naapurin lapset kerjäävät rahaa
aiempi ketju käsitteli karkin jakamista, mutta meidän pihassa(iso kerrostalo) on kyllä röyhkeys huipussaan: en voi antaa lapsilleni edes kaupparahaa kun jo on hyeenaparvi vaatimassa itselleen osaa. Ja karkkeja on omat lapseni ihan luonnostaan antaneet muille...Mutta kyllä vähän ihmetyttää mihin tämä maailma on menossa. Sama jos olen itse syönyt esim. mansikoita pihalla niin heti on pari lasta kerjäämässä. Ihan kuin jossain kehitysmaassa. Huh huh!!
Kommentit (3)
Asuimme itsekin jonkun aikaa alueella, missä oli kaupungin vuokrataloja ja meininki sen mukaista. Eli kyse ei ole ennakkoluuloista vaan ihan omasta kokemuksesta. Isommat lapset manipuloi melkein vaatteetkin päältä pienemmiltä.. huhhei. huokaista sai kun pois päästiin.
t:eka vastaaja
Meillä ne kakrut kerjää jo kaupassakin, todella huono juttu! Alkaa rasittaa tämmöinen, minua hävettäisi jos oma lapseni kerjäisi rahaa tuntemattomilta. Kyllä ne namusedätkin huomaa nopesti tämmöiset pikkuiset kerjääjät! Mielestäni vanhempien pitäisi varoittaa lapsia myös kerjäämisen seurauksista!
Mutta nämä kerjääjät tietty vuokralaisperheistä, ei millään pahalla, mutta sen kyllä huomaa :-( Muutamme heti kun vaan saamme paremman asunnon ja sen asuinympäristön!!
ap