Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaas koskas veditte ekat kännit?:D

Vierailija
13.07.2011 |

Joo elikkä kaikki joilla on hauskoja ja ei niin hauskoja kokemuksia ekoista känneistä niin tännepäin!:) Kertokaa että missä olitte,Paljoa joitte,Mitä joitte,Minkä ikäisiä olitte?:) Itsellä näin:Olin 12vuotias ja minä ja serkkuni menimme mummollemme yöksi.Mummoni lähti kuitenkin jossain vaiheessa käymään noin.20km päässä kaverillaan ja sanoi että jää luultavasti yöksi koska saattaa ottaa pari olutta.Niimpä me päätimme mennä mummon maakellariin hakea parit väkevät (oli pieniäpulloja) ja juoda kurkusta alas.Eka alko hirveä hihittely ei osannu tehä yhtään mitään oli jotenkin ihan avutonolo ja sitten alko itkettämään että mitä me mentiin tekemään ja sitten alkoi taas se hihittely ja minulla on hämärämuistikuva että olisimme menneet kaatosateeseen pihalle makoilemaan ja jossain aamuyöllä menneet sisälle.No tuohon ei kuitenkaan ole varmistusta koska ei ole tarkkaa muistikuvaa...No minä olin oksentanut yöllä pari kertaa mutta serkkuni aloittikin sen vasta aamulla ja mummo tuli ja ihmetteli että mikäs sillä oikein on ku nuin oksettaa ja minä olin niin häpeissäni kun oli pitänyt mennä mummolta juomat varmastamaan ja sitten olla tuommosessa kunnossa joten niimpä kerroin mummolle mitä oli tapahtunu ja mummo tokaisi onneksi vain että"No tiäkkö hyvä että kerroit mieki tein kerran näin nuoruudessa!Mutta äläkää toiste tehkö ku tiiätte jo miltä tuntuu sitte parinvuoden päästä voitte ku ootte vanhempia ja kokeneempia:)" Ja ei tullut juotua kun vasta 2vuoden päästä uudelleen ja hillitymmin!:)

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana 7 vuotta vanhempi serkku osteli laivalla drinkkejä, tuloksena tosin vain hiprakka, eikä varsinaista humalaa. Ensimmäisen kerran humalassa taisin olla viime kesänä juuri 17-täyttäneenä. En kuitenkaan pidä humalatilasta, aika ahdistava tunne oikeastaan, joten aika ainoita kertoja (tähän mennessä ainakin...) tuo oli. Pieni hiprakka on ihan hauskaa, joten mieluummin pitäydyn muutamassa lonkerossa, jos ylipäätään juon.

T: kuukaden päästä 18v

Vierailija
22/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juotiin. Syksyn lapsi kun olen, niin bileet osui samalle viikolle kuin mun 13-v synttärit. Kaks olutta oli varattuna kaikille, mutta jatkettiin sitten bileiden järjestäjän isän baarikaapin sisällölläkin vähän.

Seuraavana keväänä läträsin sit eka kertaa kunnolla viinan kanssa ja sammuin. enkä juuri aikuisenakaan ole enää viinaa juonut, viini on mulle jo riittävän vahva juoma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiviiniä (varastettu naapurin kellarikomerosta)

Vierailija
24/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

join 2 lonkkua ja menin Street discoon.

Vierailija
25/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivänä oli penkkarit, siellä en juonut, enkä myöskään syntymäpäivänä vaan sinä välipäivänä. Oltiin kaverin kans mun huoneessa ja juotiin Corditaa (väkevää viiniä, jota ei enää saa) colalla. Oli makuelämys :-).

No vähän se nousi päähän, sen verran että vanhemmat katsoi kummasti.

Vierailija
26/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin tuntui että olen tosi "vanha" siellä puistossa missä oltiin. Siitä varmaan olin onnellisessa asemassa että oma kaveripiiri ei koskaan painostanut vaan olin saanut elää ihan rauhassa siihen asti kunnes omasta tahdostani halusin kokeilla. Pari siideriä meni piknikin ohessa, that's it. Mutta kyllähän se kokemattoman päähän nousi. Ihan hyvä fiilis jäi siitä "ekasta kerrasta".

Alkoholin kanssa on sittemmin ollut myös ongelmia ja isäni on paatunut alkoholisti, joten ihan tietoisesti tarkkailen itseäni aika paljon alkoholin suhtene. En nauti väkeviä ja juon max. 2 annosta kerralla.

Vierailija
27/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 48. TAitaa jäädä kokemattakin ja hyvä niin. Tykkään kyllä alkoholista vaan nousuhumalaa minulle ei tule ollenkaan. Oonko luonnonoikku vai onko muitakin? Juon max pari lasia viiniä illassa ja sitten jo peti kutsuukin...

Vierailija
28/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanks sillon 15 vai 16 vuotiaita? Kavereiden kanssa oli hommmattu viinapullo josta mulle tuli varmaan joku 1dl viinaa. Oksentelin, sammuin, kävin avautumassa ihastukselleni ja muisti meni. Ja näin kävi vielä monta kertaa.

Vierailija
29/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kokemuksen jälkeen en viinaa juonut ennenku 18-v.

Hyh mikä darra, oksensin 3 linda-siiderin jälkeen 2 päivää..

Vierailija
30/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistelot menee kasarille. Olin 17v. ja neljään tyttöön juotiin pullo Ruska-nimistä väkevää viiniä. YÄKS! Ja syötiin sipsejä päälle.

Oltiin sit niin kännissä:)

Sitten menikin vuoden verran ennen kuin seuraavan kerran nautiskelin, ihan täysi-ikaäisenä. Kohtuullista ollut sen jälkeenkin.

Niin, ja äiti sanoi silloin aamulla, että onko rakas tyttäreni nauttinut jotain kiellettyä eilen ja tarjosi aamupalaa.

Monesti naureskeltu tälle mun "suurelle" ekakännille.

Tosin senkään jälkeen en ole ollut juovuksissa, kun muutaman kerran. Pikku hiprakassa joskus. Hyvät viinit maistuu, kohtuudella:)

Vierailija
31/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt jättää kokematta se. Oli opettelemista siinä kohtuudessa.

Nyt osaan melkein juoda kohtuudella ja ikää on 36v.

Vierailija
32/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotiin kaverin kanssa niillä salaa kossua. Käytiin välillä kaupungilla ja sitten käytiin taas juomassa kossua.

Kaverin vanhemmat olivat kotona ja huomasivat kaverin kunnon ja säikähtivät, kun isosta kossupullosta oli varmaan reilu puolet tyhjentynyt. Luulivat, että minä en ole juonut ollenkaan, vaan kaveri oli yksin tyhjentänyt illan aikana puolikkaan pullon. Olin niin kiltin työn maineessa, eikä minusta kai sitten huomannutkaan että olin jotain ottanut.

Ilta loppui siihen sitten ja minut passitettiin kotiin. Pyörällä ajoni oli hieman mutkittelevaa, mutta en tainnut kovin kummoisessa humalassa ollakaan, joten lasketaanko tätä kännikokemukseksi? :D

Vierailija
33/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isosisko oli ostanu meille siiderit. Join kaksi ja olin niiiiin kännissä. Hengailtiin kylillä ja naureskeltiin hiprakoissamme. Oli kyllä hauskaa, eikä tuohon aikaan tullut vielä krapulaakaan.

Vierailija
34/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä taida vetääkään. Ellen sitten vanhainkodissa innostu ;-D Viina kun ei kiinnosta yhtään ja maistuukin pahalle.

Vierailija
35/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin iltaa poikaystävän ja hänen kavereitten kans. Join muistaakseni 3,5 pulloa siideriä illan aikana ja tulin pieneen humalaan. Sen kovemmasta kännistä mulla ei oo kokemusta. Krapulasta ei lainkaan kokemusta.

Vierailija
36/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin iltaa poikaystävän ja hänen kavereitten kans. Join muistaakseni 3,5 pulloa siideriä illan aikana ja tulin pieneen humalaan. Sen kovemmasta kännistä mulla ei oo kokemusta. Krapulasta ei lainkaan kokemusta.

Jonku sekotuksen poikaystävän kaveri teki mulle kans.

Vierailija
37/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin sahtia simaksi ja join. Oli ilmeisen hyvää sahtia kun upposi sinä korttia pelatessa.

Vierailija
38/67 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana kaverini kanssa varastettiin hänen isältään joku norjalainen erittäin väkevä viina(oiskohan ollut 70%), se jaettiin puoliksi ja naurettiin, oksenneltiin pitkin asuntoa ja lopuksi sammuttiin....aivan järkyttävä krapula ja morkkis tuli ja itkua väänsin kun tiesin tehneeni väärin.

Vierailija
39/67 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana join n. 1,5dl sakea :D

Vierailija
40/67 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän