Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valmis majoittamaan exän ja hänen nykyisen perheensä

Vierailija
03.07.2011 |

pariksi vuorokaudeksi luoksesi kun tulevat kotimaastaan vierailulle suomeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehen nykyinen puoliso pitää minua niin uhkana mustasukkaisuuden takia, joten ei ehkä onnistuisi hänen takiaan.

Vierailija
2/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta exää en majoittaisi. Oksentaisin pelkästä näkemisestä.

PS. Jos on varaa tulla Suomeen, niin on varmaan rahaa majoittua hotellissakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä sillä ei ole kuin mun kanssa, enkä kyllä varmaan majoittaisi, jos olisi...

Vierailija
4/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena exän kanssa rakastuttiin, mentiin naimisiin ja erottiin, mutta edelleen tahdon hänelle parastaan ja välitän tosi paljon. Sitä eli ja kasvoi rinnakkain nuoruuden niin jotenkin jäänyt luihin ja ytimiin!

Vierailija
5/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä asu ulkomailla eikä majoitustarvettakaan ole vielä ilmaantunut. Paitsi heidän yhteiset lapsensa ovat olleet meillä hoidossa joitakin kertoja. :)

Vierailija
6/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mieheni, yhteiset lapset ja minun lapset.

Sekä exä, hänen vaimonsa, heiän yhteinen lapsi ja vaimon lapsi entisestä liitosta.

Käymme heidän luona Thaimaassa ja he käyvät meidän luona.

Mieheni tulee paremmin toimeen exäni kanssa kuin minä. Minä olen ystävystynyt exän vaimon kanssa.

Lapsille tämä on ihanteellinen tilanne. ap

Vierailija
7/7 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheeseen kuuluu enemmän ja vähemmän minä, mieheni, yhteiset lapset ja minun lapset. Sekä exä, hänen vaimonsa, heiän yhteinen lapsi ja vaimon lapsi entisestä liitosta. Mieheni tulee paremmin toimeen exäni kanssa kuin minä. Minä olen ystävystynyt exän vaimon kanssa. Lapsille tämä on ihanteellinen tilanne. ap

Paitsi että asumme melko lähekkäin. Olemme kuin ketkä tahansa hyvät tuttavapariskunnat.