Ei juma, pitääkö tässä pian soittaa poliisille, että toi idioottiketju saadaan poistettua!
Maailma on kuulkaa pieni, saadaan koko Suomi hävetä, jos toi joutuu norjalaisten silmiin.
Kommentit (17)
pitaisi karkoittaa? Eli norjalaisten taytyisi alkaa karkoittaa norjalaisia, etta mamut voisivat rallata paremmin? Joo, tosi noloa, mutta eipa taida nykypoliisi korvaansa lotkauttaa.
Mitäs se poliisi sille mahtaa? Sanoma asiakaspalvelu voisi olla paljon tehokkaampi soittokohde...
Mä myönnän et kiusasin sua tahalleen.En mä oikeesti ihaile tota tekoa ja olen naimisissakin ulkomaalaisen kans =D
saat siitä että melkein sata nuorta on tapettu. Sairas olet, niinkuin tämä murhaajakin. Ihmisviha on sun rikosnimikkees. Häpeä edes.
edes avatko tolloja viestejä, vastaamisesta puhumattakaan!
että poliisi selvittäisi asiaa ennen maanantaita? Hehee. Kyllä se aikanaan poistuu ylläpidon toimesta, jos ketjun viestejä on liputettu asiattomiksi.
Ehkä maanantaina, ehkä jo aiemmin, jos ylläpito sattuu grillin ääreltä jostain syystä nettiin piipahtamaan ja vielä tilannetta vilkaisemaan.
Vaikka soittaisit armeijalle, se ei prosessia yhtään nopeuta.
Suomi on paaaaaljon rasistisempi kuin Norja. Hullua että nämä rasistiset puolueet pääsevät valtaan ruokkimaan ihmisten mielikuvitusta. Tämäkin tappaja tulee puolustelemaan itseään niin tutuilla lauseilla joita täällä Suomessakin viljellään eduskunnassa. Hallitukseen nämä raukat eivät uskaltautneet. Hyvä niin.
Maailma on kuulkaa pieni, saadaan koko Suomi hävetä, jos toi joutuu norjalaisten silmiin.
Voi jessus tätä Suomen kansan häpeän määrää. Häpeää pitää keksiä aiheesta kuin aiheesta.
ihan piti nostaa, kun ketju ei ollutkaan enää etusivun ylimmillä riveillä?
kommunistien kesäleirillä, ei ne ehdi jokaista yleisestä mielipiteestä poikkeavaa mielipidettä ratsaamaan.
ihan piti nostaa, kun ketju ei ollutkaan enää etusivun ylimmillä riveillä?
että saatiin taas yläriville :-).
Joo ja sunkin piti kommentoida
että saatiin taas yläriville :-).
tämä , kuten kaikki muutkin ketjut ovat täällä siksi, että ketjussa olevia asioida kommentoidaan ja niistä keskustellaan ;)
saat siitä että melkein sata nuorta on tapettu. Sairas olet, niinkuin tämä murhaajakin. Ihmisviha on sun rikosnimikkees. Häpeä edes.
Ihmisviha ei ole rikos. Se on tila joka voi aiheutua esimerkiksi koko lapsuuden ja nuoruuden kestäneestä kaltoinkohtelusta, psykiatrisesta sairaudesta tai muusta ymmärrettävästä syystä.
Sen sijaan Oslon terroritekojen kaltaista toimintaa tai sen ihailun osoitusta ei tietenkään pidä hyväksyä tai sietää. Kannattaa vain muistaa, että ihmisviha voi olla yksi julmuuteen johtava tekijä. Uskoisin, että jos itse viha yritetään lakaista maton alle lannistamalla sen kantaja, pikemminkin joudutetaan kuin ehkäistään hirmutekoja. Niin kauan kuin viha on tunne, sitä osoittava teko voidaan ehkäistä tai kanavoida jotenkin järkevästi - tai näin uskon, koska muutoin joudun pitämään maailmaamme hyvin epätoivoisena.
niin soita vaikka jeesukselle seuraavaksi.
niin soita vaikka jeesukselle seuraavaksi.
olla hankalasti tavoitettava. Mutta paikallinen kirkkokuoro voisi auttaa.
Mussuttakoon yksinään murhanhimoissaan