytöille samaan aikaan kuin kuukautisista ja muista.
Niin ja tytöille olen ostanut hyvät terät samalla kuin ostin ekat siteet, etteivät ajele tylsillä terillä.
ja näin kai suurin osa tekee. Luulisin...
Minun mielestä on ollut parempi, että itse ostan terät, millä ajelevat bikinirajansa ja siistivät jos kokevat tarvetta kun kuukautiset alkavat. Olen nähnyt tyttöjeni kavereilla sen verran surkeannäköisiä viiltoja kun ovat ajelleet salaa likaisilla ja tylsillä terillä.
Kyllä nykyajan yläasteella on jo sen verran valistuneita tyttöjä, ettei rämemajavia taida olla kuin jollain luomuhipin tyttärellä (jos silläkään).
nämä hygienisyyshommat ja neuvonut miten alapää pidetään siistinä. Kuuluu minusta ihan perusasioihin, mitkä kerrotaan tytöille samaan aikaan kuin kuukautisista ja muista. Niin ja tytöille olen ostanut hyvät terät samalla kuin ostin ekat siteet, etteivät ajele tylsillä terillä.
niin taatusti siinä sakissa ei enää luomua majavaa enää montaa ole. No ehkä jossain peräkylällä, mutta tuskin niissäkään montaa.
Siitä kun karva alkaa kasvaa menee vielä monta vuotta että tarvitsisi mitään bikinirajoja siistiä.
Täällä liikkuu välillä jotain sairaita (pedoja?), jotka tarttuu juuri tällaisiin aiheisiin.nämä hygienisyyshommat ja neuvonut miten alapää pidetään siistinä. Kuuluu minusta ihan perusasioihin, mitkä kerrotaan tytöille samaan aikaan kuin kuukautisista ja muista.
ja näin kai suurin osa tekee. Luulisin...
Minun mielestä on ollut parempi, että itse ostan terät, millä ajelevat bikinirajansa ja siistivät jos kokevat tarvetta kun kuukautiset alkavat. Olen nähnyt tyttöjeni kavereilla sen verran surkeannäköisiä viiltoja kun ovat ajelleet salaa likaisilla ja tylsillä terillä.
Kyllä nykyajan yläasteella on jo sen verran valistuneita tyttöjä, ettei rämemajavia taida olla kuin jollain luomuhipin tyttärellä (jos silläkään).
heidän keskuudessaan ajelu kuuluu kuvioihin vähintään kerran kuukaudessa.
takia vedätte karvat veks; onko teillä satiaisia? Kun itse pidän ihan vedellä puhtaana....
Kuule opetelepa hieman murrosiästä.
Luuletko tosissasi että tytöille kasvaa heti joku aikuisen karvoitus?
Taidat kylläkn olla mies, arvasin...
takia vedätte karvat veks; onko teillä satiaisia? Kun itse pidän ihan vedellä puhtaana....
että miten ne karvat just tekee likaseksi!ja oon välillä posliini välillä rämemajava enkä ole huomannut eroa hygienisyyteen!
Ajelen tai vahaan karvani ja olen tehnyt niin jo ennen naimisiinmenoa. Missään vaiheessa ei tätä ole tarvinnut tytölle erikseen selitellä. Ollaan keskusteltu ja olen kertonut sen olevan jokaisen oma asia mitä karvoilleen haluaa tehdä.
Ostin myöskin tytölle ajeluvälineet muutama vuosi sitten kun halusi alkaa siistimään (karvat tuli hänelle jo 11v) mm alapäänkarvojaan. Kuulemma heidän luokalla kaikki ajelevat, joten myös tyttäreni ajelee karvansa.
Nyt myös kainaloista mutta sääristä olen antanut ohjeen olla ajelematta. Epilaattorin osto onkin pian edessä.
miksi en antaisi tyttöjeni ajella. Kaikki yläasteella ajelevat karvansa kuulemma. On yleistä nykyään. Minun nuoruudessani ei niin yleistä, mutta nykyään on.
Nyt 12 kesäisemme haluaa ajella karvansa ja annoin ohjeita kuin se tehdään turvallisesti ja hygienisesti. Kuukautiset varmaan alkaa hänellä pian ja parempi että ne karvat ei ole sotkemassa siinä edessä.
Ja tuohon alkuperäiseen kysymykseen: Mielestäni ei siinä ole salaamistakaan ja onhan tyttö nähnyt kun ajelen karvani ihan pienestä pitäen. Joten ei meidän perheessä mitään outoa tässä.
tyttöni on nähnyt kun ajelen ja pitää sitä ihan luonnollisena.
Jos hän haluaa joskus ajella myös niin neuvon kyllä, miten tehdään.
Nyt ajelee kesällä säärikarvansa tai ajelee joskus minun epilaattorilla. Hänellä on erittäin paksut ja mustat karvat jaloissa, joten miksi niistä kärsimään
mutta silti vastaan että näin karvakaljun punatukkaisen tytär ei luultavasti edes ole huomannut eroa siinä vaiheessa kun ajoin posliiniksi. Karvaa oli todella vähän ennenkin. Nyt ero on siinä että yksittäisiä lähes ihonvärisiä karvoja ei enää ole harvakseltaan siellä täällä alapäässäni.
En ole mitenkään täydellisen sileä, ajelen satunnaisesti jos alkaa tuntua siltä että joku karva jostain rupeaisi näkymään. Tyttäreni ei tietenkään kopeloi alapäätäni niin että huomaisi jotkut parin millin karvat joita ei silmä erota.
jos tyttis ei ookaan quin äiskä!