Kuinka pahasti mokasin? Mieheni ei pysty puhumaan minulle.
Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?
Kommentit (64)
harvinaisen itsekeskeinen, mutta se on ilmeisesti naiselle ansio.
niin voi keittää yli ja tiuskasta että en saa seksitämme mitään. Toivon, että ap on aikaisemmin sanonut asiasta ystävällisesti.
Meillä oli epäonnistunut seksinalku tänään(kin). Minua alkoi sattua se yhden paikan hinkuttaminen, mistä olen monesti huomauttanut. Turhaannuin, koska en saa, mitä haluan, vaan ihan muuta, vaikka olen kyllä kertonut, mistä pidän. Sanoin, että en saa meidän seksistä mitään. Kerroin, että haluan sitä, mistä olen näyttänyt pitäväni. Siitä mies otti niin itseensä, että ei halua olla lähelläni eikä puhua minulle. Mitäs mä nyt teen?
Antaa sen nyt kiehua liemissään jonkun aikaa, eiköhän tule toisiin aatoksiin, kun tulee taas painetta. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.
Ap sanoi aloitusviestissään että on sanonut samasta asiasta ennenkin. Fiksu mies havahtuisi.