Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisas nainen ottaa itselleen miehen joka rakastaa häntä,

Vierailija
13.07.2011 |

ei miestä jota hän itse rakastaa... Enpä oikein tiedä haluaisinko olla elämässäni viisas vai tyhmä nainen :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että siinä on hyvä mies ja opettelin rakastamaan.

Valitettavasti mies sitten lopetti minun rakastamiseni 10 vuoden päästä.

Vierailija
2/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on mies joka rakastaa minua ja minäkin häntä, en vaan niin seksuaalisesti. Silti on hyvä olla. Ja kun lapset on jo tehty, niin en pidä seksiä mitenkään tärkeänä.

Voi kun olisin nuorena jo tajunnut ottaa sen viisaan miehen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka rakastaa häntä ja jota itse rakastaa, mutta pitää samalla mielessä elämän tosiasiat (ts. ottaa huomioon myös ne rakkaan vähemmän ihanat puolet).

Vierailija
4/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka rakastaa häntä ja jota itse rakastaa, mutta pitää samalla mielessä elämän tosiasiat (ts. ottaa huomioon myös ne rakkaan vähemmän ihanat puolet).

ei kiitos!

Vierailija
5/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko näin yli 10 vuoden jälkeen lähteä etsimään sen miehen itsellenne ketä OIKEASTI rakastatte?

Vierailija
6/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen 19 vuoden jälkeen se mies rakastaa...ja minäkin opin rakastamaan häntä.

Vierailija
7/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti. Minä tein päätöksen ja lähdin. Vaikka pettäminen oli kova pala, niin nyt liki vuoden jälkeen tajuan, että olen onnellinen - olen vihdoin vapaa.

En etsi itselleni miestä. Mutta rakastuminen olisi kiva tuntea. Sellainen flirttivaihe, kihelmöintivaihe.

Mihinkään muuhun en suostu. En tarvitse miestä. Missään tapauksessa en enää etsi mitään seuraa aamukahvipöytään.

Vierailija
8/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse se että ette koksaan alussa kunnolla ns tulisesti rakastunut tuohon mieheen? vaan teidän täytyi opetella se. Ei siis tullut luonnostaan rakkaus

ap

Vierailija
9/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko näin yli 10 vuoden jälkeen lähteä etsimään sen miehen itsellenne ketä OIKEASTI rakastatte?

Itse tein noin. En itse rakastanut miestä vaan hän minua. Meillä ollut todella myrskyisä suhde ja nyt 13v jälkeen en tiedä olenko koskaan rakastanut miestäni. Tai rakastaako hän enään minua.

Vierailija
10/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toki viisas nainen ottaa tosiasiat huomioon eikä vaan sinisilmäisesti usko mitä vaan sanotaan, että en minä enää koskaan petä/hakkaa jne...

ei kiitos!

Vierailija
11/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän 15 vuotta. Minä siis häntä enemmän kuin hän minua. Nyt hän vaihtoi minut toiseen. Pitihän se arvata. Seuraavaksi jos miehen enää otan, täytyy hänen rakastaa minua enemmän ja pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Kamala ajatus "opetella" rakastamaan jotakuta mutta kai siitäkin selviää. Olen kuitenkin onnellinen,että olen joskus kokenut sen mielettömän ihanan onnellisen hullaantumisen kun järki meinaa lähteä, ei voi syödä eikä nukkua kun vaan ajattelee toista, en pystynyt töissäkään olemaan kun laskin minuutteja, että näkisin hänet...vaan toki aavistin jo silloin,ettei tämä tule kestämään, on liian ihanaa...

Vierailija
12/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän 15 vuotta. Minä siis häntä enemmän kuin hän minua. Nyt hän vaihtoi minut toiseen. Pitihän se arvata. Seuraavaksi jos miehen enää otan, täytyy hänen rakastaa minua enemmän ja pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Kamala ajatus "opetella" rakastamaan jotakuta mutta kai siitäkin selviää. Olen kuitenkin onnellinen,että olen joskus kokenut sen mielettömän ihanan onnellisen hullaantumisen kun järki meinaa lähteä, ei voi syödä eikä nukkua kun vaan ajattelee toista, en pystynyt töissäkään olemaan kun laskin minuutteja, että näkisin hänet...vaan toki aavistin jo silloin,ettei tämä tule kestämään, on liian ihanaa...

Onko se mahdotonta? Onko harvinaista? Siis minusta kumpikin tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Jos mies rakastaa enempi tai jos nainen rakastaa enempi. Molemmat voivat ajaa pettämiseen suhteessa ja silloin on toisen kunnioitus ja luottamus mennyt.

Vierailija
13/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti kumman tahansa, se päätyy eroon. Ehkä tosiaan kannattaisi olla se tyhmä nainen ja ottaa se mies ketä itse rakastaa, erota ja visastuneena siitä olla se viisas nainen ja etsiä se mies joka sinua rakastaa ja oikeasti. Riskinä tietysti se, että jos on jo kauan ollut ensin rakastamansa miehen kanssa, kerkeääkö löytämään enää sitä jotakuta joka sitten sinua rakastaisi...

ap

Vierailija
14/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mahdotonta? Onko harvinaista? Siis minusta kumpikin tuntuu huonolta vaihtoehdolta. Jos mies rakastaa enempi tai jos nainen rakastaa enempi. Molemmat voivat ajaa pettämiseen suhteessa ja silloin on toisen kunnioitus ja luottamus mennyt.

mutta minusta aika harvinaista...ap

Vierailija
15/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että molemmat yhtä paljon rakastaisivat. Ei se silti tarkoita, etteivätkö molemmat voisi rakastaa. Mieheni rakastaa minua enemmän kuin minä häntä, mutta silti tunnen paljon häntä kohtaan. Hän on ennen kaikkea "hyvä mies", kiltti, uskollinen, empaattinen ja rehellinen. Tämän takia häntä on ollut helppo "oppia rakastamaan". Näin on hyvä.

Vierailija
16/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti kumman tahansa, se päätyy eroon. Ehkä tosiaan kannattaisi olla se tyhmä nainen ja ottaa se mies ketä itse rakastaa, erota ja visastuneena siitä olla se viisas nainen ja etsiä se mies joka sinua rakastaa ja oikeasti. Riskinä tietysti se, että jos on jo kauan ollut ensin rakastamansa miehen kanssa, kerkeääkö löytämään enää sitä jotakuta joka sitten sinua rakastaisi... ap

sitä ensimmäistä miestä, jonka kanssa lapset niin paljon, etten voikaan rakastaa tätä uutta miestä, joka minua rakastaa ja pitää kuin kukkaa kämmenellä ihan 100 prosenttisesti:(

Ex teki mulle väärin, todella väärin, erosin siksi lasten takia, mutta itse kaipaan aika paljon. En voi koskaan olla enää onnellinen?

Vierailija
17/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytärtään juuri noin. Kattoiko kukaan sitä sarjaa? Sanoi, että kun rakastaa toista ja anelee joka katsetta, joka hymyä jne niin on loppujen lopuksi helpompaa olla se rakastettu osapuoli

Vierailija
18/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittautui väkivaltaiseksi kusipääksi. Eli jatkossa en enää etsi rakkautta, sen huomasi jo kuinka pitkälle sillä pääsi.

Vierailija
19/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen joka rakastaa minua enempi kuin minä häntä ja hän myös ehkä narsisti. Nyt olemme olleet kauan yhdessä ja jo yli 30v. Onko minun narsistista erotessani enään tämän ikäisenä ja lapsia saaneena mahdollista löytää mies jota itse rakastaisin ja joka huolisi minut? Niin sehän kysymys on. Koska jos rakastaa miestä enempi kuin hän minua niin hänen pitää huolia minut. Kamala ajatus mutta jos kerran yhtä paljon rakastavat ovat harvinaisia.

Vierailija
20/48 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoittautui väkivaltaiseksi kusipääksi. Eli jatkossa en enää etsi rakkautta, sen huomasi jo kuinka pitkälle sillä pääsi.

Se oli himoa, omistushalua, persoonallisuuhäiriöisen pätemisen tarvetta?

Oikea rakkaus on sitä, että tahtoo toiselle AINA vain hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi