Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEET TIISTAINA***

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vielä tätä asiaa todeksi usko ja pelottaakin sitä täällä kuuluttaa, kun vielä voi tapahtua mitä vaan.... Kävin jo ostamassa uuden testin, jonka teen torstaina viimeistään. Mutta varovaisen onnellinen olo on kyllä ja hymy nousee huuliin herkästi! Lähtettelen täältä kaikille roppakaupalla onnea yrityksessä!!!!

Onnea suuresti Mallariina ja Jaja!!! Ihanaa kun monet plussaavat samoihin aikoihin, niin on sitten tuttuja tuolla odotuspuolellakin. En kyllä itse sinne ole vielä mennyt...

- Plussanneet, mihin porukkaan odotuspuolella liitytte???? Olisi kiva olla samassa!

Niin ja mahtavan hyvää synttäriä Jaja! Saitkin parhaan synttärilahjan, mitä toivoa voi!

Yoginos - Hyvä kun tutkivat nyt kaikki asiat kunnolla, eikä raapaista vaan pintaa. Toivottavasti pian saisit kierrot kuntoon ja pääsisit tosi toimiin! Halauksia täältä!

Taelsa, Hannako, - täällä huidotaan urakalla tätiä pois teidän luota!!! Toivottavasti älyää pysyä poissa!!!

Jeledele - Kiva kun olet taas maisemissa! Ihmettelinkin kun sinusta ei ole kuulunut mitään hetkeen. :0)

Taelsa - Hyvää kihlapäivää teille!!!

En varmaan muistanut kaikkien asiohin kommentoida, kun ei nimimerkit pysy mielessä. Anteeksi huonomuistisuuteni.....

G - meilläkään ei ole digitelkkaa tai -boxia

G - ikäeroa tulisi 2v 9kk lapsille.

G - olen kehitysvamma-alalla työssä

Kiitos tosiaan kaikille onnitteluista, lämmitti mieltä kun täällä sitä saa aitoa ja lämmintä iloa osakseen!

Kidelma

Vierailija
42/43 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aivan sekaisin, ketkä plussanneet, eli ONNEA JA ERIKEEPPERIÄ TASAPUOLISESTI KAIKILLE!!! SYNTTÄRIONNITTELUT MYÖS!!! Nyt niitä plussia alkoi todella tulemaan, Wau!

Itse nyt kp 27/ 22-28, et katsellaan...Jäi nyt lyhyeksi ja pikaiseksi tämän päiväinen, mutta koiran lenkitys kutsuu.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, piinailijoille, haamuilijoille ja odottajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös aivan sekaisin, ketkä plussanneet, eli ONNEA JA ERIKEEPPERIÄ TASAPUOLISESTI KAIKILLE!!! SYNTTÄRIONNITTELUT MYÖS!!! Nyt niitä plussia alkoi todella tulemaan, Wau!

Itse nyt kp 27/ 22-28, et katsellaan...Jäi nyt lyhyeksi ja pikaiseksi tämän päiväinen, mutta koiran lenkitys kutsuu.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, piinailijoille, haamuilijoille ja odottajille!