Mitä mieltä olet ihmisistä, joilla on iphone tai joku muu älypuhelin?
Musta ne on jotenkin naurettavia. Onneksi kukaan ystävistäni ei ole hourahtanut noihin.
Kommentit (70)
Me tehdään siihen softaa, ihan työväline on mulle.
siihen. Iso 4,3" kirkas näyttö iso plussa. Bussimatkat töihin sujuu mukavasti nettiä selatessa. Sähköpostiohjelma toimii myös hyvin.
ja hankin samalla sitten Androidin, koska sillä on helpompi surffata av:lla :)
Naurettavaa minusta on ennemminkin se, että pitää pohtia, millainen puhelin kenelläkin on, ja minkälaisia tietyn puhelimen käyttäjät ovat...
Uusi iphone ja Nokia E7 löytyy.
Vaikea vetää ihmisestä johtopäätöksiä puhelimen perusteella kun älypuhelimia on jo joka toisella vastaantulijalla. Tavis kamaa nykyään.
ole edes kalliita. Mullakin sellainen on, vaikka ei tosiaan ole mitään kallista tai viimeisintä mallia:)
Työvälineitähän nuo ovat - ei niiden perusteella voi ihmisen minuudesta mitään mieltä olla.
miten niin naurettavia? Onhan täällä jokaisella kotiäidilläkin älypuhelin, ei niissä nyt mitään ihmeellistä tai naurettavaa ole, samanlainen käyttöesine kuin auto tai polkupyörä.
kaikki kännykät (ja muut laitteet) ovat enemmän tai vähemmän älyllisiä, ei niihin tarvitse hurahtaa
kaikki joilla pääsee nettiin, sähköpostiin jne. ovat älypuhelimia.
Mä tarvitsen sellaista, se on mulle työkalu.
Mulla on iPhone 4, olisi varmaan pitänyt kieltäytyä kun työpuhelimeksi sen sain :D
Olette te mammat uskomattoman hulluja välillä :D :D
Minun edellisellä ja sitä edelliselläkin kännyllä pääsi nettiin ja sähköpostiin, mutta älypuhelimia ne eivät olleet.
kaikki joilla pääsee nettiin, sähköpostiin jne. ovat älypuhelimia.
Mä tarvitsen sellaista, se on mulle työkalu.
pidän sitä aika hyvin ajan hermolla olevana Angry Birds -fanina.
...että taitaa olla liikaa rahaa ja vapaa-aikaa kun niitä pitää tuhlata kännykkään ja sen pelien sun muiden härpäkkeiden kanssa näpräämiseen.
Työtarpeet tietty erikseen.
on niin tätä. Se mitä ei ymmärretä on typerää ja arveluttavaa.
vain sairaan yhteiskunnan uusia ilmentymiä. Minulla ei ns. älypuhelinta ole enkä koe sellaista tarvitsevani. E51:llä pääsee nettiin, mutta vaikka minulla on tämä puhelin ollut jo yli kolme vuotta, en ole vaivautunut kokeilemaan sitä nettikäytössä. Siihen tarkoitukseen on tietokone ja se saa riittää.
Mua naurattaa enemmänkin ne ihmiset jotka esittelee tohkeissaan kuinka sillä älypuhelimella voi pelata Angry Birdisa, muokata kuvia tai miten saa tehtyä esim pierun äänen. Waaaaauuu...
Puhelintahan voi käyttää johonkin hyödylliseenkin... esim. bussiaikataulut, sähköposti ja säätiedot on käden ulottuvilla.
Ja ystävistäni, joilla älypuhelin sattuu olemaan, olen sitä mieltä, että he ovat yhtä hyviä ystäviä älypuhelimineen kuin ilmankin.
käyttäjät ovat. Mulla on äly päässä, eikä missään luurissa.