Marraskuun inssiläiset
Hei !
Piinaseuraa ja kokemusten vaihtoa kaipailen. Inssi osuu meillä marraskuun ensimmäiselle viikolle. Tänään kävin ultrassa ja lääkäri arveli, että torstai olisi todennäköisin päivä. Nyt sitten vaan ovista tikuttelemaan... Tämä inssi on meille kolmas.
Kommentit (103)
Mulla menossa pp9 ja ei oireen oiretta. Rinnat kipeät ja itku herkässä, mutta voiko voita nyt raskausoireeksi mieltää. Sitten hyvin erikoinen juttu: lämmöt olleet jopa 37,3, mutta yllättävästi eilen oli lämmöt laskivat 36,4 ja nyt taas palasi tälle aamulle takaisin tuonne yli 37. Mitä tämän nyt tarkoittaa??? Eihän silloin voi olla raskaana jos lämmöt tuollalailla soutaa?
Mulla vielä viikko testaukseen, joten kuukautisten alamisestakaan ei voi olla nyt kyse?
Usko onnistumiseen on kyllä niin kateissa. Ihme tähän kyllä nyt tarvitaan. Toivotaan, että edes joku meistä sen plussan vielä kantaa kekoon! :-)
et pidetäänkö taukoa sinne IVF:ään pääsyyn asti vai tehdäänkö tähän alkaneeseen kiertoon vielä yks inssi odotellessa. Clomeja jatkan jokatapauksessa sinne helmikuulle asti, lääkäri kehotti niin tekemään koska on kuulemma helpompi alotella IVF -hoitoja kun kierrot on säännölliset ja ovulatoriset.
Mieliala on oikeestaan suht hyvä, itkeskelin jo toissailtana vähän etukäteen niin nyt on jo parempi mieli. Tänään voikin ottaa pari saunasiideriä hyvällä omalla tunnolla ja huomenna pääsen kampaajalle värjäykseen ja leikkaukseen, eiköhän mieli parane viimestään siellä.:)
Poistun takavasemmalle ja toivotan kaikille piinailijoille plussaonnea. Toivotaan myös että jo neganneiden tulos muuttuisi vielä positiivisempaan suuntaan, niin kauan on toivoa kun ei punaista näy... ;)
Isot pahoittelut kaikille neganneille, joita olikin tullu paljon, sitten viime käyntini... Missähän ne plussat tästä ketjusta on?!
Täällä ei mitään uutta auringon alla. Eilen ja tänään on tullu aika runsaasti valkovuotoa, mutta ei mitään kummempia eli ootellaan...
Kirjoitelkaapa muutkin vielä jännäilevät kuulumisia, niin ei ketju katoa toiselle sivulle!
Täällä jänskättää kovin. Päivän positiivisin on, että ainakaan vielä ei ole alkanut tiputteluvuoto. Mielialakin jo parempi.
Voimahalit neganneille!
Satu-Marja
maanantaiaamuna testaan. Mitään uutta ei ole eli ei oireita edes nimeksikään. Henkisesti olen tässä nyt valmistautunut negaan, mikä sieltä taas varmasti pamahtaa...olisi todellinen megayllätys, jos olisikin plussaa. Olen alkanut suunnitella mukavaa sisältöä tähän lapsettoman elämään. Sillä totaalisesti jäämme lapsettomiksi, jos tämä hoito ei onnistu. Olemme päättäneet, että tämä on viimeinen hoitomme ja lopetamme tämän jos-elämän(eli jos meille joskus tulee se vauva). Reilun kahden vuoden jälkeen on aika rueta etsimään muuta sisältöä elämään ja nauttimaan toisistamme. Ja onneksi meillä on kummilapsia, joten saamme kuitenkin nauttia lasten seurasta.
Mutta mukavaa viikonloppua kaikille!
Ihmeellinen muuten tämä nega-aalto, kun meidänhän kaikkien tässä ketjussa piti saada plussat ja nyt ei plussia näy ollenkaan...Ei ole elämä oikeudenmukaista, ei.
Että piti vielä sinullekin tulla negaa! Taitaa nyt kiertää plussat kaukaa tämän ketjun. Vaikka luulisi, että kun niin monta osallistujaa tässäkin nyt on, että pitäisi plussiakin tulla. Kurjaa, ei voi muuta sanoa.
on se kyl ihme jos ei tähän ketjuun plussia saada.... itsellä vasta pp 6 joten vielä ei jänskätä paljoa. Töissä ollut kauhea kiire, joten ei ole etes kerenny aattelee mitää....
Yrittäkää jaksaa eteenpäin kyllä se joskus onni koittaa meille tavalla tai toisella : )
ja plussaonnea vielä toivotan tähän loppuun niille, jotka eivät ole vielä testannu.
t. Mimais
vielä täälä kukun ku ei ole vuoto alkanut mutta perjantaina tehty pp14 testi oli nega enkä ole sen jälkeen testiä tehnyt ajattelin huomena tehdä ja jos huomena tulee nega niin lopetan luget koska silloin vuodon viivästyminen on yksin niiden syytä jäljellä olisi annos kahdelle illalle eli yksi 200mg/vrk.
anno: oliko sulla luget tukena loppukierrolle?
lopuille inssiläisille tsempitykset ja toivotaan et joku plussan pamauttais.
ei kyl itelläkään ole etes merkkejä et menkat alkais mutta oireettomuus toiseen suuntaan pistää mietteliääksi.
t.äippä_67
perjantaina 18.11. oli inssi.
sitä ennen maanantaisessa ultrassa oli yksi 12mm follikkeli, keskiviikkoisessa ultrassa kaksi 14mm ja 15mm, mutta inssissä perjantaina vaan yksi, ja sekin kait just puhjennut, kun ei voinut enää mitata kun oli litassa vähän.
jospa se yksikin munis sitten riittäisi.
hoitaja ja lääkäri vitsailivat perjantaina että on oikein loton jättipotti sattunut kohdalle, kun latasivat 52miljoonaa ykkösluokan simppaa matkoihinsa sisuksiini.. en noista määristä tiedä, mutta eikös 4miljoonaa ole se inssin vähimmäismäärä? kaiketikin ihan ok mahikset..
jännä juttu, että mun ei tarvitsekaan ottaa lugeja. (pelkkien clomien kanssa, ja aiemmassa inssissä kyllä käytin niitä) endometrium oli jotain 15mm inssipäivänä, ja lääkäri sanoi, ettei siitä ole haittaa, että jättää ne pois. ihan kiva, ei tartte sotkea niitten pampuloiden kanssa.
jotenkin en vain silti usko, että nappaisi tästä inssistä.. jäämme odottelemaan..
-ennis-pp3
Testasin tuolla markkinoiden herkimmällä testillä eli Acon 10, jolla pitäisi näkyä jo 7-10 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Joten kyllä sen plussan olisi pitänyt jo näkyä, jos olisi ollut näkyäkseen.
Testaan vielä kuitenkin perjantaina uudelleen(kun silloin lääkärin antama testipäivä) ja lopetan sitten Luget ja alan odotella vuotoa, jonka mukana saamme(siis joudumme) heittää hyvästit vauvahaaveille :o(
ei plussaa täälläkään, perjantaina myös pp14 testattu acon 10 kasettitestillä nega joka muuttunut roskishaamuksi.
mutta vielä huomena testaan aamulla, tänään en enää ajatellut laittaa lugeja.
meillä myös tämä toinen inssi jää nyt ainakin vähäksi aikaa viimeiseksi.
katotaan sitten keväällä uudestaan et mitä tehdään.
pp13 tosin menossa kun testasin, mutta ois lääkärinkin mukaan pitänyt edes haamu näkyä. Kurjaakin kurjempi olo, vaikka tämä nyt vasta eka inssi. Nyt sitten odotellaan menkkoja alkavaksi. Jospa ennen joulua pääsis vielä inssiin. En muuten tiedä, montako inssiä meille ylipäätään kokeillaan.
Rassaa tämä jatkuva odottaminen. Eka ootan menkkoja, sit ovista ja sit piinailen et tuleeko täti vai ei. Sais joskus ees odottaa 9kk sitä nyyttiä.
itkun tuhruinen seruska
Toivotaan että nyt joku vielä piinalijoista sentäs sain sen plussan.
Mulla menossa jo kp 4, clomit alotettu. Suunnitteilla siis tehdä vielä tää neljäs inssi, sit IVF joskus helmikuussa jos ei nyt tärppää. Tänään soitin polille ja sovin seurantaultrasta. Samalla kysyin viime loppukierron S-Prog arvon, oli 35 eli ovulaatio on sen mukaan tapahtunut. Mutta kun ei tärppää niin ei tärppää.:(
Olipas muuten aika raskas viikonloppu...sain kuulla perjantaina et mun isoveljelle vaimoineen on tulossa esikoinen. Oon kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan mut samalla oma vauvankaipuu nostaa päätään entistä hanakammin. Pakko oli sit kertoa meidän porukoille vihdoin meidän lapsettomuudesta, en ole saanut kerrottua kun tiesin kuinka paljon ne oottaa lapsenlapsia. Nyt kuitenkin tuli niin paha olla tästä viimeisimmästä vauvauutisesta (tulevan puolenvuoden aikana syntyy lähipiiriin 5 vauvaa) että oli pakko kertoa. No, ottivat asian tosi ihanasti. Ihmettelivät vaan miksi olin näin pitkään pitänyt asiaa sisälläni, sitäpä minäkin nyt näin jälkikäteen ihmettelen. Kyllähän siinä itku tuli silmään sekä mulle että äidillekin kun asiasta puhuttiin, ihanan kannustavia kyllä olivat molemmat sekä isä että äiti.:) Ja nyt helpottaa kummasti kun sain asian kerrottua niille.
Vähän nyt meni ohi aiheen tää sepostus...;)
Mutta vielä kerran onnea matkaan piinaijoille ja voimahalit neganneille!:)
t: pampulainen matkalla kohti neljättä ja viimeistä inssiä
Epäilin jo viime viikon alussa että menkathan siellä nurkan takana luuraa (niin tutut ja ei-toivotut oireet) ja tänään onkin sitten kp1.
Minulla vasta 2 inssiä takana ja jo tympii koko inssihomma. Loppuviikosta otin puhelimen kouraan ja soitin klinikalle ja toivoin IVF hoitoa. Minun onneksi he suostuivat siihen (olen yksityspuolen potilas).
Siirryn siis IVF:ään, joten kumarran ja kiitän seurasta! Toivotan kaikille hoitoonnea seuraaviin insseihin ja toivon että joku vielä tästä ketjusta plussaisi!
Kyllä on tämän ketjun plussat tiukassa. Itse testasin eilen pp 12 ja NEGAHAN se sieltä tupsahti vaikka oikeasti kuvittelin olevani raskaana. :( Kurjuus... Nyt vaan menkkoja odottamaan ja sit uuden inssin yritykseen!
Täällä tänään kp1. Varasin jo ajan IVF-hoitojen suunnitteluun. Pakko se nyt on vaan käydä kaikki hoidot läpi.
Satu-Marja
Pahoittelun neganneille. Onko näin ettei kukaan vielä tästä pinosta ole plussannut..? Onpas kyllä.... ; (
Omaa napaa. pp 9 menossa.... Ärsyttävää piinailla... Maha kipee aina silloin tällöin? oire vai kuvittelua, ei enää tässä vaiheessa taho oikein noihin oireisiin uskoo : O ko on niin monesti kuvitellu kaikkee ja sit tullu pettymys. No jospa se nyt tällä kertaa olis sitä itteensä. TOIVOTAAN!
Plussaonnea vielä piinaaville!!!!!! Pakko nyt jonkun on plussata!!!!!!!!
t. Mimais
Hei,
Palaanpa kiireisen viikon jälkeen kertailemaan kuulumisia. Valitettavasti tosiaan on näköjään ollut tosi negatiivinen kuukausi ja olen todella pahoillani kaikkien negan saaneiden puolesta.
Omat kierrot on olleet epäsäännöllisiä ja tietty nyt mennään pisimmän mahdollisen mukaan.... Itsellä on nyt luget puolivälissä. Viime viikolla oli inssi. Oli myös minulla hieman kivulias, kun on kuulemma nuo sisuskalut sen verran kaarella, että lääkärin oli vaikea päästä oikeaan paikkaan ja joutui käyttämään apuvälineitä, mutta lopulta onnistui! Olen kyllä valmis kestämään kaiken, jos vaan lopputulos on toivottu!!
Mutta nyt siis piinaillaan vielä viikon verran. Aika monella on ollut luget vain kerran vuorokaudessa, itse laitan aamuin illoin.
Oireita on hieman ollut, rinnat aristaa ja mahassa on nipistellyt, mutta koska en tiedä, että mitä pitäisi odottaa, mikä voisi olla positiivista ja mikä taas negatiivista, niin olen entistä enemmän hämillään : (
Jos jollain on tästä tietoa, niin olisi kiva kuulla. Vai onko nämä aina henkilöstä ja kerrasta riippuvaisia?
Viikon päästä torstaina voisi siten tehdä testin, mutta olen miettinyt, että malttaisiko odotella... jos tulos onkin negatiivinen, niin sitten on taas pettymys niin kova.
Mutta toivotaan nyt lopuille piinailijoille plussat ja vaikka se ei ehkä nyt yhtään lohduta ja tuntuu vain sanahelinälle, niin toivotaan joulukuulle siirtyneille samaa ensi kuulle!
Hei!
Keskiviikkona pp 13 ja nega. toinen inssi ei siis tuottanut tulosta. Nyt sitten pidetään vähän taukoa ja mietitään miten eteenpäin.
huomenta kaikille.
äsken testasin ja negan tietenkin tänään siis pp14/kp28 testi oli acon 10 eli jos jotain olis tapahtunut niin olisi pitänyt periaatteessa näyttää etes jotain joten yks clomi kierto meilläkin vielä ja kotihommilla mennään sitten muutaman kuukauden tauko.
alkaa jo toivo mennä kaippa sitä on niin vanha että munasolut ovat niin huonolaatusia että raskautuminen ei vain yksinkertaisesti onnistu
toivottavasti teillä jäljellä olevilla tulee plussia ettei menisi koko ketju negaksi.
teillä joilla luget apuna miten ohjeet jos nega?
mulla annostus on yksi iltaisin eli lopetanko luget vai laitanko vielä loppuun kuurin 5 annosta jäljellä,
kai se tuo lääke pitää ne menkat vaan poissa.
t. äippä_67
jos ei menkkoja maanantaina näy niin testaan vielä ens viikol uusiks.