Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette pienen vauvan äitistä joka on aina viimesen päälle meikannu ja laittanu ittensä?

Vierailija
01.11.2005 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että minä en kovin helpolla mene juttelemaan äidin kanssa, jolla on tosi julma sotamaalaus. Siis että meikki on tosi tosi vahva, eli sopisi hyvin yöelämään jos sinnekään... Ehkä jollekin stripparille tms. Tällaisesta äidistä saa vähän, no, halvan kuvan.

Jos meikki on nätti ja sopiva ajankohtaan (kuten jokainen tietää, päivämeikki on huomattavasti kevyempi kuin iltameikki) niin tutustuminen ei siitä ole kiinni.

Vierailija
22/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestäni,nyt kotiäitinäkin.Joku saattais luulla ettei mulla ole meikkiä,

koska meikki on hyvin kevyt.T.kolmen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan tulis mieleen, että olet mikään paska tyyppi! :) Saattaa olla, että joillekin tulee vaan ujous ja " huono olla" oman homssuisuutensa takia. Näin siis ainakin mulle, en sano, että kaikille! Jotkut välittää, jotkut ei. Minun mielestä kukaan ei ole sen paskempi tyyppi tai huonompi äiti, oli laitettu tahi ei. Omalla kohdallani kyse on huonosta " itsetunnosta" jos toinen on kauniisti meikattu. Ajattelen, että tuo varmaan ajattelee, että ompa homssuinen äiti, tekis jotain vähän oman ittensä eteen. Ehkä tän takia sun on vaikeampi löytää äitikavereita?

Vierailija
24/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että niin moni mies pettää tai haluu erota kun kotona räjähtäneen näkönen vaimo. Moni ajattelee vaan että ei lasten jälkeen oo mitään väliä, että kyllä se rakastaa mua tällaisena. Totuus ei aina ole se, en mäkään haluaisi katsoa rähjäistä miestä joka ei ole partaa ajanu ja kulkee ryysyissä =)

Vierailija
25/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan tälläytyy kunnolla hiekkikselle,vai? En ainakaan

sellaista äitiä ole koskaan nähnyt ;) Kyllähän se niin on,että

useimmat kotiäidit on just näitä meikittömiä harmaavarpusia.

Auta armias jos oot pukeutunut kivasti (muodikkaasti) tai et

omista tuulipukua....

T.Kolmen äiti

Vierailija
26/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans olen mielelläni " huoliteltu" : tosin se ei tarkoita banaanivarjostuksia, huulipunaa, viimeisen päälle oijottuja hiushaituvia... Tykkään laittaa hiukset siististi mutta rennosti, ja käytän päivittäin ripsiväri, hieman peitepuikkoa ja vähän poskipunaa raikastukseksi. Aikaa tähän menee noin viisi minuuttia, joten pienellä vaivalla saa itsensä nopeasti virkeämmän näköiseksi!

Vierailija
27/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikata jne.Mulla on kolme lasta,6v,5v ja 5kk.Hyvin ehdin laittaa

kevyen meikin jne.Aikaa menee varmaan alle 5 minsaa.

Ehkä se on enemmän viitsimisestä kiinni?! Ulkonäkö ei tietenkään

ole nro 1 asia pienen vauvan kanssa,kyllä se silti piristää

kun vähän jaksaa laittautua!

T.kolmen äiti (edelleen ;)

Vierailija
28/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lapsen tulo ole muuttanut mitään. Olen hyvä organisoimaan aamuni. Herään rauhassa, käyn suihkussa ja meikkaan. Syön sitten aamiaista, jonka mieheni laittaa joka aamu. Minä puolestani herätän lapsemme ja laitan esille päivän vaatteet. Mies pakkaa tarharepun ja pukee lapsen.

Tällä tavalla vuorottelemalla elämä sujuu kätevästi aamusta iltaan. Molemmilla omat vastuut pikkuasioissakin, ei tule kinaa eikä epäselvyyksiä.

Huoliteltuun olemukseen ei vaadita paljon. Suihku, hiukset ojennukseen ja meikki rutiinilla. Sitten edellisenä iltana valitut vaatteet päälle.

ORGANISOIKAA! Se on avainsana. Ja toinen avainsana on ITSESTÄÄN VÄLITTÄMINEN huolimatta siitä, että on tullut äidiksi. Ei kaikki muu elämä äitiyteen lopu.

T: Tyylikäs ja tehokas raskaana oleva äiti

Vierailija
29/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu muumimammaksi saatuaan lapsia... Kaksikymmentä kiloa ylimääräistä painoa yhdistettynä vanhoihin verkkareihin ja meikittömään naamaan päiväkävelyllä on jotain, mitä minä ainakaan en ymmärrä.

Vierailija
30/30 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) miten ihmeessä se ehtii ja jaksaa? ja

b) eikö ole vähän kurjaa suukotella vauvaa, jos on meikkiä naamassa?