Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako miehenne jo itsessään teitä vai se seksi?

Vierailija
12.07.2011 |

En nyt osaa ihan tarkasti sanoittaa mitä tarkoitan, mutta mulla on mies, jota rakastan todea paljon ja tunnen suurta henkistä yhteyttä hänen kanssaan.

Seksikin hänen kanssaan on todella mukavaa.

Kuitenkaan mies ei kiihota mua tai saa saa mua värisemään pelkällä katseellaan niinkuin jotkut saa. Mutta hän ei kuitenkaan ole millään tavalla epämiellyttävä tai epäseksikäs ja tosiaan seksi tuntuu hyvältä hänen kanssaan.

Onko suhde huonolla pohjalla, jos mies itsessään ei kiihota vaan se seksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi vaihtaa tuollaista miestä (lapsen isä, elämän rakkaus, hyvä seksi) pelkästään tuosta syystä. En luottaisi, että niiden muiden miesten kohdalla olisi kyse mistään muusta kuin vaihtelusta ja uutuuden viehätyksestä. Mikä ongelma teillä siis nyt on seksin kanssa?

Emme siis ilmeisesti tunne juurikaan seksuaalista vetoa toisiamm kohtaan. Ennemminkin henkistä kumppanuutta. Itse seksissä ei ole mitään vikaa, kunhan vaan puuhaan saa ryhdyttyä. Mies ei kiihota, vaan ne sen temput joita se osaa tehdä :P

Nimim. mulla on mies joka kiihottaa, mutta ei osaa tehdä mitään itse ja se enemmän kuin ihmetyttää, jotta miten voikaan kiihottaa. Olen siis jumissa HUONOON seksiin.

Vierailija
22/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välilla kun nään mieheni tietyssä vaatetuksessa ja itse olen tietyssä mielentilassa (kierron otollisessa kohdassa) niin pöksyt kastuu pelkästä katsomisesta =)

joskus taas kiihotttaa se sekisin ajatteleminen ja välillä on niin että etukäteen ei paljoo kiinnostais mutta kun tietää kuinka hyvää se tekee niin "suostuu"/"lähtee leikkiin mukaan"/"antaa" (mitä sanaa tahtoo käyttää) niin ai vitsit mikä nautinto! joskus saan jopa jälkiorkut siinä vaiheessa kun kaikki on jo ohi ja vaan sylitellään ja toivutaan =) edellisestä touhusta =)

sain tunti sitten ja nyt tekee taas mieli jo pelkästä ajatuksesta mutta en viitti herättää kun miehellä herätys 5.45.....

hakisko dildon? =)

okei olen kyltymätön kun olen päässyt fiilikseen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä miehen täydellinen peppu. :) Se on niin nam. Mua myös kiihottaa sikana peiton alla, kun vartalot osuu yhteen. Joka kerta alkaa tehdä mieli.

Mä taas en kiihota miestäni. :( Olen 30kg painavempi kuin tavatessamme ja sillonkin olin mieheni mielestä liian painava. :(

Vierailija
24/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole pitänyt sitä mitenkään huolestuttavana. Muistan kyllä, kun silloin 13 vuotta sitten, kun alettiin seurustella, niin jo pelkästään se, kun mies vähän hipaisi vaikka kättäni, sai monesti jalkovälin kostumaan, mutta se oli sitä kuuluisaa alkuhuumaa :)

Rakastan miestäni todella paljon, hän on loistava kumppani ja isä, seksi on kaikin puolin tyydyttävää ja toisinaan mies saa minut edelleen kiihottumaan esim. halaamalla takaapäin tai pelkällä suudelmalla, joten mielestäni asiat ovat paremmin kuin hyvin. Eikä mun (tai miehenkään) tarvitse olla mitenkään kiihottunut ennen seksiin ryhtymistä, kyllä siinä on kiihoketta ihan riittämiin, kun ryhtyy puuhiin ;)

Vierailija
25/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mMä sinskin kiihotun miehen katsomisesta ja varsinkin kun tekee jotain vaikkapa ruumiillista työtä ;P

Ollaan 3-kymppisiä ja oltu 5 vuotta yhdessä. Seksi on ihanaa ja paranee koko ajan!

Vierailija
26/26 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mMä sinskin kiihotun miehen katsomisesta ja varsinkin kun tekee jotain vaikkapa ruumiillista työtä ;P

Ollaan 3-kymppisiä ja oltu 5 vuotta yhdessä. Seksi on ihanaa ja paranee koko ajan!

Siis ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä!