Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä levitettä teillä käytetään leivän päällä, jos käytetään?

Vierailija
13.07.2011 |

Meillä käytössä vähäsuolainen Oivariini ja 60% Becel. Mies ei luovu Oivariinista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voita ja voi-kasviöljysekoituksia. Ihmiset kuvittelee, että ne on ns. "oikeaa" rasvaa jota lapset tarvitsee. Kuitenkin monissa tutkimuksissa on todettu, että parasta on nimenomaan pehmeä kasvirasva. Kotimaisessa rypsiöljyssä on erinomainen rasvakoostumus ja se on aivan yhtä luonnollista ja "oikeaa" kuin voi (eihän se voikaan sieltä lehmästä suoraan tule vaan valmistetaan "keinotekoisesti" meijerissä) Rasvan määrästä ei kannata lasten eikä normaalipainoisten aikuistenkaan liikaa tinkiä, sillä se on totta, että ihminen tarvitsee riittävästi hyviä rasvahappoja voidakseen hyvin. Nimenomaan HYVIÄ rasvahappoja, joita saa kasviöljystä, kalasta, pähkinöistä ym. Sitä en kiistä, etteikö voi olisi hyvää. Sitä käytetään meilläkin juhlahetkinä. Arjessa käytämme rypsiöljyä ja kasviöljymargariineja (vähintään 60% rasvaa).

Onneksi joku edes tajuaa jutun juonen. Rasvaa saa ja pitää olla ruokavaliossa, mutta pahaa tekee katsoa kun jotkut syöttävät lapsilleenkin Oivariinia tai voita, päivittäin.

Mun taas tekee pahaa katsoa lapsia, joille syötetään noita lisäainepommimuovimargariineja ihan päivittäin. Ja kun totuus on, että monissa noissa perheissä lapset eivät saa riittävästi muita rasvoja. Laittia sitä ja laittia tätä. Mikään ei sisällä "mitään". Tyhjää hiilarihöttöä täynnä. Ei kaikilla näin, mutta valitettavasti aika yleinen trendi. Tiedä sitten mikä on paras. Meillä ei ainakaan ole minkäälaisia paino- tai terveysongelmia, kolesterolia tmv. Olen myös kulinaristi, joten jos jotain riskiä voin käytössä on, olen sen valmis ottamaan. Sen verran kuin sitä käytetään, on se sen arvoista. Maku on niin ylivoimainen keinotekoisiin muovimargariineihin verrattuna.

Minäkin ihmettelen joidenkin halua pumpata itsensä ja lapsensa täyteen lisäaineita.

Vierailija
22/23 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaytetaan avocadoa, mmmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leivontaan voita.