Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaipattomuus-tietäjiä paikalla? kiinnostaisi kovasti,

Vierailija
13.07.2011 |

nyt vasta kuullut tuollaisesta. Lapseni on kylläkin jo 1v1kk, mutta mietin, olisiko tuossa vaipattomuudessa jotain, mitä voisi nytkin kokeilla.

Olen n. 6kk asti käyttänyt tyttöä potalla aina unilta herättyään, ruoan jälkeen ja ulkoiluja ennen/jälkeen. Myös jos näen, että meinaa kakata, vien potalle. Nyt en ole kakkavaippoja moneen kuukauteen vaihtanut kertaakaan.

Kertokaa jotain kokemuksia vaipattomuudesta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kannata kauheasti stressata, voit toki pitää kotona ilman vaippaa, jos vaikka lähtisi itse potalle. Ja jos jaksat tosiaan tarkkailla tyttöäsi milloin vessaan ja pissata edelleen säännnöllisesti, voi mennä päiviäkin ilman vaippaa, mut ton takia ei kannata esim. omia yöuniaan menettää. Opeta vaikka puskapissalle mökillä!

t. yhden osavaipattoman äiti

Vierailija
2/3 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta kannata kauheasti stressata, voit toki pitää kotona ilman vaippaa, jos vaikka lähtisi itse potalle. Ja jos jaksat tosiaan tarkkailla tyttöäsi milloin vessaan ja pissata edelleen säännnöllisesti, voi mennä päiviäkin ilman vaippaa, mut ton takia ei kannata esim. omia yöuniaan menettää. Opeta vaikka puskapissalle mökillä! t. yhden osavaipattoman äiti

en aio mitään stressiä ottaa :) tyttö itseasiassa on ollut tänään ja eilen ilman vaippaa kotona, kolmet pissat on tullut housuihin (pikkareissa vain ollut). Taidan jatkaa näin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk asti. Nuorin on nyt 8kk. eikä kakkaa vaippaan ollenkaan. Pissaa yleensä aina kun vie potalle, ja on kovasti tyytyväinen. Kuiva ei tietysti ole ollenkaan, aina on vaipat mitä nyt tuuletellaan välillä pyllyä.

Aika eri aikoihin ovat lapset kuivaksi oppineet 1v-1,8v, mutta mitään pottakauhuja ei ole kummallakaan ollut. Hyvin teillä menee! :)

Saattaa tulla vaiheita, jolloin pottaa pikkuisen protestoidaan (seisomaan opettelu jne.) mutt ateillä ne on jo ohi. Jos on kuiva ennen uhmista, niin voi hyvin jättää senkin uhmailun väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi