Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolassa ihmettelivät miten terveenä meidän lapsi on ollut

Vierailija
01.11.2005 |

Ja voin kertoa, että meillä on melko lailla paskaista koko ajan. Ja syödään paljon kasvisruokaa. Että siinä teille mallia ;). Eikä muuten istuskella neljän seinän sisällä vaan paljon kuljetaan kaupungilla ja kyläillään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohan tarkoittaa, että jos kaikki eläisivät paskan keskellä ja viettäisivät haisevaa luomuhörhöelämää, kaikkien lapset olisivat terveyden perikuvia.

Vierailija
2/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että repikää siitä:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tuohan tarkoittaa, että jos kaikki eläisivät paskan keskellä ja viettäisivät haisevaa luomuhörhöelämää, kaikkien lapset olisivat terveyden perikuvia.

Ei ihme että teitä neuroottisia luutunheiluttajia harmittaa. Sen lisäksi että koko elämänne kuluu siivotessa, siitä ei ole edes mitään hyötyä. Senkin ajan voisitte kuluttaa tekemällä jotain kivaa.

Vierailija
4/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kivaa, jos meillä ei ole siistiä :-) Ehdin silti tekemään kaikkea kivaa, vaikka siivoankin. Eivät katsos sulje toisiaan ulos nämä asiat.

Vierailija
5/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenisen vuotta sitten työskennellessäni päiväkodissa eräs noin 3-4v poika aina " ämmitteli" päiväkodin työntekijöitä, esim: kaadas ämmä mulle lisää maitoa.. niin sieltä kotoa opitaan kaikki hienoudet;)

Vierailija
6/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitti vielä hoidossa 9,5 kk ja sen ainokaisen flunssansa sai pari viikkoa tuon jälkeen. Ja meillä ei ole siistiä, muttei sotkuistakaan. En imettänyt kuin 3 kk ja syö paljon purkkiruokaa. Mä uskon geeneihin! Itse olen sairastanut lapsena vähän kuten mieskin. Sen sijaan isompana on kaikki flunssat tullut, kunnei vastustuskyky kehittynyt pienenä lapsena. No, parempi näin. Pienen sairaudet on vielä raskaampia kuin isomman.

Vierailija
7/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Itse olen tällainen maltillinen viherpiipertäjä mutta ei tulisi mieleenikään arvostella muita tuohon tyyliin. Jos olet yhtään ottanut asioista selvää, tiedät ettei kasvisruokavalio tai terve altistus pöpöille takaa lasten terveenä pysymistä. Mutta kiva että lapsesi ei ole tarvinnut sairastaa.

Vierailija
8/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl sekin on tosiasia. Mun 3 isointa lasta aikoinaan olivat eri ryhmissä pvkodissa ja olivat ainoa lapsi joka ryhmässä joka vuoden aikana ei ollut päivääkään kipeenä - yritin jopa 3 kertaa saada vesirokkoa heille muttei....nyt jo 13, 11 ja 10vee eikä vieläkään sairastaneet vesirokkoa. En minäkään hysteerinen ollut jos he pihalla söi hiekkaa, mut kyl kotona siivoottiin n kerran viikossa. Uskon et kyl on paljon kiinni ihmisestäkin sairastuuko helposti vai ei. Syödään sekä terveellisesti että junkfoodia. Saadaan olla vain tyytyväisiä että ovat terveitä, sympatiaa kuitenkin heille jolla ei näin helppoa.....(ap:lle - ei tartte tämän takia loistaa)

Vierailija
9/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on todella harvoin kipeänä, samoin minä. Flunssaepidemiatkin useimmiten kiertävät minut. 2-vuotias poikani on sairastanut yhden nopeasti ohi menneen flunssan siinä missä jotkut poloiset ikätoverinsa ovat jo korvatulehduskierteessä. :(

Eikä meidän elämäntavoissamme nyt ole mitään niin erikoisen ihmeellistä, että voisin suoraan väittää, että hyvä terveytemme johtuu siitä ja siitä. Onnea geenien kanssa, that' s it.

Vierailija
10/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiaana meni tarhaan, siitä se korvatulehduskierre ja nenäntukkoisuus sitten alkoi, eikä loppua näy...:(

Vierailija
11/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika on ollut tosi terve ja meillä kyllä siivotaan hyvin! Sitä paitsi huonepöly on sellanen, mikä altistaa pölyallergialle. Mutta näitä uusia desinfioivia puhdistusaineita tulisi kyllä välttää.

Vierailija
12/12 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koti on siisti ja puhdas. Muuten siisti ja puhdas on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän