Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
661/673 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärin virtajohto meni rikki, joten suuntasin paikalliseen ATK-liikkeeseen johdon kanssa tiedustelemaan vastaavaa. Tympääntynyt vanhempi miesmyyjä näpytteli aikansa koneella ja huokaisi, ettei ole valikoimassa niin vanhaan malliin ja voi hän tilata, mutta siinä menee viikosta kahteen. Käytän läppäriä työntekoon eikä siis ole varaa odottaa niin kauan. Kysyin osaako sanoa myydäänkö muissa paikkakunnan kivijalkamyymälöissä ehkä. Kiivastuen sanoi olevansa sata varma, että missään ei myydä ja hän on ainut, joka sen piuhan voi tähän hätään tilata. Hämmentyen lähdin Poweriin koettamaan onneani. Näytin myyjälle millaisen tarvin ja hän vei minut oikealle hyllylle ja ojensi juuri oikean käteeni. Mahtava ja nopea palvelu siellä.

Lähi K-marketini on muuten kiva, mutta henkilökunta on yleensä hyvin epäystävällistä vaikka miten yritän omalla käytökselläni tulla vastaan. Hymyilen tervehtiessä saaden lähes aina hymyttömän "mmhei..." vastauksen eikä hintaa viitsitä sanoa ääneen. Se mikä eniten ihmetyttää, on myyjien tapa jututtaa vielä edellistä asiakasta samalla kun lappaa ostoksiani kassaan. Ei siis reagoi minuun mitenkään, vaan keskittyminen on täysin muualla. Olen kaupan kassalla ollut itsekin töissä ja on opetettu huomioida jokainen asiakas tasavertaisesti ja tutun asiakkaan kanssa juttelun on vähintään keskeytyttävä seuraavan ollessa vuorossa mikäli se juttelu ei liity ostotilanteeseen enää mitenkään. Eli perus sään päivittely ja naapurin Riitta-Taavetin reumavaivat voi hetkeksi unohtaa.

Kerran käydessäni myyjä ei ollut kassalla, vaan hyllyttämässä. Edelläni oli joukko esiteinejä ja osa mietti huomaisko myyjä heidän käyvän kassan takana olevalla tupakkahyllyllä, joka oli jäänyt auki. Kyttäsivät koko ajan näkyykö myyjää eivätkä edes tajunneet minun seisovan takanaan. Yksi rohkaistui lähestymään hyllyä, jolloin "yskäisin" kuuluvasti ja lapsoset lähtivät ilman ostoksiaan ulos. Kerroin paikalle saapuvalle myyjälle, joka naurahti pilkallisesti "ei ne mitään varasta. Eikä kukaan ollut lähelläkään, kun näin kyllä kuormaa purkiessani." Kehotin tarkastamaan kameratallennuksesta mikäli ei minua usko. Maksoin ja lähdin pois. Kauppiaalle olen antanut palautetta, mutta se on johtanut vain heikompaan palveluun myyjien purkaessa minuun kiukkunsa.

Lisäksi K-marketien on turha mainostaa itseään siitä, että kuuntelevat tuotetoiveita. Tuolla ei saa toivoa mitään erikoisempaa, vaan käskevät menemään johonkin supermarketiin etsimään. Haluaisin kannattaa pientä lähikauppaa, mutta ei se tunnu onnistuvan tuolla palvelutaidolla. Käynkin suurimmaksi osaksi kaueampana isommassa kaupassa, jossa on ystävällinen palvelu.

Vierailija
662/673 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/673 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan Helsingin keskustassa Alain Miklin silmälasiliikkeessä. Surkea paikka ja veemäinen miesmyyjä joka ei osannut asiaansa.

Vierailija
664/673 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan "vaihtoehtomyymälä" Kirjokanta. Käsittämätön paikka. Omistajalla ei ole mitään käsitystä esim.viallisen tuotteen palautusoikeudesta. Aivan pimeää touhua, eipähän tarvitse ikinä asioida uudestaan.

Vierailija
665/673 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kaupungin vanhuspalveluiden johdolta .

Niillä on prioriteetit hukassa.

Vierailija
666/673 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-ketjujen ravintolat, joissa ruokaa joutuu odottamaan jopa tunnin tai kauemmin. Säästetään henkilökunnalla. Tästä syystä välttelen näitä ravintoloita kuin ruttoa. Onneksi on monia muita joista valita!

Monissa kyseisissä ja muissakin rafloissa ruoan tuloa viivytetään myös tahallaan siksi, että asiakkaat joisivat ruokaa odotellessaan enemmän. Jos ottaa alkuun oluen, tasan tarkkaan tullaan kysymään haluatteko lisää ennen kuin ruoka saapuu. Itseä ehkä kuitenkin ärsyttää eniten se, ettei laskua voida toimittaa heti syönnin jälkeen. Toki sitä voi käydä itsekin kysymässä, mutta joskus ihmetyttää mitä tarjoilijat siellä edes tekevät, kun 10 asiakasta odottaa laskua yhtäaikaa.

12 vuotta tarjoilijana ollut eri paikoissa ja pakko reagoida tähän. Se on aivan uskomatonta että suomalaiset eivät saa suutaan auki että 'saisiko laskun'.

Ei laskua voi automaattisesti tuoda ruokailun jälkeen ellei asiakas pyydä koska se on törkeätä ja vaikuttaa siltä että haluaa asiakkaasta nopeasti eroon. Mitä jos he hetken kuluttua haluavatkin kahvia tai muuta.

Vierailija
667/673 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA näissä "Kännykkä liikkeissä"... Operaattori liikkeet.

Siellä on myyjinä nuoria , jotka itse tietävät tottakai kaiken mitä voi tietää kännyköistä , se on hyvä juttu.

Mut, heillä ei ole (halua) osaamista kertoa asioita simppelisti ja perusteellisesti vanhemmille ihmisille.

He vuolaasti puhua pälpättävät ummet lammet ja (mm.mun äiti) vanhempi asiakas on että "puhu suomea 🤭" ...

Varsinkin kun sieltä joku soittaa , niin he olettavat että he voivat hengailla asiakkaan kanssa kuin se olisi alan expertti. Ja asiakas on luurin toisessa päässä kuin puulla päähän saanut.

Samaa oon kuullu monilta muiltakin eläkeläisiltä.

Vierailija
668/673 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin R-kioskille selvittämään kun minulle tuli viesti saapuneesta paketista enkä ollut mielestäni tilannut mitään, nainen tiskin takana irvaili että ei kuulepas ilmoitusta tyhjästä tule,

kännissä kuitenkin olet tilannut!

En tiedä koettiko vitsailla vai näytinkö jotenkin alkoholistilla mutta loukkaannuin, vaikka en sanonutkaan mitään.

Pakettia ei löytynyt ja nainen sai kohtauksen alkaen riehua niiden muiden pakettien kanssa,totesin kiitos hei ja peruutin ulos ovesta.

Myöhemmin kuulin että tälläisiä "haamupakettja " ilmestyy silloin tällöin.

Vierailija
669/673 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin poliisiasemalle tekemään rikosilmoitusta lähes tuntemattomasta tyypistä joka oli muodostanut minusta jonkinasteisen pakkomielteen. Parjasi mua netissä, uhkasi väkivallalla ja keksi päästään täysin absurdeja juttuja, Kirjoitteli näitä oman profiilinsa seinälle. Kiusaamista oli jatkunut systemaaattisesti yli kaksi vuotta. 

Asema sulkeutui klo 16.15 ja olin paikalla klo 15.45. Pääsin koppiin puheille klo 16. Poliisi rupesi v*ttuilemaan kuinka mun olisi pitänyt tulla paikalle aikaisemmin koska hänen pitäisi päästä kotiinkin joskus. En muista tarkalleen mitä sanoin takaisin, mutta poliisi vastasi kusipäisesti joo, me ollaan auki huomenna taas kello 15 asti.Korotin ääntäni ja sanoin että selvä tulen huomenna jos ehdin. Kehoitti mua rauhoittumaan ja totesi et hoidetaan nyt tää asia kun kerran tulit tänne. Asia tuli hoidettua jne mut järkyttävää toimintaa. Kun ilmoitusta laadittiin poliisisetä oli myös todella ivallinen.

Neuvonnassa puhelimessa kehoitettiin  menemään paikan päälle tekemään ilmoitus että pystytään katsomaan mitkä syytekohdat täyttyy.

Vierailija
670/673 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina huonoa palvelua arabitaustaisilta mies myyjiltä /asiakaspalvelijoilta silloin kun olen yksinään liikenteessä. Jos olen mieheni tai vaikka äitini kanssa liikenteessä  samat palvelutilanteet hoituvat ihan ok ja ko miesasiakaspalvelijoiden komentelevat, ylimieliset, tiuskivat, ala-arvoiset käytöstavat eivät tule esiin, mutta annas olla kun olen yksin liikenteessä ja kysyn heiltä kaupassa esim. Missä jokin tuote on, vastaukseksi tulee komentelua. Vastaan heille samalla komentelevalla tyylillä, kas kummaa vasta sitten heidän käytös muuttuu. En ymmärrä mikä liike noita palkkaa kun eivät osaa naisasiakkaita palvella. Nyt heitä  paljon enemmän kuin 10 vuotta  sitten että oikein välttelemään joutuu.... 

Vierailija
671/673 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarilossa tapahtui. Menimme mieheni kanssa yhdessä sisään ja yhdessä tiskille. Baarimikko kysyi mieheltä mitä hän ottaa ja kun mies vastannut ottavansa oluen, avasin suuni sanoakseni että mulle päärynäsiid.. baarimikko ärähti että odota nyt vaan vuoroasi ja päälle vit""umainen hymy. Kun mieheni kääntyi puoleeni,leikitteli kaulakorullani ja kysyi ettå mitäs se vaimoke tahtoo juoda? Niin baarimikkon naama valahti ja sitten suuttui kahta kauheammin,juoman löi eteeni että läikkyi. 

Uskon johtuvan siitä että mieheni on hoikka ja ihan komea,mä pullukka. 

Vierailija
672/673 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Lidl,ei myyty kahta siideriä koska 8v  siskoni tytär oli oli mukana,kassahihna täynnä ostoksia,kysyin oletko tosissasi että minä alan KOLMASLUOKKALAISEN kanssa ryypätä tässä? Kassa hoki vaan sori. Jätin kaiken siihen ja sanoi  että haetaan sinulle Makuunista ne karkit ja sitten Mäkkäristä ruokaa. Tyttö oli vain että jee!  Kassa koetti jotain sössöttää perään että Hei. No hei hei!

Savonlinnan paikallisbussi. Oltiin ostettu kaverin

kanssa kahviosta latet mukaan eikä kuski ottanut kyytiin. Kaveri oli poistumassa autosta mutta estin ja hörpin kahvini siinä  kuskia silmiin  katsellen,takana jonossa oli pari ihmistä jotka huusi mikä maksaa? Käännyin ja sanoin että sori mutta en pääse tämän kanssa kyytiin,juon nopeasti pois.

Mikkelin yksi nyt jo lopettanut yökerho,minulla oli ohut farkkupusero ja alla pelkkä ihonvärinen pitsinen alusvaatebody,no narikkatyyppi  alkoi siinä vaatia että jätän "takin" tai en pääse peremmälle. Pokekin tuli siihen huutelemaan. Otin  sitten paidan pois ja olin menossa peremmälle kun vedettiin  takas, että nyt se paita päälle! Päättäkää jo hemmetti.

Joidenkin mielestä olen nart tu,minä sanon että en ole kynnysmatto.

Vierailija
673/673 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

trinh kirjoitti:

iso omena dressmann is the customer service ever, they being racist on how we look, while we tring to buy suit for our kid on their graduation day, those seller do not want to talk to us cuz base on their opinion we do not have money to buy their suits

Ehkä kannattaisi antaa palautetta suusanallisesti liikkeeseen. Ei vaan pysty ymmärtämään tätä tekstiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan