Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahasti mokasin? Mieheni ei pysty puhumaan minulle.

Vierailija
18.07.2011 |

Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi aloitusviestissään että on sanonut samasta asiasta ennenkin. Fiksu mies havahtuisi.

En ole lapsellinen. Aikuisenkaan ihmisen ei tarvitse kuunnella loukkauksia ja ikävää arvostelua. Asiat voi esittää monella tavalla, ja AP esittää ne ikävästi. En tosiaan kauan katselisi kitinää.

Keskustelevaa ja arvostavaa yhdessä oppimista katselisin pitkäänkin, ehkä loppuelämäni.

Olet aika lapsellinen

en ole mikään drama queen. Jos ei kelpaa ja mielestäsi kyvyt riitä, niin suksi v*****n sitten, ajattelisin. Olkoon koko homma.

Harvassa asiassa ihmistä voi loukata yhtä helposti kuin seksuaalisuuden alalla.

Jos seksi on sinulle vain itsetyydytystä, niin kannattaisi pysytellä vain siinä omassa kädessä. Kun olet kasvanut aikuiseksi, niin harkitse sitten uudelleen naista mukaan.

Vierailija
62/64 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen itsekeskeinen, mutta se on ilmeisesti naiselle ansio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi keittää yli ja tiuskasta että en saa seksitämme mitään. Toivon, että ap on aikaisemmin sanonut asiasta ystävällisesti.

Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?

Vierailija
64/64 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa sen nyt kiehua liemissään jonkun aikaa, eiköhän tule toisiin aatoksiin, kun tulee taas painetta. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi