Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kylään "tuppaajille" pitää olla tarjottavaa?

Vierailija
13.07.2011 |

Siis muuta kuin se kahvi/tee?

Meilläkään ei useinkaan ole moiään herkkuja valmiina kaapissa/pakasteessa. Menevät vain pilaan jos vieraita ei käykään ns.usein.

Jos tiedän että on tulossa vieraita käyn ostamassa jotain tarjottavaa. Mutta näitä varten jotka pöllähtää kylään tuosta vain (ja ovat aina tervetulleita) ei useinkaan ole mitään. Osaavat kyllä tuoda jos tahtovat jotain, mutta yleensä heille riittää kahvi/tee ja juttuseura.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma haluaa taas vain päteä (tai sitten on TOSI paha itsetunto-ongelma).

Vierailija
2/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalle taas vieraat ovat ilo:)

Osasta ihmisiä on myös hyvä tapa tarjota vieraille jotain, kun he tulevat, osalle taas tällainen tapakulttuuri on vierasta.

Yllätys vai mitä, että meitä on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävissäni ei ole enää yhtään sellaista, joka tuppaisi kylään ilmoittamatta. Ja koska on ilmoittanut tai olen hänet kutsunut, tarjottavaakin löytyy.

Vierailija
4/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävissäni ei ole enää yhtään sellaista, joka tuppaisi kylään ilmoittamatta. Ja koska on ilmoittanut tai olen hänet kutsunut, tarjottavaakin löytyy.

huomasithan heittomerkit sanan tuppaajat yhteydessä. Ja ymmärsithän tekstin sisällön, meille vieraat on aina tervetulleita, kutsuttuina tai ei kutsuttuina.

ap

Vierailija
5/5 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat ilmestyvät ihan vaan ovelle rimputtamaan ovikelloa, osa soittaa että "oltais parin minsan päästä siinä, ootteko kotona" ja siis meillä ei tosiaankaan ole aina mitään tarjottavaa. Sanotaan, että meillä harvoin on jotain muuta kuin kahvia/teetä tarjolla. Ei yleensä löydy edes keksejä.

Ja saa luvan olla niin. En edes tykkää yllätysvieraista, joten olen päättänyt että ne jotka yllättäen tulevat, tyytykööt kahviin.

Tietysti silloin hankin tarjottavaa, jos ollaan itse kutsuttu joku kylään tai varoaikaa vieraiden tuloon on vähintään päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän