Kuinka pahasti mokasin? Mieheni ei pysty puhumaan minulle.
Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?
Kommentit (64)
Voi olla että ap:lla ei ole osaa eikä arpaa ongelmassa, kyse voi olla täysin miehen pään sisällä olevista asioista, mutta eikö viisaamman kuulu joustaa. Asioita voi fiksumpana pikkuhiljaa nitkutella haluamaansa suuntaan, vaikka alkuun joustaisikin sen verran kuin sovun säilyminen parisuhteessa vaatii.
...niin hän kaivaa itselleen todella syvän kuopan. Hän itse osoittaa miehelleen että oli täysin väärässä ja joka ikinen kerta jatkossa kun hän koittaa "nitkutella" asioita oikeampaan suuntaan niin mies voi sanoa ja todeta että "no silloinhan sä sanoit että...". Nyt on siis täysin väärä hetki ruveta perumaan sanoja.
Ap voi toki pahoitella miehelleen että taisi sanoa hieman liian kärkkäästi asioita ja että hän pahoittelee että miehelle tuli paha mieli mutta missään nimessä ei kannata sitä sanottua asiaa asiana ja faktana mitätöidä.
... aika paljon vaihtoehtoja. On mahdollista pyytää anteeksi matelematta. Kyllä silti väitän että it takes two to tango, ja kompromissi on sellainen missä molemmat joustavat omantuntonsa mukaan.
en ole mikään drama queen. Jos ei kelpaa ja mielestäsi kyvyt riitä, niin suksi v*****n sitten, ajattelisin. Olkoon koko homma.
Harvassa asiassa ihmistä voi loukata yhtä helposti kuin seksuaalisuuden alalla.
Jos joka kertaa pitää sanoa samasta asiasta (ei kulta noin, vaan näin, kiitos), niin tulee mieleen, että eikö tuo nyt jo tajua/halua tajuta mistä pidän..
Loukkaaminen toimii molempiin suuntiin. Jos joka kertaa pitää sanoa samasta asiasta (ei kulta noin, vaan näin, kiitos), niin tulee mieleen, että eikö tuo nyt jo tajua/halua tajuta mistä pidän..
Musta vähän tuntuu siltä, että miehet niin helposti vetää esiin ton kortin, että "mä teen tän näin ja muuta en osaa" tai myöskin "mä nyt oon tällainen ja muuta en voi". Se on tosi helppo tapa väistellä vastuuta ja sitä, että joskus itseään voisi kehittää ja ehkä jopa opetella jotain uutta. Ja tämä pätee ihan muihinkin asioihin kuin seksiin.
On toki aina helpompaa suhtautua niin, että itseään ei koskaan tarvitse muuttaa, sillä vaatihaan se muutos ja uuden opettelu aina kovasti töitä. Mutta ehkä varsinkin tässä tapauksessa kannattaisi miehenkin mennä itseensä ja miettiä, että kannattaisiko kuitenkin nähdä vähän vaivaa ja opetella tyydyttämään naisensa. Se kun kuitenkin on ihan mahdollista opetella.
en ole mikään drama queen. Jos ei kelpaa ja mielestäsi kyvyt riitä, niin suksi v*****n sitten, ajattelisin. Olkoon koko homma.
aina on valittamassa ja aina olen liian nopea tai hidas
vai mitä muija?
Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?
Ei, en se voinut olla minä. Enhän mä ole uskaltanut koskaan sanoa tuota ääneen! Olen ihan varma, että mieheni reagoisi samalla lailla. Eihän meillä vaan ole sama mies? ;D
kylläpä on ap:lla kovat vaatimukset, kun pitää kaikki tehdä ihan tietyllä tavalla ja ihan tietyssä järjestyksessä, eihän tuosta mitään tule.
Enpä usko, ettei miehesi yritä tyydyttää sinua, mutta eihän siitä seksistä mitään tule, jos koko ajan joutuu miettimään tekemisiään.
Siis etkö ap tosiaan saa seksistä MITÄÄN, jos ei edetä sinun vaatimallasi tavalla? Etpä itse tuon sanomasi mukaan paljon anna arvoa läheisyydelle ja yhdessäololle, aika teknisiltä kommenttisi kuulostavat.
Ymmärrän turhautumisesi, mutta voisitko koettaa edetä vaikka siten, että sanot rakastavasi, otat syliin ja silität ihan noin vaan, kehut, pitkin päivää. Ja jos joku mitä miehesi tekee, tuntuu hyvältä, niin sanot aina siitä.
Nyt vaikuttaa siltä, että sanot vaan negatiivisista asioista ja yrität määräillä. Tekeekö miehesi siis kaikki väärin? Ja sinä olet sängyssä ihan huippu?
Aika paineet miehelläsi on seuraavan seksikerran suhteen.
Jos seksi on sinulle vain itsetyydytystä, niin kannattaisi pysytellä vain siinä omassa kädessä. Kun olet kasvanut aikuiseksi, niin harkitse sitten uudelleen naista mukaan.
että on olemass miehiä (ja varmasti myös naisia), jotka eivät jotenkin vain osaa rakastella tai harrastaa seksiä niin, että se tuntuisi myös partnerista hyvältä. Eikä kaikilla ole kykyä/halua/viitseliäisyyttä kehittyä mihinkään suuntaan. Onhan se toki helpompaa mököttää ja lopettaa seksi kokonaan, kuin muuttaa jotakin itsessään ja omassa toiminnassaan.
Sen vuoksi on aivan loistavaa, että nykyisin yleensä pariskunnat harjoittelevat seksiä jo ennen avioliittoa, joten jää aikaa karsia ne pahimmat ääliöt pois parisuhteista. Pahinta on mennä yhteen niin nuorena, ettei kumpikaan vielä tiedä mistä pitää. Silloin monet jäävät loukkuun epäsopivan kumppanin kanssa. Joskus alkuhuuman kariseminen muuttaa seksielämän puisevaksi jyystöksi, jossa kumppanin haluilla ei ole väliä.
Tässä yksi kuvaus aiemmasta avomiehestäni ja hänen sänkyrutiinistaan:
Illalla mies taputtaa pepulle ja sanoo, että pitäsisikö mennä yhdessä pesulle, silmää vinkaten. No, yhteinen pesuhetki sitten tarkoittaa sitä, että minä pesen hänen vartalonsa ja otan suihin melkein loppuun asti. Mies katselee kun pesen itseni, ei ilmeisesti koskaan oikein jaksa auttaa siinä (=kroppani huomioiminen ei kiinnosta) vaikka pyytäisin. Sitten kuivatellaan ja siirrytään sänkyyn, jossa mies kömpii minua vastaan muna pystyssä ja yrittää syljellä kostutetulla sormella saada minut nopeasti "kiihottuneeksi" (=läpäisyvalmiiksi). En yleensä ehdi juuri mitään nauttimaan, kun mies jo nousee päälleni ja työntyy sisään. Sitten muutama työntö ja mies laukeaa, eikä koskaan jaksa tyydyttää minua enää jälkikäteen. Sanoo, että hoitele itse ittes, jos pyydän jatkoa.
Tätä sitten seksimme oli oikeastaan aina. Ja koko ajan jäin puutteeseen ja kaipaamaan kunnon miestä ja panoa. Mikään puhe missään vaiheessa ei auttanut. Seksi vain väheni. Pakko se oli jättää.
Jos joku tuntuu itsestä hyvältä tai on mukvaa tai helppoa tehdä ja toteuttaa, esimerkiksi tarpeeksi yksinkertaista, niin kuvittelevat sen olevan toisestakin mukavaa ja nautittavaa. Ja jos itseään panettaa oikein kovasti, niin kuvittelevat että toistakin yhtä kovaa ja että kun kerta niin kovaa tekee mieli, niin siinä riittää silloin kun vähän sinne päin vähän hosuu.
Samahan se on usein muutenkin miesten asenne, jos heitä ei mikään hierrä parisuhteessa, niin ei voi hiertää toistakaan tai ainakin on hyvin vaikea asettua toisen asemaan. Jos toinen kertoo että hiertää joku, niin mies tulkitsee jotenkin näin "akka valittaa"=tässä on nyt ongelmana että akka valittaa, joten akan pitää lopettaa valitus= syy on akassa.
Ja siinä jos emäntä selittää hienosti tai vähemmän hienosti eri lähestymistavoin että mikä harmittaa, niin mies vain odottaa luennon päättymistä ja pitää ongelmana sitä luentoa.
Toisinaan on vain vedettävä konkretian kautta, oli aihe sitten mikä vaan: likaiset sukat, hunosti ulos puetut lapset tms. Tyyliin, likaiset sukat tyynylle tai kaikki puhtaat piiloon tms. huonosti ulos puetut lapset=> pyydät miehen seuraavalla kerralla ulos mennessä laittamaan liian vähän itselleen tai piilotat tilapäisesti hänen ulkovehkeet. Auttaa tuhat kertaa paremmin ja kun itse suhtautuu huumorilla näihin konkretisointeihin, niin tuohtunut mies ei miehen logiikalla kehtaa ottaa hepulia kun heti vaan iloisesti naureskellen että noo, ehkä sitten ensi kerralla muistat "sitä ja sitä"...
Ja kun Mies siihen että et voi olla tosissas jne. alkaa hiiltyä, niin sitten päälle vaan, no ei, vitsi vitsi, ethän sä nyt leikistä suutu, missä sun huumorintaju on??
Ja mies oppii että kun tekee väärin niin vaimo heittäytyy "vitsikkääksi", eli ei kannata tehdä pieleen jos tietää miten pitäisi.
Sama seksissä, jos aina sama virhe ja on sanottu, niin kun seuraavan kerran tulee taas virhe, niin kesken kaiken ponkaisu pois sängystä/muuten tilanteesta ihan muihin puuhiin "Ai hitsi, mä ihan unohdin että mun on tehtävä huomiseks yks musitio ja sitten keittiöön vääntämään kauppalistaa". Ja kun mies tulee paikalle ja näkee ja ihmettelee, niin ihan pokkana vaan että tuli nyt vaan mieleen ja heti piti laittaa ylös ja että ei mua nyt enää huvita. Seuraavalla kertaa jos taas sama virhe, niin eiku sama ponkaisu ja taas tekosyy. Kun mies itse kyselee syytä ja kerrot selityksen se jopa saattaa mennä jakeluun :)
Kerro miten tilanne on edennyt?
Varmaan pitää uskoa kokeneempia, että oikeasti on miehiä joita ei saa sängyssä ajattelemaan ketään muuta kuin itseään. Minun on vaan silti tosi vaikea kuvitella, että miten se tilanne oikein menee, miten on mahdollista että mies pystyy joka kerta tekemään saman kaavan mukaan jos rouva ei sitä haluaisi. Minusta se on vähän niin, että jos mies yrittäisi joka kerta tanssia valssia, vaikken itse niin välittäisi, niin annanko miehen vaan tanssia valssia ja viedä minua velttona, pyytelenkö kerta toisensa jälkeen että jos kuitenkin koitettaisiin jotain muuta välillä eikä aina tätä samaa, vai tanssisinko ennemmin miehen ympärillä sitä salsaa tai mitä haluankin tanssia. Minusta se että jokainen on itse vastuussa nautinnostaan tarkoittaa sitä, että jos ei se valssi miellytä, niin ei auta muu kuin ruveta itse tanssimaan salsaa ja houkutella kumppani mukaan.
Miehet ovat siitä kivoja otuksia, että seksiasiat herkistävät niin kovasti, että pienikin muutoksen toive koetaan usein murskakritiikiksi. Voi ihan itse valita, että tyytyykö huonoon seksiin vai onko kokonaan ilman. Jotkut vain ovat niin jääräpäisiä.
Miehet ovat siitä kivoja otuksia, että seksiasiat herkistävät niin kovasti, että pienikin muutoksen toive koetaan usein murskakritiikiksi. Voi ihan itse valita, että tyytyykö huonoon seksiin vai onko kokonaan ilman. Jotkut vain ovat niin jääräpäisiä.
Ajattelin ehkä sitten että mieskin tykkäisi siitä tanssimisesta enemmän kuin tanssimattomuudesta.
Ajattelin ehkä sitten että mieskin tykkäisi siitä tanssimisesta enemmän kuin tanssimattomuudesta.
Miehellä ei oikein ole motivaatiota yrittää enempää, mitä siinä enää menettäisi, jos väläyttäisi erään kerran miehelle sitä maailmaa joka olisi ulottuvilla, ottaisi ohjat käsiinsä ja olisi kuin paraskin kehräävä kissapeto sängyssä. Jospa nämä tylsät miehet eivät ole ikinä kokeneet millaista seksi voi parhaimmillaan olla, tai ovat jo ehtineet unohtaa.
Ette kai te aina hinkkaa samassa lähetyssaarnaaja-asennossa?
jos, niin ihan ronskisti vaan kaadat miehesi vaikka kyljelleen ja ohjaat niitä käsiä.
nyt pitää kyllä kysyä, että miten sinä, hyvä AP, olet sille miehellesi hyvä? Mitä SINÄ osaat? Mitä erityistä SINÄ teet, että miehesi tuntisi olosi hyväksi?
Harva ihminen nauttii kritiikistä.
loukkauksia ja ikävää arvostelua. Asiat voi esittää monella tavalla, ja AP esittää ne ikävästi. En tosiaan kauan katselisi kitinää.
Keskustelevaa ja arvostavaa yhdessä oppimista katselisin pitkäänkin, ehkä loppuelämäni.
Olet aika lapsellinen
Jos seksi on sinulle vain itsetyydytystä, niin kannattaisi pysytellä vain siinä omassa kädessä. Kun olet kasvanut aikuiseksi, niin harkitse sitten uudelleen naista mukaan.
No mokasit mokasit. Nyt ainoa keino on hakea kehiin kolmas pivotshka ja antaa miehen tehdä hänelle sisään-ulos-temppu. Sitten arvioidaan yhdessä mikä meni väärin ja mikä oikein.
t. Seksi-Igor.