Kehtaisitko jalkahoitoon, kynsisieni, paranemassa mutta ei kokonaan pois
Siis vuosia olen kärsinyt osassa varmaan kynsiä inhottavasta sienestä. Nyt kolmen kuukauden lääkekuuri takana talvella, kynnet kasvaa tervettä juuresta mutta päässä on vielä hiukan paksua rumaa kynttä. Satavarma en voi olla edes että sieni lähti kokonaan, olen kerran aikaisemminkin syönyt lääkkeet ja sieni tuli takaisin. Nyt koitan sitä estää sellaisella ulkoisella päivitäin laitettavalla desinfiointikynällä.
Kaipaisin vuosien jälkeen kunnon jalkahoitoa mutten kehtaa mennä näillä kynsillä :(
Kommentit (5)
poistetaan sairasta kynttä,hiotaan ohuemmaksi ja kynnet kehtaa laittaa sandaaleihin!
t.kosmetologi
esim vanhemmilla ihmisillä sieni on todella yleinen ja nuoremmillakin. Ei hoitaja kai sen takia pois käännytä? Sita varten pidetään hanskoja yms ei se silloin tartu.
Jalkahoitaja hioo pois epäterveet alueet ja paraneminen nopeutuu. Töissäni käy jalkahoitaja säännöllisesti hoitamassa asiakkaitten jalkoja ja osalla on kynsi-ja jalkasientä.
sh
Et sinä ketään tartuta. Jalkahoitaja vaihtaa instrumentit joka kerta asiakkaiden välissä.
Juuri ongelmallisten jalkojenhan kanssa kannattaa käydä jalkahoidossa..
En itse ole jalkahoitaja, mutta olen tiiviissä yhteistyössä jalkahoitajan kanssa työni puolesta.
jos siellä käy joku kynsisienipotilas tartuttamassa minutkin.