Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisistä, joilla on iphone tai joku muu älypuhelin?

Vierailija
13.07.2011 |

Musta ne on jotenkin naurettavia. Onneksi kukaan ystävistäni ei ole hourahtanut noihin.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ilmiselvästi ole tutustunut koko aiheeseen. Älypuhelin on todellakin paljon muutakin, kuin statusarvo tai muu kotkotin.

Tälläkin hetkellä käytän sitä mokkulana, kun talon oma netti simahti jo viikko sitten.

Muutin uuteen kaupunkiin viime syksynä, enkä tunne täällä paikkoja tai ihmisiä, niin aika monta kertaa Iphone on opastanut perille ja näyttänyt missä on mikäkin kauppa, lenkkipolku tai monelta bussi tulee.Lisäksi esim tulevien vieraiden ei tarvitse viiden minuutin välein ilmoittaa, kuinka paljon vr:n juna on myöhässä näen kätevästi reaaliajassa missä se milloinkin menee ja koska lähteä asemalle vastaan.

Kyllä se enemmän alkaa olla niin päin, että ne joilla ei kyseisiä puhelemia ole, ovat hihassa vinkumassa, että katsoppas sieltä netistä sitä ja tätä :P

Vierailija
62/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramia ja WhatsAppia? Ei lue Wirediä?Ei katso sähköposteja kahdessa sekunnissa? Draw Free lienee myös tuntematon???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella tutulla on tuollainen työsuhdepuhelimena, ja vielä niin ettei itse ole puhelimen malliin voinut vaikuttaa.

Vierailija
64/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on jotenkin naurettavia. Onneksi kukaan ystävistäni ei ole hourahtanut noihin.

Musta on taas aika naurettavaa ajatella että ko. käyttäjät ovat naurettavia. Mikä siinä on naurettavaa?

Mulle puhelin on puhelimen lisäksi, kalenteri, sähköposti, urheilu-GPS-trackeri, nettiselain, sosiaalisen median väline, kamera... Kaikki mulle ERITTÄIN TARPEELLISIA toimintoja, joita en pystyisi käyttämään jos mulla ei olisi älypuhelinta.

Vierailija
65/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen kaunokirjallisuutta n. 60 sivua tunnissa, kännykän näyttö on sen verran pieni että menisi varmaan sormet kramppiin jos sillä yrittäisin lukea kirjoja...

Itelläni on elämä, joten en sellaista lelua tarvi. Ennemmin luen kirjaa kuin leikin kännykällä. Puhelut ja viestit saa hoidettua yksinkertaisemmallakin luurilla. Just sanoin yhdelle miespuoliselle ystävälleni, että nykyisin älypuhelimet on miehille uus munanjatke.

nykyään siitä kännykästä? Paljon mukavampi kantaa mukana kuin romaania.

Vierailija
66/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älypuhelin" on ihan naurettava nimi. Älyn kanssa näillä härpäkkeillä ei ole mitään tekemistä.

Joissain tilanteissa voi olla ihan näppärä (uutisten lukeminen busissa tms) mutta ilmankin pärjää mainiosti. Kyllä ne uutiset tulee perille sitten 30 min myöhemminkin.

Näyttö, näppäimet yms. on monesti liian pieniä, jotta käyttö pidemmän päälle olisi miellyttävää.

Vierailija
67/70 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta sitten. Se tuli vähän niinkuin annettuna, olen mainosalalla ja joudumme asiakkaille aika usein selittämään esim. nettisivujen mobiilioptimointia ja erilaisia mahdollisuuksia hyödyntää älypuhelimia. Ajattelin ensin että ok, tulkoon sitten ja opettelen käyttämään sitä.

No, saatuani puhelimen käyttöön olen tajunnut kuinka näppärä se tosiaankin on ihan vapaa-ajallakin. Joudun kuskaamaan lapsia tosi paljon erilaisiin harrastuksiin joissa ajat ja paikat vaihtuvat, nyt nuo asiat pystyy nopeasti tarkistamaan. Ylipäänsä jonkun asian hakeminen netistä on hurjan paljon nopeampaa kuin tietokoneen käynnistäminen, puhelimella on tosi helppoa vaan ohimennen tsekata asioita.

Vierailija
68/70 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö?

Vierailija
69/70 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2011 klo 12:50"]

Työtarpeet tietty erikseen.

[/quote]

Eli töihin eri puhelin kuin vapaa-ajalle, kuin tyhmää se olisi?

Vierailija
70/70 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2011 klo 12:57"]

En vaan oikein keksi, mihin sitä tarvitsisin ja kuitenkin maksaa tietokoneen verran.

Eli muista, joilla ks. vehje on, ajattelen, että kaipa heillä on sen verran ylimääräistä rahaa, että huvikseen sen voivat hankkia.

[/quote]

Et ole kalkkis. Mulla on ihan perus nokian läppäpuhelin ja ai vitsit, että olen ollut tyytyväinen siihen! Mulle riittää, kun sillä pystyy soittamaan ja lähettämään tekstiviestejä. Pudonnut lattialle moneen otteeseen ja hyvin kestää! 

Tuskin tulen pitkään aikaan hankkimaan itselleni älypuhelinta. Kaapissa varalla pari läppäpuhelinta, jos nykyinen menee rikki.