Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko näitä vanhoja tavaroita/vaatteita käyttää, jos et siedä sitä jolta ne saatu?

Vierailija
14.07.2011 |

Eli yksi ihminen on alkanut jostain syystä vainoamaan meitä ja yrittää keksiä kaikkea ikävää millä voi meitä vahingoittaa. Vaikka ei enää pidetä mitään yhteyttä, yrittää silti vaan saada otetta meistä.

Joskus aiemmin (kun vielä esitti normaalimpaa) olin ostanut heiltä jotain vanhoja lastenvaatteita, ja saanut muutamia leluja.

Vaikka tilanne sitten meni tällaiseksi, ajattelin ensin että mitä sitten, nehän on vain leluja (ja ihan kivoja) tai vain vaatteita (ihan kivoja ja siistejä, ja vasta nyt alkaisi kohta olla sopivia meidän lapsille).

Mutta nyt viimeisimpien käänteiden jälkeen olen ihan hajalla, enkä kyllä enää kestä ajatustakaan siitä ihmisestä.

Mitä tekisi niille vaatteille / tavaroille mitä heiltä on meille hommattu?

- käyttäisi silti, koska käyttökelpoista tavaraa ja olisi nyt jopa tarpeen

- heitän roskiin

- yritän myydä eteenpäin ajan kanssa kirppiksillä / huutiksessa tms. (tosin sitten kestää päästä niistä eroon)

- poltan ne

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten lahjoitat eteenpäin

Vierailija
2/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin jotnekin haluaisin äkkiä vaan nyt eroon niistä, jos päätän etten itse käytäkään.

Ei ole oikein ketään kelle lahjoittaisin. Meidän lähellä ei ole edes uffin laatikkoa, eikä sinne vissiin leluja voikaan laittaa.

(Harmittaa tietty sekin, että itse tosiaan maksoin kaikista noista vaatteista ja silloin ajattelin että ne on hyviä ja siistejä sitten joskus meidän lapselle... no nyt olisi, mutta...)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenosoitus sekin

Vierailija
4/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan muihin asioihin.

Mutta ongelma on nyt se, että mun pääkoppa ei kestä sitä ihmistä eikä ajatustakaan hänestä, ja jotenkin jo alitajuisesti kuvittelen ettemme pääse hänestä eroon jos mitään hänestä muistuttavaa on meillä.... tyhmä ajatus tietty.

ap

Vierailija
5/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenosoitus sekin

siitä on sen verran jo aikaa kun nämä saatiin ja ostettiin, ettei varmaan muista näitä enää.

En ota itse mitään yhteyttä häneen, se on viisainta.

(Kyseessä on melko luultavimmin narsistinen henkilö, niin monet piirteet täsmää. Ei ole järkevää ottaa häneen itse yhteyttä tai tehdä mitään provosoivaa, hän saa siitä vain kiksejä.)

ap

Vierailija
6/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo henkilö ei tarkoita pahaa. Se on varmaan anoppisi. Kuka muu teille antaisi paljon kaikenlaista ilmaiseksi . Eli tutkiskele itseäsi ja sovi hänen kanssaan asiat. Ei hän oikeasti paha ole. Luulet vaan.

Vierailija
7/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet tehnyt kärpäsestä härkäsen?

Vierailija
8/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan toinen ulkopuolinen ihminen, jonka kanssa meillä ei pitäisi olla enää mitään pakollista tekemistä :(.

Ihan varmasti tarkoittaa pahaa / haluaa kostaa jotain, kun en esim. olekaan "nuoleskellut" häntä aina kun olisi pitänyt / kaikki ei ole mennyt hänen pillinsä mukaan...

ap

Vierailija
9/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet tehnyt kärpäsestä härkäsen?

Miksi kaikki heti ajattelee että tässä suurennellana tilannetta.

En nyt voi alkaa kertoa tarkemmin, ettei tunnisteta, mutta sanotaan että vaikka asian vakavuusluokkaa voisi kuvata, esim. jos tehtäisiin lastensuojeluilmoitus/ilmoituksia täysin perusteetta.

Ja jos henkilö osaisi valehdella ja esiintyä niin vakuuttavasti, että häntä kuitenkin uskottaisiin herkästi.

(vain OIKEASTI narsistien kanssa tekemisissä olleet voivat ymmärtää ongelman vakavuuden... mutta tän ketjun pointti nyt ei ollutkaan keskustella siitä ihmisestä tai minusta tai meidän suhteista muuten tms., vaan mietin vaan että mikä olisi "järkevää" tässä kohtaa toimia noiden tavaroiden kanssa.

Ja joo, kyllä sitä jo tervejärkisempikin meinaa seota / masentua, jos kiusaaminen jatkuu ja jatkuu...)

ap

Vierailija
10/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa ne tavarat on sulle tehnyt? Sähän olet niistä maksanutkin. Materia on materiaa. Voitko asioida missään muuallakaan, ties vaikka se narsisti olisi sielläkin käynyt ja pahat fibat nousee pintaan?

Vierailija
11/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa ne tavarat on sulle tehnyt? Sähän olet niistä maksanutkin. Materia on materiaa. Voitko asioida missään muuallakaan, ties vaikka se narsisti olisi sielläkin käynyt ja pahat fibat nousee pintaan?

Se on siis ihan totta ja faktaa, ei mun kuvittelua, että tämä ihminen ON hankala ja on aiheuttanut meille paljon harmia ja vaikeuksia, ja jatkaa sitä edelleen.

Mutta niissä tavaroissa ei tosiaan ole sinällään mitään vikaa.

Ja minussakaan ei siis muuten ole vikaa enkä muuten ole vainoharhainen, mutta tosiaan kaiken tän kiusaamisen jatkuessa alan kyllä kohta hermostumaan ja sekoamaan ja jo kuvittelemaan, että kun hankkiudun kaikesta eroon mikä tähän henkilöön liittyy, muka pääsisin hänestä eroon (kuten joku käänteinen "voodoo" :).

Eli olenko tosi tyhmä näissä ajatuksissani, vai voisko se helpottaa mua että hankkiudun niistä tavaroista eroon?

Vai menenkö siinä sittenkin vaan vielä enemmän tähän "uhrin" rooliin, kun jätän ok-tavarat käyttämättä?

Toisaalta joku vaate lapsen päällä / lelu kädessä sitten kyllä AINA muistuttaa mua siitä tyypistä...

ap

Vierailija
12/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeissa on jatkuva pula leluista, kärräisin lähimpään päiväkotiin lapsia ilahduttamaan. Sinne luultavasti kelpaavat myös varavaatteet tai voivat laittaa "ota tästä" -lapun eteiseen ja vaatteet siihen. Älä nyt missään nimessä polta tai heitä roskiin, kun erittäin pienellä liikkeellä ehjät kamat voisivat jatkaa eloaan ja ilahduttaa tarvitsevaa.

Vierailija
13/13 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:tä. En itsekään halua käyttää tavaroita, jotka joku ilkeä ihminen on lahjaksi antanut. Se tavara muisuttaa liikaa tästä ihmisestä ja tuo vaan pahaa mieltä itselle. Tarviiko aina olla niin nuuka, että väkisin pitää kotona esineitä, jotka itseä kiusaavat.

Myy tai anna ilmaiseksi jollekin pelastusarmeijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän