Inhottaa tämä raskaana olo...
ja vielä pitäis melkein pari kuukautta jaksaa.. =(
Että tiedoksi vaan kaikille. Muille, kun en kehtaa sanoa. =(
Kommentit (9)
Ainakin minusta raskaudesta on syytä olla ylpeä, siis ylpeä kyvystä kantaa elämää. Mutta tasan muistan myös raskauden vaivat, nimitys ei ole sattumalta raskaus - se todella on ajoittain raskasta. Urakka on aikamoinen, ennen kuin lapsi saadaan syntymään, eikä se välttämättä siitä heti helpotu.
että tulikin ryhdyttyä koko hommaan.
Inhoan tätä isoa oloa, ähinää ja puhinaa tämän pötsin kanssa. Olin unohtanut kuinka isoksi sitä muuttuu. Kaikki närästys ja muut vaivat. Yöks.
Haluan itseni takaisin!
Ja tuntuu etten jaksaisi hoitaa koko vauvaa, mutta sen tunteen tiedän kyllä muuttuvan!
En yhtään muista, onko aiemmissa raskauksissa ollut yhtä voimakasta välinpitämättömyyttä vauvaa kohtaan.
Ehkä myös kadehdin salaa miestäni, se saa kyllä nauttia lapsista muttei joudu kokemaan tällaista, raskautta ja synnytystä.
En ole edes varma, haluanko ylipäätään imettää koko vauvaa. Pelottavan välinpitämätön olo, ja vain ajoittain olen kokenut häivähdyksen onnen tunteesta uutta vauvaa kohtaan.
T. 2
eikä yksikään lapsista ole saanut alkuaan noin vain. Edellistäkin tehtiin muutama vuosi ja siihen odotusaika päälle. Mutta silti luulen nyt tulevani hulluksi näissä hormonihuuruissani ja näiden kremppojen kanssa.
Mulla ei vaan näköjään pää ja kroppa kestä näitä raskauksia, ja kerta kerralta menee näköjään vaan pahemmaks.
T. 2
Olinhan jo pidempään toivonutkin vauvaa. Nyt muutaman viime kuukauden aikana tunteet ovat kääntyneet päin vastaisiksi.
Ahdistaa ja melkein paniikki iskee, kun ajattelen yövalvomisia ym. Mutta tiedän, että ne kaikkoaa kuin tuhka tuuleen, kun saan vauvan syliini.
Tämä raskaana olo vain tuntuu sietämättömältä! En jaksais enään päivääkään. ( En tietenkään toivo, että vauva syntyisi jo. Toivon, että tämä vajaa pari kk:tta menisi vauhdilla!)
-Ap
"Mulla ei vaan näköjään pää ja kroppa kestä näitä raskauksia, ja kerta kerralta menee näköjään vaan pahemmaks."
Onneksi tämä on viimeinen kerta (kop kop), kun tarvitsee olla raskaana.
-Ap
Mua inhottaa kanssa, ihan mielettömästi! Mulla yli kaks kk jäljellä ja en todella tiedä, miten selviän.
Mikä sua inhottaa eniten? Mulla oli aamulla ihan mielettömän paha olo, päätäkin särki, ja sitten lapsi mylläsi mahassa ees taas.
En ymmärrä, miksi edes ryhdyin koko hankkeeseen.