isommat rinnat luonnollisesti
eli onko joku saanut rintojansa "kasvamaan" vielä aikuisiässä luonnollisesti??
itselläni rinnat ovat kadonneet imetysten myötä...nyt niin kipeästi tahtoisin suurentaa,mutta en kuitenkaan silikoneihin menisi!
netistä löytyy vaikka mitä mutta toimiiko ne??
terv.epätiovoinen
Kommentit (8)
käyttämällä vo väliaikaisesti saada isomman näköiset rinnat, koska jotkut e-pillerit turvottavat rintoja.
Mulla on muuten kokemus erilaisista imetyksen päättymisistä. Ensimmäinen päättyi kuin seinään lapsen itse lopettaessa. Jouduin pumppaamaan maitoa vähitelen pois, kun sitä tuli vielä niin runsaasti. Rinnat jäivät jotenkin veltoiksi ja tyhjiksi. Tokan sain lopettaa omassa rauhassa hiljalleen ja rinnat näyttävät nyt pari viikkoa imetyksen lopettamisen jälkeen vielä tosi terhakoilta. Voihan olla, että niissä on vielä maitoa ja ne lerpahtavat hiljalleen. Mutta toivotaan, ettei niin käy.
Kun lihoo niin tissit kasvaa. Joillakin tosin rasvakudos kertyy johonkin muualle kuin tisseihin. Ja sekin on hiukan kyseenalaista, että kuinka terveellistä tällainen rintojen kasvattaminen on.
pienikin lihotus kertyy takapuoleen ja vatsaan!
en edes omalle miehelleni kehtaa näyttäytyä yläosattomissa kun niin hävettää :(
5 kiloa ja rinnat on suurentuneet selkeesti.
Aikasemmin olin alipainonen. Nyt kyllä paino vaan nousis ja nousis, mutta stopattava tämä tällanen meininki. En ees rintojen takia halua lihota :D
MSM:n ei-toivottu sivuvaikutus...rintoja olisi muutenkin ollut tarpeeksi
olla kokoajan raskaana tai imettää, sitten ne on vähän isommat.