Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuun inssiläiset

01.11.2005 |

Hei !

Piinaseuraa ja kokemusten vaihtoa kaipailen. Inssi osuu meillä marraskuun ensimmäiselle viikolle. Tänään kävin ultrassa ja lääkäri arveli, että torstai olisi todennäköisin päivä. Nyt sitten vaan ovista tikuttelemaan... Tämä inssi on meille kolmas.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa et miks sinulla kesti noinkin pitkään että ovistesti näytti plussaa. Yleensä kait munasolun pitäs irrota n. parin päivän sisään piikistä. Mulle on monesti polilla sanottu kun oon pähkäillyt noitten testien kanssa että välttämättä kaikilla naisilla noi ovistestit ei vaan näytä positiivista tulosta vaikka kaikki siis oliskin ok. Mutta tuota varmasti kannattaa kysästä vielä omalta lääkäriltä et miks sinun kohdalla testi näytti noin pitkän ajan päästä piikistä vasta positiivista ja onko sillä jotain ratkaisevaa merkitystä.

Mulle on siis tehty tähän mennessä kolme tuloksetonta inssiä. Niistä kaks viimestä on ollut aika lailla kivuliaita. Mulla kohdunsuu on lääkärin mukaan tosi ylhäällä ja kohdunkaula kaartaa taakse ja oikeelle, lääkärillä on siis ollut vaikeuksia löytää oikea reitti kohtuun. Tokalla kerralla joutui ottamaan kohdunsuulta pihdeillä kiinni ja viimeksi kun sanoin etten halua enää että ottaa pihdeillä, (teki tosi kipeää nimittäin...) kokeili oikeaa reittiä jollakin suntilla (?). Sekin nipisti aika lailla. Eli mullakaan ei oo kovin kivoja noi inssi kokemukset, aina kuitenkin lopulta on oikea reitti katetrille löytynyt ja oon kivut kestänyt.

Mutta tuossa nyt joitakin mun kokemuksia sun kysymistä asioista. Tsemppiä piinailuun sinullekin!:)

Vierailija
82/103 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo jaksanu kirjotella kun flunssa on vienyt kaikki mehut... :( Torstaina kävin seurantaultrassa, jolloin kasvamassa oli yksi 12mm:n rakkula, launataista alkaen oon tikutellut, eikä oo vielä huippua löytynyt. Luulisi että huomenna nousisi, mutta hurjasti pelottaa,että jostakin syystä menee ovulaatio ohi eikä ehdi inssiin. Kun ei tiedä mitä odottaa, niin hermoilee vaan kokoajan. Ei mitään järkee... Onneks on nyt kaksi vapaapäivää edessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään maanantaina pp6, joten aika samoissa menen mariellien ja seruskan kanssa. Oireita ei ole oikeastaan muita kuin alavatsan juiliminen, mikä enteilee luultavasti ensi viikonlopun tiputteluvuotoa. Vähän vaivaa myös tuo henkinen väsyminen näihin tuloksettomiin insseihin. Meillä nyt siis kolmas ja viimonen inssi. Varasin mulle ja mun miehelle risteilyn ensi kierron alkuun. Sitten kun tiedän tuloksen varmasti, saa tapahtua elämässä välillä jotain mukavaa. Sit saa laulaa, ja nauraa ja viini virrata. Tai sit saa skoolata mehulla plussaa. Molempi vaihtoehto ihan hyvä.

Kyllä voi olla pimeää. Odotan kovasti lunta, jotta tuo maailma vähän valostuisi ja vaalenisi. Tämä on tätä pahinta aikaa vuodesta. Jos sitä vaikka loppuviikosta sataisi valkeaa!

Satu-Marja

Vierailija
84/103 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks munasolua tieten oli. Toinen oli just puhennu ja toinen puhkeamaisillaan, jos nyt oikein ymmärsin. Limakalvo oli kuulema hienon näköinen.

Eilen laitoin irroituspiikin ja viime yön oli maha sekaisin ja oksensin yhesti. Liekko mahatautia, lääkäri ei uskonut johtuvan irroituspiikistä. Onko kellään muilla ollut samanlaista?

Nyt alkaa tuntua, et se toinen tieten irtoo, kun maha kipia. Jänskättää ;)

Miehen lasti oli tosi hyvä, ja taitaa itekki olla mielissää ko lääkäri kehu siittiöt maasta taivaisiin kuin nopeita ja paljo ole siimamiehiä nyt kehissä. En tiiä ymmärsinkö oikein et pesun jälkeen niitä oli 47 milj./ml eli luulis nyt yhen niistä tarraavan kiinni.!!!! Toivoo toivoo.....

Oishan se kyllä makia tunne, jos ens isäinpäivänä meilläkin olis oma nyytti. On sitä jo odotettu ja toivottu.. Toivotaan että meille kaikille onni suotas !!!! Tsemppiä!!!!

mimais

Vierailija
85/103 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin liittyisin mielelläni mukaan. Olen lähinnä seuraillut sivusta ja yrittänyt pitää matalaa profiilia, että en alkaisi liikaa toivoa...

Ensimmäinen seminaatio takana. Menossa pp 5 ja odotan pelolla seuraavia päiviä, kun alan odottamaan oireita. Aika kuluu niin hitaasti.

Inseminaatio oli kivuton toimenpide ja kaikenkaikkiaan positiivinen kokemus. Jospa nyt meille tulis vaavi. On tätä vaavintuoksuista unelmaa elätelty jo niin kauan.

Vierailija
86/103 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Nyt on sitten viimeiset piinapäivät menossa, tänään pp 12. Keskiviikkoaamuna sitten testaan, vaikka nyt tuntuukin ettei se ole tarpeen :( Isänpäivä tosiaan veti vähän mieltä matalaksi, kun sitä viime isänpäivänä ajatteli että jospa pääsisi vuoden päästä juhlimaan. Nyt sitä sitten toivoo, että ehkä ensi vuonna mutta saa nähdä miten käy. Jotenkin on vaan semmonen olo, että ei tämä nyt onnistu. Oireita ei sen kummemmin ole, rinnat kylläkin tosi kipeät sivuilta (ei ole mulle tyypillistä) ja nyt viime päivinä on ollut sellaista menkkamaista myllerrystä hetkittäin tuolla alavatsassa. Laitan tuon rintojen kipeyden hormoonien piikkiin, vaikka luget eivät tosiaan ole aiemmin aiheuttaneet näin arkoja rintoja. Eniten tympäisee se testin tekeminen, kun tietää taas joutuvansa tuijottelemaan sitä tyhjää ruutua. Toivottavasti menkat vaan alkaisivat sitten pian, että pääsisi uuteen yritykseen.

Että näin pessimistisellä mielellä täällä ;) Toisaalta vähän helpotti, kun kuuli, ettei muillakaan samoissa menijöillä ole vielä kaikkia mahdollisia oireita. Tsemppiä kuitenkin piinakavereille!

Vierailija
87/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä IUI tehtiin siis 3.11. Kolmas yritys on menossa. Jos nyt ei tärppää, niin siirrytään luultavasti seuraaviin hoitoihin. Mulla on ollut lämmöt lupaavasti koholla (enemmän kuin normaalisti - voi tosin johtua muustakin) ja väsyttää kovasti. Elelin siis melko positiivisin mielin tähän aamuun asti. Tänään lämmöt tipahti alle 37, tosin vain karvan verran, mutta alle kuitenkin. Yleensä se on tarkoittanut mulla sitä, että kohta alkaa menkat. Nyt en enää siis ole niin toiveikas, mutta mies koittaa tsempata, ettei asia vielä ole ratkennut. Ja niinhän se on, että loppuun asti on toivoa.

Varsinaisia menkkaoireita ei juuri ole. Alaselkää on särkenyt silloin tällöin jo viime viikosta, mutta se ei kuulu minun normaaleihin oireisiin. Eli eipä näistä nyt osaa mitään ajatella.

Jos menkat ei tule, niin huomista olemme suunnitelleet testipäiväksi. Meillä kun on silloin 7 kk hääpäivä :-) Jospa saataisiin super-hyper-mukava lahja.

Mukavaa piina-tärppi-tsemppi-viikkoa kaikille!

Vierailija
88/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö jättää tämän pinon :( Ei tullut inssistä mitään. Siirryn joulukuisiin masentuneena. Onnea kaikille!

Vierailija
89/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaahan kertomaan testausuutisia:)bdbd Jospa se plussajuna huomenna starttais:)

Tuupalaiselle pahoittelut inssin siirtymisestä. Mulla on tuosta myös omakohtaista kokemusta ja kyllä se harmittaa vietävästi. Jaksuja!

Oma napa piinailee kuudetta päivää. Eilen illalla tuntui nipistelyä kohdussa ja toiveikkaana ajattelin, että josko ois kiinnittymistä. Mutta taitas olla turhan myöhäinen ajankohta. Mieli on entisestään herkistynyt. Itkun tirautan kovinkin pienestä.. Rinnoissa ei tuntemuksia. Luget alkaa jo ällöttää, hiivastakin saan varmaan " seuraa" niiden ansiosta.

seruska

Vierailija
90/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensiksi tuupalaiselle erityishalit epäonnistuneesta yrityksestä.

neppikselle ja möröttimelle tsempit huomiselle ja oikein paljon onnea, että tulos olisi positiivinen.

omaa napaa:olo on kärsimätön. Eilen oli välillä niin oksettava olo, että toivoin, että josko tämä olisi jo sitä raskauspahoinvointia... Vaan taisi olla toiveunta, kun vähän turhan aikaista vielä siihen. Muuten ei ole siis ei mitään oireita!! Nyt ei ole tässä kierrossa edes rinnatkaan kipeät, kuten viime inssikierrossa oli nännit iltaisin kipeät.

Toiveunia taas näin toissa yönä...eli odotin kaksosia ja kerroin onnellisena veljelleni,että hänestä tulee eno. Voi kun pääsisikin pian kertomaan iloisia vauvauutisia! Kyllä se mahtaisi olla mahtava tunne, kun pitkän(yli kaksi vuotta) odotuksen jälkeen testissä näkyisikin kauan kaivatut kaksi viivaa. Vaan vielä melkein viikko pitää odottaa ennen kuin pääsee testaamaan(ensi viikon maanantaina meinasin jo uskaltaa).

Terkut kaikille! Kertokaahan sitten testaajat heti huomenna tuloksista.

Vierailija
91/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi pahoittelut tuupalaiselle inssin siirtymisestä! Tsemppiä joulukuulle!

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Hermot vaan on ollu kireellä eilen ja tänään ja parit raivonpuuskat ja -itkut on tullu vuodatettua... ootellaan....

Niin ja tsemppiä testaajille!

Vierailija
92/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina kävin ultrassa kp12, ja saalis yksi 12mm follikkeli.. siispä lisää menopuria, ja keskiviikkona kp14 uuteen ultraan.

hartaasti toivon, että inssi sattuisi perjantaille.. maanantai on liian myöhään.

tän inssin (2.) jälkeen tehdään yksi vielä, ja sitten clomien takia tauko 3kk, ja jos satun pääsemään yhdelle kurssille mihin olen hakenut, niin sitten tauko venähtää 6-7kk mittaiseksi.

kysyin gyneltä, jos sitten jatkettaisiin pelkkää menopuria piikittämällä (ilman clomeja), että jos ei tarvitsisi taukoa, mutta se ei kuulemma ole hyvä ajatus, kun tällä konstilla AINANKIN saadaan se ovis aikaiseksi..

noh, saapas näkee minkä kenkä tekee, eli aika näyttää miten tämän ämmän käy.

-ennis-kp13

Vierailija
93/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa olis pp12/kp25 perjantaina tai lauantaina varmaan täti taas saapuu jotenki näin piinan lopulla tulee tosi pessimistiseksi ja ajatukset vain synkkenee et eihän se meillä voi onnistua.

oireissa ei mitään uutta kahvi maistuu edelleen hyvälle joka on aikasemmissa raskauksissa pitänyt lopettaa kun kahvin hajukin on saanu yökkäämään mut en muista oliko heti vai muutama viikko plussan jälkeen (aikaa on kulunut edellisestä odotuksesta jo 12 vuotta)

mielessä on käynyt että jos tilais testin valmiiksi mutta en uskalla kun pelottaa tai suorastaan v...aa se toinen tyhjä ruutu on niin monesti tullu sitä katseltua et eikö etes haamua vois tulla että tietäis onko ollu edes yritystä raskaudesta. taidan yrittää sinnitellä tuonne lauantai aamuun jos perjantaina kipaisis apteekin kautta töihin.

plussa sädetystä kaikille piinailijoille ja joilla testipäivä tänään niin kertokaahan kuulumiset

t. piinankourissa oleva äippä_67

Vierailija
94/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten onnistunut ensimmäinen inssi :( Itkuni olen jo ehtinyt itkeä, kun tuli jo vähän aikaa sitten sellainen olo, että tämä ei nyt onnistu. Toisaalta vahvistui olo siitä, että se pari kuukautta sitten tapahtunut ihme eli luomuovis olisi saanut aikaan raskauden, joka sitten meni heti alkuunsa kesken. Silloin oireet olivat niin paljon selvemmät eikä luget näytä mulla muuta oiretta aiheuttavan kuin tuota rintojen kipeytymistä. Uutta yritystä kohti siis! Luulisin vuodon alkavan pian, kun eilen jo jomotti niin kovasti mahaa. Ainakin se munasolu on sieltä irronnut, kun menkat varmaan olisivat jo tulleet kylään ilman lugeja.

Tsemppiä muille piinailijoille, minä siirrän katseen kohti joulukuuta.

Vierailija
95/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistunut.:( Vielä ei vuotoa näy enkä ole testannut mut uskosin et peli on jo menetetty..Tää on niin masentavaa. Mehän ollaan jo IVF-jonossa mut puhe oli lääkärin kanssa että vielä odotellessa siihen pääsyä voitas tehdä yks inssi. Musta vaan tuntuu ajan ja rahan haaskaukselta koko touhu, oon niin satavarma ettei nää inssit tuo meille kaivattua plussaa...

pampulainen pp 13 / kp 26

Vierailija
96/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki! Testasin tänä aamuna juhla-aamun kunniaksi niinkuin lupasin. No negahan sieltä pamahti kirkkaasti ja nopsasti. Henkisesti olen varautunut, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tosin mitään isoja oireita ei vielä ole. Hiukan pidän toivoa vielä yllä, sillä tänään oli vasta pp 13 ja testaushan tulisi tehdä vasta pp 14-15. Testailin sillä jo tänään, kun mulla on IUI tehty luomukiertoon ja sen pitäisi tänään vaihtua (on säännölliset ja lyhyet kierrot).

Mutta " it aint over until its over" periaatteella tsempataan vielä - takaraivossa kyllä jo kytee suunnitelmat jatkolle.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille, voihan torstai olla toivoa täynnä...?

Vierailija
97/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtuaalinen voimahali piinistelyyn älkää vielä luovuttako sillä eihän teilläkään vielä virallinen testipäivä ole.

itse tässä hermoilen kans koko ajan ja kuulostelen joka nipistyksen et nytkö ne menkat alkaa.

kyllä on raastavaa aikaa nämä viimeset päivät.

mulla ed. inssissä tuhru alkoi pp11 illalla ja kunnon vuoto pp12 aamulla siihen kiertoon inssi tehtiin kp13 ja nyt on tehty kp14 mutta ainakaan vielä ei tuhrua näy voihan toki olla että ainoastaan luget pitää vuodon pois.

t. äippä

Vierailija
98/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, kunpaan kuuluisin. Tänään pp 13 ja roskishaamu/viiva. Acoin 10:llä testasin, ensin ei mitään, kolmen tunnin kuluttua kaksi viivaa. Ohjeissahan selvästi sanotaan, että 10 min testin jälkeen ei tulos ole luotettava. Ja vaikka plussa olisikin, niin huhtikuun kemiallisen jälkeen en uskalla todellakaan tuulettaa. Ja onhan noita roskisviivoja nähty tai oltu näkevinään ennenkin. Toisaalta se pieni toivonkipinä päässä sanoo, että eihän tuommoinen voi ihan tyhjästäkään tulla... Täytyy vaan odottaa ja testata uudelleen.

Vierailija
99/103 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa, että negaa näytti testi. Se on aina niin tyhjä tunne, kun testiruutu näyttää tyhjää. Vaan kuten neppiskin totesi niin toivoa voi vielä olla. Mulle esim. lääkäri sanoi, että milloin voisin testata niin silloin olisi jo pp 18. Vaan en kyllä malta niin kauan odottaa, vaan pp 14 ensi viikon maanantaina aion testata. Tänään kävin jo tuon kaikkein herkimmän testin eli Aconin 10 ostamassa odottelemaan testipäivää.

Pahoin pelkään minäkin, että joudun liittymään neganneisiin, kun ei ole oireen oiretta. Vaikka voihan raskaus alkaa oireettomanakin... Epäusko vaan meinaa vallata mielen, että miten semmoinen ihme meille suotaisiin.

Vierailija
100/103 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites piinailijat jakselee joko pampula olet testaillut ja muut uusinta testiä, onko täältä kaikki inssiläiset jo kadonnut ku ei kenestäkään kuulu mitään. :(

minä myös kävin hakemassa testit kaappiin acon 10 eli periaatteessa pitäis jo tänään näkyä jos jotain on tapahtunut tässä nyt yritän odotella muutaman tunnin et virtsa kerkeis olla rakossa sen nelisen tuntia.

kyllähän sen arvaa jo tuloksen et nega pamahtaa ku välillä juilii mahaa siihen malliin.

plussa sädetystä kaikille lähettelee äippä_67 joka kohta testaa ku on niin hätähousu.

ai niin tänään on pp13/kp27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi