Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistusasunto pk-seudulta: Kerava, J-pää vai Vantaa?

Vierailija
15.07.2011 |

Espoo ja Helsinki turhan hinnakkaita. Mihin seuraavista itse muuttaisit: Vantaa, Järvenpää vai Kerava?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vähän katso mikä alue.

Vierailija
22/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muuten ota kantaa, mutta käyn itse junalla töissä Keravalla ja Järvenpäässä ja olin viime talvena usein aivan raivona kun odottelin junia pimeillä asemilla iltaisin.

Eli Keravalle menee K-, Z-, H- ja R-junat, Jäkeen vain R- ja H-junat, eli kaksi junaa tunnissa. Kun juna oli myöhässä tai jäi välistä (useita kertoja viikossa), se otti tosissaan päähän, joten siinä mielessä Kerava on parempi vaihtoehto.

Itse vielä asun Helsingin lähiössä, joten junan myöhästyminen myöhästytti minut seuraavasta junasta, bussista jne, (1 h työmatkasta tuli 1,5 h) mutta haitta on tietysti vähäisempi, jos junan jälkeen ei tarvitse muuta kulkuvälinettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki palvelut lyhyellä etäisyydellä. Kaupungissa on erilaisia alueita, kannattaa kierrellä ja fiilistellä, missä tykkäisi asua :)

Pääkaupunkiseudulla töissä käyvien kannalta todella toivon, ett vr tekee jotain talven junaliikenteen sujumiseksi edellistalvia paremmin.

Mutta toki Keravalta kulkee myös bussit.

Vierailija
24/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kaupungeista löytyy sekä hyviä että huonoja alueita, niin Helsingistä, Espoosta kuin Vantaaltakin. Mutta jos vaihtoehdot ovat nuo 3 eli Jäke, Kerava tai Vantaa niin ehdottomasti Vantaa. Kivoja alueita mm. Ylästö, Kartanonkoski, Tammisto, Ilola, kaikki todella rauhallisia ja mukavia alueita.

Vierailija
25/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minä kun keravalisena käväisen Tikkurilassa tai Helsingissä, niin kyllä jännittää kun on kuin ulkomaille menisi.

En ymmärrä mistä juorut Keravan levottomuudeta kumpuavat, kun tämä on ihan lintukoto asua.

Ei paljoakaan ulkomaalaisia (jos on niin pitävät pizzerioita). Nuorisoa melko vähän ja ottavat rauhallisesti kirjastolla istuskellen.. Kaikki lähellä ja kaikki mitä tarvitsee löytyy tästä kaupungista.

Mukava paikka asua. Ja Helsinkiin se 20 minuuttia junalla.

Vierailija
26/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia vastauksia, mutta tuskin tähän yhtä oikeaa onkaan :D Mielipideasia. Kiitos kaikille :)

ap

Vierailija
27/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin Keravan ja Järvenpään rinnalle harkittavaksi Tuusulan Riihikallion tai Hyrylän. Kätevästi pääsee bussilla tai omalla autolla Helsinkiin, jos työmatkoista lähinnä on kysymys.

Vierailija
28/28 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä uusi lentokentän kautta kulkeva junarata valmistuu niin pisararata tulee kulkemaan melkein yhtä usein kuin Metro. Loistavat yhteydet Helsinkiin. Vantaa on myös investoinut suhteessa ihan hyvin kouluihin ja opetukseen.

Lähivuosina Vantaa yhdistyy kumminkin Helsinkiin ja päädyt Helsinkiläiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi