Loukkaako tämä ihminen tahallaan joko miestäni vai koko perhettä
Lastemme mummo:
- soittaa ja kertoo kun toiset lapsenlapset ovat kylässä, perään hihkaa kun ne tulevat seuraavanakin vkonloppunakin..ja tiedetään että ovat viikko siitä lähdössä 3 viikoksi ulkomaille yhdessä.
- kun meidän lapsi on hänen luonaan, muutaman tunnin illalla, kylään tulee heti myös nämä toiset lapsenlapset / vanhemmat..mutta kun heidän lapset on kylässä, meidän lapsia ei koskaan pyydetä silloin kylään. Koen siis että senkin pienen ajan pitää nämä toiset lapset olla mukana kun meidän lapset saisi olla mummon kanssa. Miksi ihminen tekee näin?
- Sitten on nämä toiset vanhemmat ( joiden lapsi siis koko ajan mummon hoidossa ) soittelevat meille ja kertovat kun pääsevät taas viettämään parisuhdeaikaa ( 1-2/ kk ) , ja me kun ollaan miehen kanssa päästy oikein kunnolla kahdestaan koko viikonlopuksi silloin kun lapsia ei vielä ollut. Yhdeksi illaksi / yöksi on päästy viimeksi 2v. sitten.
On paljon asioita, miten tämä kyseinen henkilö / henkilöt ovat minua ja miestä loukanneet, sekä yhdessä että erikseen. Tällä hetkellä elämässämme on vaikeaa, tarvitsisimme tukea, apua lasten hoitoon, mutta sitä emme saa, vaan ilkeilyä ja päsmäröintiä. En jaksa enää, olen masentunut, itkuinen ja väsynyt näihin ihmisiin.
Onko tuo teidän mielestä enää normaalia käytöstä?
Olisiko jo syytä vaan laittaa tiet erisuuntiin ja antaa lasten päättää isompana haluavatko olla kyseisten ihmisten kanssa?? Miestä eivät kyseiset ihmiset enää kiinnosta, näkee niitä vaan pakosta, mutta itse otan kaiken todella henk.koht. ja olen tosi herkkä vatvomaan ja miettimään asioita liiankin paljon.
Mistä revit tuon kaksi hyvää miniää? Mistä revit nämä tasasuuruiset ajankäytöt? Mistä sen, että ap on vuosikausia puhdistanut ilmaa?
Ihan oikeasti, sinun täytyy olla vakavasti sairas. Oletat aivan ihmeellisiä asioita, olet täysin empatiakyvytön ap:tä kohtaan etkä todella ymmärrä edes, mistä ihan oikeasti on kyse. Lisäksi tehtailet näitä itseäsi myötäileviä vastauksia. JÄTÄ JO TÄMÄ KETJU RAUHAAN! Kun et ymmärrä, niin et ymmärrä. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla pyytää. Täytyy vain toivoa, että et ole äiti etkä isovanhempi IKINÄ.
Edelleenkin jos sattuisit vahingossa lukemaan tämän viestin ja jopa jotain siitä ymmärtämään mummo on hoitanut ap:n lapsia joka toinen kuukausi pari tuntia, kun taas toisia lapsenlapsiaan joka viikko ja useamminkin. Kun mummo hoitaa näitä toisia, hän soittaa ja kertoo siitä. Samoin toimii näiden lasten vanhemmat. Eivät tarjoa apua vaan ilkkuvat puhelimessa asiasta, vaikka ap:n perheellä olisi todella suuri tarve hoitoapuun heiltä kaikilta syöpäsairaan lapsen takia. Ap:n mies ei haluaisi olla tekemisissä sukulaistensa kanssa, mutta ap ei tähän asti ole halunnut katkoa välejä.
Villi veikkaus, et ymmärtänyt. Ai niin, mutta taidatkin olla finninaamainen teini.