Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaas koskas veditte ekat kännit?:D

Vierailija
13.07.2011 |

Joo elikkä kaikki joilla on hauskoja ja ei niin hauskoja kokemuksia ekoista känneistä niin tännepäin!:) Kertokaa että missä olitte,Paljoa joitte,Mitä joitte,Minkä ikäisiä olitte?:) Itsellä näin:Olin 12vuotias ja minä ja serkkuni menimme mummollemme yöksi.Mummoni lähti kuitenkin jossain vaiheessa käymään noin.20km päässä kaverillaan ja sanoi että jää luultavasti yöksi koska saattaa ottaa pari olutta.Niimpä me päätimme mennä mummon maakellariin hakea parit väkevät (oli pieniäpulloja) ja juoda kurkusta alas.Eka alko hirveä hihittely ei osannu tehä yhtään mitään oli jotenkin ihan avutonolo ja sitten alko itkettämään että mitä me mentiin tekemään ja sitten alkoi taas se hihittely ja minulla on hämärämuistikuva että olisimme menneet kaatosateeseen pihalle makoilemaan ja jossain aamuyöllä menneet sisälle.No tuohon ei kuitenkaan ole varmistusta koska ei ole tarkkaa muistikuvaa...No minä olin oksentanut yöllä pari kertaa mutta serkkuni aloittikin sen vasta aamulla ja mummo tuli ja ihmetteli että mikäs sillä oikein on ku nuin oksettaa ja minä olin niin häpeissäni kun oli pitänyt mennä mummolta juomat varmastamaan ja sitten olla tuommosessa kunnossa joten niimpä kerroin mummolle mitä oli tapahtunu ja mummo tokaisi onneksi vain että"No tiäkkö hyvä että kerroit mieki tein kerran näin nuoruudessa!Mutta äläkää toiste tehkö ku tiiätte jo miltä tuntuu sitte parinvuoden päästä voitte ku ootte vanhempia ja kokeneempia:)" Ja ei tullut juotua kun vasta 2vuoden päästä uudelleen ja hillitymmin!:)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v eli kasiluokalla, kaverin kanssa päätettiin että meen viikonloppuna yökylään ja hankitaan juomat ja mennään ryyppäämään.

Saatiin juomat kolmannen osapuolen kautta, oli kai Olvi/Karhu kaljaa ja niitä juotiin aika montakin kaverin tykönä, äitinsä taisi olla yövuorossa tms, en yhtään muista, vai olikohan vaan nukkumassa ja yritettiin hiljaa ryypätä ja mennä uloskin. Ulkona sitten törmättiin jätkäporukkaan (oli yli 18-v) ja niitten kanssa juteltiin, ja kutsuivat meidät jopa sisälle. (vaarallista, oltiin tyhmiä :/ )

Yhden miehen kanssa tuli jopa kinaa jostain asiasta kun olin videokuvannut ja sain rauhoitella että ei se nyt ihan näin ole ja vakuuttaa että mä en kuvannut teitä.. Sen jälkeen yksi niistä vei mut ulos ja halusi nähdä sen materiaalin ja että mä nauhoitan sen päälle ''mustaa''. (Mulla oli siis videokamera tuolloin) ja jälkikäteen ajateltuna mietin että mitähän rikollisia nää oli :o Sen jälkee mentii vaa sisälle.

Mun kaveri löysi jonkun niistä jonka kanssa vietti aikaa makkarin puolella, minä vaan oleskelin muiden kanssa , kunnes nää jätkät päättivät lähteä kai jatkoille baariin tms.. Lopulta sitten oltiin kamun kanssa haahultu muualla (kahdden tohon porukkaan kuuluvan kanssa) siinä sitten yritin vaikka mitä sen toisen jätkän kanssa, mutta onneksi se kieltäytyi :D Lopulta ne tyypit meni omiin koteihin ja me kaverin kaa jatkettiin matkaa.

Sitten oltiin menossa kaverin kotiin kun joku random äijä tulee vastaan. Pummattiin rööki ja saatiin se, sit se pyysi meitä hänen asuntoon, mutta kieltäydyttiin ja koska olin imarreltu huomiosta annoin sen vanhemman miehen koskettaa mua. (Yöök näin jälkikätee ajateltuna :D) 

Seuraavana päivänä olo oli ihan ok, suu kuiva mutta en jäänyt kiinni perheelle mitä kaikkea tyhmää tulikaa tehtyä.

Tästä saattaa mun kaveri tunnistaa tän tekstin ja itseasiassa jätin sen videokasetin mun kaverille kun en uskaltanut viedä kotiin sitä.. Mitähän kaikkea siinäkin olisi... . :---D

Vierailija
62/67 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join isäni kanssa 5 olutta grillin äärellä ja rupattelimme joutavia ja hieman myös viinaa 40% 13 vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vedin 13v ekat kännit. Join yhden shotin viinaa ja join neljä 5,5% lonkeroa

Vierailija
64/67 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä

Vierailija
65/67 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut alkoholia.

Vierailija
66/67 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsia ja nuoria kiinnostaa alkoholi? Tyhmyys on surullisen yleistä.

Vierailija
67/67 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana kaverin kaa (joka 14) juotiin kossua omenalimsalla lantrattuna ja känni ja krapula oli melkoiset... Siinä meni itsellä jonkun aikaa seuraavaan, tällä kertaa miedomman, maisteluun. Ja sen omenalimsan (edelleen myynnissä) tuoksukin oksettaa vielä tänäkin päivänä!

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme