Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy elämästäni. Vastaan rehellisesti jokaiseen

Vierailija
15.07.2011 |

kysymykseesi. Jätän vastaamatta vain sellaisiin, jotka vovat paljastavaa henkilöllisyyteni.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ammatiltasi?

Miten olette onnistuneet hankkimaan ok-talon kokonaan velaksi ja muutakin omaisuutta? Ihan ansiotyöllä vai oletteko perineet?

Luuletko että olisit yhtä tyytyväinen elämääsi, jos teillä olisi vain vähän rahaa käytössä esim. jättisuuren asuntolainan vuoksi tai toisaalta ankeampi elinympäristö vuokrakolmiossa kerrostalolähiössä rahan puutteen vuoksi?

Vierailija
2/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ammatiltasi?

Miten olette onnistuneet hankkimaan ok-talon kokonaan velaksi ja muutakin omaisuutta? Ihan ansiotyöllä vai oletteko perineet?

Luuletko että olisit yhtä tyytyväinen elämääsi, jos teillä olisi vain vähän rahaa käytössä esim. jättisuuren asuntolainan vuoksi tai toisaalta ankeampi elinympäristö vuokrakolmiossa kerrostalolähiössä rahan puutteen vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota ET voi kertoa livenä kenellekkään...

Vierailija
4/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisimmat hetket liittyvät luopumisen tuskiin (kun läheinen on siirtynyt ajasta ikuisuuteen) ja läheisten sairastumisiin.

Elämän onnellisin hetki: Minulla tulee niitä jatkuvasti eli tunteita, että en ole koskaan ollut onnellisempi tai tuntenut yhtä vahvasti. Se voi olla henkeä salpaavan maiseman edessä, lapsen sanoissa, miehen katseessa, kotoisuuden tunteessa, kahvikupin tuoksussa, itsekasvatetun kasvin kukinnassa.

ap

Vierailija
5/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet mieheni kanssa köyhinä opiskelijoina, rahattomina useita vuosia ja rakensimme tätä elämäämme, mitä nyt elämmme. Olemme itse, omalla työllämme saaneet ansaituksi talon + muun varallisuuden. Emme ole perineet mitään, eivätkä vanhempamme ole meitä taloudellisesti auttaneet. Olemme olleet yritteliäitä ja tehneet aikaisemmin töitä sen eteen, että elämämme on nyt reilassa.

Silloinkin, kun oli tiukkaa ja rahallisesti vaikeaa, toisen ihmisen rakkaus ja yhteiset unelmat kantoivat. Mutta kyllä uskon, että jos edelleen eläisimme rahatonta elämää, olisi vaikeampaa. Tai kukaties edelleen eläisimme unelmien kannattelemina ;). Rehellisesti: kyllä raha tuo paljon mahdollisuuksia elämään ja helpottaa monia asioita.

ap

Vierailija
6/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä. Mieheni tietää kaiken, myös tuhmat ja likaiset fantasiani.

ap

Vierailija
7/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee muutama 'naintikerta' top -listalle.

Yksi: Välimeren rannalla, yksityisalueella, iltayön pimeydessä -> vain asuntomme pihavalot loistivat. Lämmintä, hirpakassa lomasta, hyvästä seurasta ja ruoasta. Rantavedessä, aaltojen murtuessa lähellä. Joka kerta edelleen, kun näen houkuttelevia merenrantakuvia, nousee muistot mieleen ja tunnen kostuvani :).

2. Kiihotuin vieraasta miehestä ja nain himon pois miehelläni.

3. Mieheni otti minut karskisti, kyselemättä.

4. Pitkän erossa olon jälkeen, kun toisesta ei saa kyllikseen.

Siinä joitakin.

ap

Vierailija
8/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun olemme kiimassa toisiin ja se vie mukanaan. Usein miten nautin, kun mies herättää kesken unien. Silloin on jo valmiiksi raukea ja 'vastaanottavainen' olo.

Silloin tällöin pukeudun miestäni varten 'hutsuksi'. Joskus käytämme seksileluja. Takarappu on myös muutamaan kertaan testattu, ei ole kummankaan suosikki.

Miestäni hemmottelen silloin tällöin odottamattomalla suihinotolla. Myös jättämällä pikkarit hameen alta pois.

Eli melko perussettiä :)

ap

Vierailija
9/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus murkkuna saattoi itsesäälissä rypiessäni käydä mielessä, että jos minua ei olisi, surisivatko vanhempani. Nautin mielessäni heidän surustaan :). Mutta en siis ajatellut tekeväni mitään tms. Hassua, että tuo ajatus nousi mieleeni. Oikein muistan tuulahduksen 13-vuotiaan murkun jurnotuksesta, kun tuntui, että kaikki oli murkkua vastaan.

ap

Vierailija
10/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. Luulen, että olen jo syntyessäni saanut 'onnellisuuteen taipuvaisen' luonteen. Mieleni on eteenpäin pyrkivä. En jaksa tai osaa rypeä vaikeuksissa, vaan pyrin ratkaisemaan ne. En myöskään ajattele, että miksi kaikilla muilla on paremmin, vaan ajattelen, että voin itse vaikuttaa olotilaani ja onnellisuuteeni. Minua on rakastettu lapsena, ehkäpä minulla on siksi myös itselläni helppo rakastaa. Myös elämäntilanteeni tekee onnelliseksi. Ja lapset ja mies.

ap

Vierailija
11/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään syönyt:

2 ruisleipää oivariinilla + juusto + kinkku

5 kuppia kahvia maidolla

kerroshampurilaisateria

n. 50-100g sipsejä

200g irtokarkkeja

3 lasia maitoa

Näyttää itsestänikin pahalta, kun tuota listaa luen. Mutta joskus näinkin.

ap

Vierailija
12/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän "totuuden hetkestä"?

Vierailija
13/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään syönyt:

5 kuppia kahvia maidolla

kerroshampurilaisateria

n. 50-100g sipsejä

200g irtokarkkeja

3 lasia maitoa

ap

Vierailija
14/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin, että mitähän minustakin saisi revittyä esille :).

ap

Vierailija
15/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on parisuhteesi?

Mitä lapsuuskodista saamiasi "eväitä" arvostat eniten ja haluat siirtää omaan ja lastesi elämään?

Millainen on taloudellinen tilanteenne?

Mikä on suurin huolesi tulevaisuuteen liittyen?

Omakoti- vai vuokra-asunnon asuja? Mahd. asuntolainan määrä?

Milloin ja miksi itkit viimeksi?

Mikä on salainen paheesi?

Vierailija
16/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hirveä viikonloppumässyn himo.. Kiitos siitä vaan!

Olen tänään syönyt:

5 kuppia kahvia maidolla

kerroshampurilaisateria

n. 50-100g sipsejä

200g irtokarkkeja

3 lasia maitoa

ap

Vierailija
17/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen 1-3krt / vk täällä käyvä.

Parisuhteestani ajattelen, että minua on todella onnistanut. Salaa ajattelen, että kellään muulla ei varmasti ole yhtä rakastettavaa puolisoa (heh, tiedän, että moni muukin ajattelee omasta suhteestaan näin). Olemme tasapainoisia, saan elää tunteessa, että minua rakastetaan, minusta huolehditaan, minua himoitaan.

Eniten arvostan toisista välittämistä ja sitä, että on aikaa lapsille ja kaikille rakkailleen. Myös sitä, että kaikki ihmiset asemaan katsomatta ovat samanarvoisia ja ansaitsevat yhtä suurta kunnioitusta.

Taloudellinen tilanteemme on hyvä. Meillä on itse rakentamamme okt-talo, josta ei ole velkaa. Myöskin auto on velaton. Lisäksi meillä on sijoituksissa rahaa joitakin kymmeniä tuhanisia.

Suurin huoleni on se, että miten lapset tulevat selviämään maailman myrskyistä. Miten voisin vahvistaa heitä ja saada heistä kasvatettua tasapanoisia ja oman arvonsa tuntevia ihmisiä. Mielessäni toivon, että he löytävät hyvät puolisot ja olisivat tyytyväisiä osaansa. Ja että he aina tuntisivat olevansa rakastettuja ja tervetulleita kotiin. Näitä äidin huolia.

Itkin viimeksi lukiessani kirjaa, ikävöidessäni miestäni, kuunnellessani mielen sopukoihin osuvaa musiikkia.

Eivätpä paheeni mitenkään salaisia ole :). Silloin tällöin syöpöttely, yökukkuminen, laiskottelu, suihkussa hoilaaminen

ap

Vierailija
18/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hirveä viikonloppumässyn himo.. Kiitos siitä vaan!

Olen tänään syönyt: 2 ruisleipää oivariinilla + juusto + kinkku 5 kuppia kahvia maidolla kerroshampurilaisateria n. 50-100g sipsejä 200g irtokarkkeja 3 lasia maitoa Näyttää itsestänikin pahalta, kun tuota listaa luen. Mutta joskus näinkin. ap

Vierailija
19/19 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen hetken ajan tuntenut vihan tunteita, mutta ne ovat nopeasti laimentuneet välinpitämättömyydeksi. On raskasta inhota tai vihata. Se kuluttaa vain itseä ja estää elämästä täysipainoisesti. On joitakin miespuolisia ihmisiä, jotka lipevällä käytöksellään saavat minut tuntemaan 'ällötystä'.

En pidä kaikista ihmisistä, mutta en minä heitä inhoakaan. Jos en pidä, en ole sellaisten ihmisten seurassa tai vain pakolliset asiat hoidan kohteliaasti.

ap