Ylellä mielenosoitus! Vaativat Euroviisuista vetäytymistä.
Kommentit (252)
Miksi eivät vaan poista asiattomia oleskelijoita tiloistaan? Siksikö, koska ylen toimittajat ovat samaa mieltä ja nyt sen voi perustella jollain "mielenosoittajilla"
Kokeilkaapa itse mennä ylen tiloihin. Ei sinne noin vaan mennä ilman kulkulupia
YLE-vero helvettiin
Miksi tollainen pääkonttoriin iskeminen on ok? En pysty vaan ymmärtämään.
Turhaan siellä ulisevat ei Israel mitään voita. Ja jos voittaa niin ei ainakaan hyvän biisin takia. Biisi on täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vassarit paniikissa, kun Israel saattaa voittaa 😄
Tämä on jotenkin kiusallista. Olen itse "demari", jopa vähän vihreä, enkä tunne mitään yhteenkuuluvuutta noiden kanssa. Siis palepäiden.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan persuilta
Joo, persuillahan tosiaan usein on palestiinahuiveja ja sateenkaarirekvisiittaa. 😂
tulevia vihreiden kansanedustajia rikkaiden perheiden kakaroita kun ei huolta toimeentulosta
Vierailija kirjoitti:
Eiks noi osaa suomea?
Ei. Eivät ole suomalaisia ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin kiusallista. Olen itse "demari", jopa vähän vihreä, enkä tunne mitään yhteenkuuluvuutta noiden kanssa. Siis palepäiden.
Sama. Olen pitkäaikainen demareiden äänestäjä ja kannatan Israelin oikeutta puolustaa itseään.
Kapteeniluutnantti Jarno Mäkisen muistoa kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
tulevia vihreiden kansanedustajia rikkaiden perheiden kakaroita kun ei huolta toimeentulosta
Noille maksetaan tuosta. Eivät muuten jaksaisi liikahtaakaan kotisohvalta
Hakekaa vanhemmat noi typerät pienet lapsenne pois tuolta itkemästä
Yliopisto opiskelijat, eloisat kapinalliset ja nämä näytttävät samanlaisilta kuvien perusteella.
Jos arabimaat olisivat halunneet ratkaista palestiinalaisten asian, he olisivat voineet sen ratkaista vuosikymmeniä sitten vaikka perustamalla palestiinalaisille oman autonomisen tasavallan esim Jordaniaan. Maata, rahaa ja resursseja on. Tämä ratkaisu ei kuitenkaan heille käy, koska arabivaltiot haluavat ylläpitää konfliktia Israelin kanssa ja käyttävät siinä hyväkseen palestiinan kansaa.
Jotenkin alkoi naurattaa kun katsoin noita 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua israelin voittavan, israel on terroristivaltio. Ei tarvitse olla vassari puolustaakseen ihmisoikeuksia.
T: persu
XDDDD Vitsiniekka sinä olet
Rachel Corrien muistoa kunnioittaen.
Onpas taas kertakaikkisen yhteiskuntaa ylläpitävän näköistä porukkaa. 😂