Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolaispuhuja työnsi kätensä pikkutytön housuihin

Vierailija
14.07.2011 |

Erään lestadiolaispapin blogissa kommentti:

"No minunkin siskoni on 64 vee ja 14 lapsen äiti, mutta kyllä hänkin haluaisi, että SRK selvittää asiat ja pyytää anteeksi aivan sieltä hoitokokoushöykkyytyksestä alkaen! Muuten hänkin oli joutunut puhujasedän "hiplaamaksi" alle kouluikäisenä ja sanoi, että yli 50 vuotta on kaikunut korvissa tuon puhujan lässytysvastaus, kun hän hyppäsi sylistä pois "eikö titä taakkaan". Puhuja oli työntänyt heti käpälänsä hameen alta hänen housuihin."

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripillä peitetään kaikki asiat, ihmissuhde-ongelmista rikoksiin.

Että ei vaan tartteis ääneen puhua itse asiasta!

Vierailija
22/34 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjotut lautamiehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö on niin rankka asia lapselle että se vaatisi läheisten vankkaa tukea ja terapiaa. Unohtaminen on erittäin vaikeaa ja pakonomainen pois mielestä panaminen johtaa uusiin ongelmiin.

Vierailija
24/34 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tosiaan, siinäkin Espoon insesti-isän tapauksessa kesti yli viisi vuotta ennen kuin tytöt saivat äijät oikeuteen. Siis vasta kun olivat itse täysi-ikäisiä. Ei kukaan lähipiiristä halunnut viedä niitä asioita poliisille.

Lestadiolaiset tunnetaan suurista perheistään. Eikö riitä kenelläkään omaatuntoa pitää myös huolta??

Vierailija
25/34 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

insestistä

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/lestadiolaisisoisa-sai-ehdol…

Omien tyttärien hyväksikäyttö oli vanhentuntu asia.

Vierailija
26/34 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tässä on sekin ihan sairasta,että nuo tapaukset vanhenee!!! kaikki hyväksikäyttäjät pitäis tuomita siitä huolimatta kuinka kauan tapahtuneesta on. uhrille se on ikuinen taakka ja tuomio niin miksi se tekijä pääsee kuin koira veräjästä?!?! niin saastasia paskakasoja ei täällä kenenkään tarttis katella. ei sellaset asiat kertakaikkiaan voi vanheta!

ite oon vl ja mua ei oo ainkaa opetettu niin että jos mulle joku tekee jotain pahaa, henkisesti tai fyysisesti, etten sitä sais kertoa kellekkään. ilman muuta sellanen pitää kertoa. ei se anteeksi antaminen mitään tehtyä saa tekemättömäksi. ihmisiä mekin ollaan ja se että uskotaan tällätavalla ei tee kenestäkään meistä pedofiilia. kyllä se on sen ihmisen henkilökohtainen ongelma ja sairaus! ihan sairasta leimata kaikki nuiden uutisten perusteella.

sama asia, että jos taloyhtiössä asuu yks raiskaaja niin kaikki on raiskaajia!

Vierailija
27/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurtgilla on ollut kolmisenkymmentä lestadiolaisuudessa tapahtunuttta hyväksikäyttötapausta tutkittavana. Niissä KAIKISSA rikollisen teot salattiin vetoamalla "rippisalaisuuteen". Eli kun rikollinen oli pyytänyt sitä anteeksi, asiasta ei puhuttu eikä siitä kerrottu viranomaisille.

Oikeasti vain pappi voi vedota rippisalaisuuteen. Kaikkien muiden on aina kerrottava hyväksikäytöstä poliisille.

Lestadiolaisuudessa on opetettu lainvastaisesti tästä. :-( Traagista, koska sen opin seuraamuksena satoja, ehkä tuhansia lastenraiskaajia kulkee nyt kaikessa rauhassa vapaana rauhanyhdistyksillä. Heidän rikoksensa on annettu tällä opilla vanhentua eikä lain koura enää yllä.

Vierailija
28/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripittäytymis-opetus aloitetaan viimeistään 3-4-vuotiaana...

http://freepathways.wordpress.com/2010/02/22/nelivuotiaan-synnit/

Vierailija
29/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRK:n puheenjohtajan Olavi Voittosen lausunnon mukaan suurin osa vanhoillislestadiolaisuudessa todetuista lasten hyväksikäyttötapauksista on insestiä.

Eli isät raiskaavat omia lapsiaan, isoisät lapsenlapsiaan.

Suurin osa hyväksikyttörikoksista jää piiloon koska

- lapset itse vaikenevat niistä

- raiskaaja pakottaa lapsen vaikenemaan asiasta

- lestadiolaisten oma syntien anteeksianto-oppi edellyttää ettei asiasta enää anteeksi annon jälkeen puhuta kenellekään

- lapsen lähipiirin aikuiset vaikenevat rikoksista ja salavat ne viranomaisilta

- herätysliikeken puhujien auktoriteettiasema rauhanyhdistyksellä estää rikosten paljastamisen.

Vierailija
30/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormella osoitellaan, ikään kuin olisitte itse sen parempia?

Isä minäkin, enkä paneskele lapsia.

Lestat ovat Saatanasta.

Vierailija
31/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SRK:n puheenjohtajan Olavi Voittosen lausunnon mukaan suurin osa vanhoillislestadiolaisuudessa todetuista lasten hyväksikäyttötapauksista on insestiä.

Eli isät raiskaavat omia lapsiaan, isoisät lapsenlapsiaan.

Suurin osa hyväksikyttörikoksista jää piiloon koska

- lapset itse vaikenevat niistä

- raiskaaja pakottaa lapsen vaikenemaan asiasta

- lestadiolaisten oma syntien anteeksianto-oppi edellyttää ettei asiasta enää anteeksi annon jälkeen puhuta kenellekään

- lapsen lähipiirin aikuiset vaikenevat rikoksista ja salavat ne viranomaisilta

- herätysliikeken puhujien auktoriteettiasema rauhanyhdistyksellä estää rikosten paljastamisen.

kolmas ja viides kohta luettelossa ei pidä paikkaansa, rikosta ei voi sovittaa vain anteeksi annolla vaan se pitää sovittaa maallisessa tuomioistuimessa. Täällä taas joku mustamaalaa, kiitos siitä :/

Puhujat ei välttämättä tiedä, mitä perheiden sisällä tapahtuu ja näin ollen eivät voi vaikuttaa siihen, miten asiat perheen sisällä käsitellään.

Ja vielä, jokainen lestadiolaismies ei ole pedofiili, eikä lasten hyväksikäyttäjä. Vai leimataanko kaikki miehet raiskaajiksi sen vuoksi, että aika usein raiskaaja on mies? Tai kaikki isät lastensa hyväksikäyttäjiksi sen vuoksi, että julkitulleista tapauksista suurin osa on isän tyttärelleen tekemää väkivaltaa? Ei lestadiolaisuus itsessään altista ko. laiselle käytökselle, vika on lapsiin sekaantujan pään sisällä, ei uskossa.

Ja vielä, kysymys aviovaimoille ja äideille, haluatteko nähdä aviopuolisossanne lasten raiskaajan? Osaisitteko oikeasti tulkita lasten ja isän käytöstä niin, että näkisitte, että isä on syyllinen, kun ette oikein olisi edes vielä tajunneet, että mitään noin sairasta edes tapahtuu?

Se on marginaali-ilmiö myös lestadiolaisuudessa ja todellakin tuomittu tekona.

Vierailija
32/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormella osoitellaan, ikään kuin olisitte itse sen parempia?

Isä minäkin, enkä paneskele lapsia.

Lestat ovat Saatanasta.

eikä ole paneskellut lapsia, ei edes koskettanut sopimattomasti.

Vierailija
33/34 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" rikosta ei voi sovittaa vain anteeksi annolla vaan se pitää sovittaa maallisessa tuomioistuimessa"

Miten se insesti-isä saadaan tuomioistuimen eteen kun hän pyytää joka kerta anteeksi raiskaamaltaan lapselta. Vl lapsi tietää että ei saa sen jälkee puhua asiasta kenellekään.

Rippisalaisuus on hdoton! julistavat puhujat.

Vierailija
34/34 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vierailija

Tekstisi oli tosi hyvä ja aion käytttää sitä lapseni puolustamiseen. Kiitos, että kirjoitit nämä sanat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi