***SYYSSÄTEET TIISTAINA***
Kommentit (43)
Ainakin mallariina ja Kidelma olivat uusia plussanneita! On voinut joku jäädä onnittelematta, mutta ottakaa kaikki plussanneet nyt tästä ONNITTELUSTA osanne! On niin mieltä ylentävää ja ihanaa lukea +-uutisia!
Tuon vauvan laskurin mukaan mun kohdalla ois tänään hedelmällisin päivä, mutta luulen, että ovis meni jo viikonloppuna, ja sitä kyllä yritettiin saada kiinni ahkerasti...mutta voishan sitä vielä tänäänkin, kivaahan se on!
Eli tänään kp 15/28. Onko joku muu samoissa menossa?
JAJAlle synttärionnea! Ja peukutan haaleen viivan vahvistumista!
G:
OVISTUNTEMUKSET:
Nippailua ja vähän kovempaakin kipuilua alamahalla, ja mulla tuntemukset on aina selkeesti toispuoleisia, eli tiedän kummastako munasarjasta solu irtoaa. Siinäpä oireeni!
AMMATEISTA, näkyy täällä olevan muitakin terveydenhoitoalan ihmisiä lisäkseni! Paitsi, että hoitovapaalla olen ja toivon, ettei töihin tarvitsisi välissä yrittääkään, vaan voisin jatkaa äippälomalla...
DIGIBOXEJA löytyy kaksi kappaletta, molemmissa televisioissa omansa!
Nyt täytyy mennä piakkoin herättelemään esikoinen päikkäreiltään, että ehditään muskariin! Kivaa päivänjatkoa ja plussasäteitä meille itse kullekin! -S-
Ainakaan Kidelmaa ja Wilmaa en ole vielä aiemmin onnitellut, joten tästä näin; ONNEA!
Ja SERAFI näyttäis menevän hyvin samoissa kiertopäivissä kanssani!
En millään opi nimiä, joten yhteistoivotukset. Kiva kun porukalla plussataan niin päästään kaikki yhdessä odotuspuolelle. Säteet vaan tänne pinoon päin, mitä teidän onnenkupeista yli pursuaa...
Piinailijoitakin oli, taidan nyt kuulua siihen porukkaan. Kp 23/?, kierukalla oli aina 24, mutta ajattelin tämän viikon loppuun odotella, siis kuumeilla. Gallupissa kyseltiin ovistuntemuksia ja mulla ainakin rinnat on tosi arat, samoin aina raskauksien aluissakin oli. Nyt on rinnat olleet viikon arat ja raskaan oloiset. Liekö toiveoireita. Luulen että kroppa on vaan sekaisin kun hormonikierukka poistettiin.
Muita galluppeja:
- digiboxi on
- toivevauvan syntyessä lapsemme olisivat 11, 9 ja 6v.
- olen terveydenhuoltoalalla kuntoutuspuolella, nyt töissä kehitysvammapuolella
Mulla alkaa melkein kahden viikon loma, jeeee.. Ohjelmaa on kyllä jo joka päivälle, mutta eipähän tarvi aamukahvia kiireessä hörppiä. Ja mies odottaa etten sano, että ei tänä iltana rakas, kun aamulla on aikainen herätys *heh*. Nyt ei kyllä ole " pakkopullaa" ollut tämä yritys. Nuorimman jälkeen meni pitkään, ennenkuin palautui tunne naisena olemisesta, eikä pelkkänä äitinä. Mutta meillä ainakin on kammarissa hauskaa, helpottaa kummasti tätä vauvahaavetta.
Tulipahan omaa napaa, mutta on kiva kirjoitella kun nuo muiden plussa ja haamut piristävät mieltä ja antavat omille oireille toivoa.
[color=red]MITÄ ihmettä täälä tapahtuu!?!!?!?!! :D
Hei, olen siis takaisin.. :)Jaja minua taisikin jo kaipailla, kiva :) Koko viikonlopun oli kiirettä, enkä ehtinyt kirjottelemaan, eikä kyllä ollut paljon mitään asiaakaan, joten en jaksanut tulla edes häiriköimään. Eilen tuli äitini kylään ja on yhä täällä, joten palstailut siitä syystä vähissä.. En edes ehtinyt lukea pinojakaan eilisaamun jälkeen ja JOHAN TÄÄLLÄ TAPAHTUU!
En taida enää uskaltaa olla näin pitkään poissa, kun voipi olla,ettei täällä sitten enää olekaan ketään enää, kun kaikki ovat siirtyneet odotuspuolelle!!! Ja minä olen yksin täällä.. :D Onneksi uusiakin on liittynyt mukaan ja niitäkin taustalla lienee, joilla yritys alkaa myöhemmin.. Kohta kaikki " vanhat" säteet plussannu ja minä en oo ees päässy alkamaan.. No mutta tämän viestin ei pitänyt olla kateellisen vihreää höpinää vaan jotain muuta eli...[/color]
[color=BlueViolet][b]O N N E A jokaiselle plussanneelle eli ainakin Wilm@, Kidelma, Mallariina ja vielä Jajakin!!!![/b] Toivottavasti en unohtanut ketään *miettii, miettii*!!
Huh. Kyllä olin tuolilta pudota kun luin ja luin pinoa eteenpäin.. Täällä todellakin puhaltaa aikamoinen Plussatuuli!!! mikäs sen hienompaa!! :D
Voi, olen todella onnellinen teidän kaikkien puolesta, oli viiva sitten selvää pässin lihaa tai vasta aavistus, eiköhän ne haamutkin siitä vahvistu! bdbdbdbdbdbdbdbdbd
Saitte listaemon ihan nyt sakaisin senoissaan.. :O Joten täytynee tästä päästää muut vuoroon välillä! Sitä listaakin täytyy nyt mennä päivittämään oikein urakalla.. :D
En minä nyt pysty muuta kommentoimaan... ;D[/color]
[color=red][size=4]♥[/color][/size] pöllämystynyt listaemonne Jedelede *yrittää pysyä mukana tapahtumissa*
ps. Plussaonnea kaikille vielä piinaileville myöskin!! :)
Ainakin Synttärionnea Jajalle!
Kathylle tervetulotoivotukset takaisin!
Riikalle voimahalit, toivottavasti tilanne selkiintyy ja voitte jatkaa miehen kanssa yhdessä täysillä ja jatkaa tätä puuhaa myöskin! bdbdbdbd
Hannako taisi olla se joka vielä jännäilee.. peukutukset!!
Yoginos sai jotain edistystä, joten sinne myöskin rutkasti tsemppauksia ja peukutuksia että terolutit auttaa tai että raskaus alkaa ihan pian!! :)
Digilaitteita meiltä ei löydy vielä, ei tässä ainakaan enempää tuota töllöä tartteis tuijottaa,... ;D
Kaupallista alaa oon opiskellu, mutta alanvaihto mielessä sitten joskus, kun on ajankohtaista..
JOS meillä tärppäis suht heti tän vuoden lopulla, niin ikäeroa esikoiseen tulis vähintään 4v 3kk ja kakkoseen vähintään 2,5v.
Mitähän vielä. Yritän " toipua" näistä plussauutisista, kun meni kyllä ihan pasmat sekaisin, kun niitä oli niin paljon! ;D Ja vielä teillä " vanhoilla tutuilla" - Miten minä nyt tällä lailla.. ;) Niin innoissani että luulis että ois itelläkin tullut itelläkin plussa... No, sellasta ei oo, tätiä tässä yrittelen huiskia jo poispäin, että pääsis vielä treenaamaan miehen kaa ja sitten seuraavaan kiertoon tositoimiin! Eli varaslähtöä ei nyt vielä sentään oteta.. ;)
Juu, mutta nyt täytyy mennä ruokaa laittamaan.. Palataan taas! :)
[color=red]Siis [size=5]Onnittelut plussanneille!!![/size] Kyllä ne viivat sieltä vahvistuvat!
Täällä todella tapahtuu vilkkaasti, ihanaa!!
Olen ollut vauvanvaateostoksilla, kolmiviikkoista tyttövauvaa olen menossa katsomaan. En ole koskaan näyhnyt niin pientä vauvaa... Mahtaa kuumetta taas nostattaa! :D Jedelede, jos saan mieheni kanssa senssit selviksi niin pääsemme varmaankin samoihin aikoihin sitten yrittelemään ja piinailemaan.. Onneksi on sitten joku muukin vanhempi Sädetuttava täällä vielä :)
No nyt paketoin vauvan lahjat ja alan tehdä lähtöä!
Niin ja Kathylle tervetulotoivotukset takaisin, kiva että reissu oli virkistävä! Ja kiitos sympatioista, toivottavasti tämä tästä!
Moiiii! Riika
ONNEA ONNEA ONNEA vaan kaikille plussanneille ja Kathylle synttäreiden johdosta... Itselle iskee paniikki ku niin moni on tästä kierrosta tärpänny, että alkaa olla tilastollisesti epätodennäköistä että meillä ois tärpänny... Silti jostain syystä uskottelen itselleni että just nyt tärppää. Kp on nyt 21/27-40 (yleensä 30). Oireita ei ole, mutta eihän niitä nyt tähän aikaan ole monellakaan... Tai yleensäkään... Joku oikein superherkkä yksilö ehkä vois jo tuntea jotain... Mutta siis joo, asiaan palatakseni... Tulee kyllä iso romahdus jos se täti kehtaa kurvata viikon päästä paikalle.
Minä olen kutonut sukkia kaverin kaksosvauvoille... Menen niitä parin viikon päästä katsomaan. Toivottavasti se täti ei ole kurvannut paikalle ja mahassa olisi elämää, ei niin ahdistaisi pienen pieniä nyyttejä käydä katsomassa.
Galluppia... Siis ei ole digejä missään muodossa. ;) Ei ole esikoista eikä mitään muutakaan lasta, joten ikäeroja en voi sanoa... Ja ammatti on kohta valmis terkkari. Terveydenhoitoalalla siis minäkin....
Mutta nyt jätätn tämän häiriköinnin ja menen syömään. Plussatuulia ja tsemppiä ja vielä onnea!
Voi juupeli. Piti tällä viikolla häiriköidä vähän vähemmän, mutta täällähän minä taas, jo toista kertaa tänään.
Jedeledelle ja Riikalle terveisiä, että täällä myös ollaan vielä tovi, koska yritys ei ole vielä edes alkanut. En tosin kuulu teihin " vanhoihin" syyssäteisiin, mutta seuraa siis ainakin on. Eikö teilläkin Jedelede ole tarkoitus aloittaa yritys nyt tässä kuussa (nythän siis on jo marraskuu, jihaa)? Muistelin, että samoja aikatauluja oltais suunniteltu.
Ilmeisesti jotakin työgallupiakin on, joten siihen vielä vastaukseksi, että olen tutkija. Eli tutkimuksen lisäksi työnkuvaan liittyy vahvasti myös rahoituksen ruinaaminen ja jatkuva työsopimusten uusiminen... Mutta onpahan koulutusta vastaavaa työtä, mistä olen näin suht " vastapaistettuna" ihan tyytyväinen.
Minäkin olen jo mennyt vähän sekaisin plussanneissa ja piinailijoissa, joten jään odottelemaan listaemon päivitystä =)
Kiitos kaikille onnitteluista, itse olisin niiden kanssa kyllä vielä HYVIN varovainen... Haamu oli aivan ihana yllätys, mutta nyt sitten pelottaa, jos se ei sitä olekaan. Ihmeellistä tämä pohtiminen..
Mutta ihanaa JAJA, että sielläkin haamu ilmestyi!!! Ajatuksena ihana, että samaan aikaan plussattas, kun on yhdessä samoissa kp:ssä jo vähän matkaa kuljettu.
Ja JAJA aivan hurjasti onnea synttäreiden johdosta!! Mullakin on synttärit tällä viikolla, joten paras lahja tuo plussa olisi. :)
Tänään tuli tilatut Unistepit verkkoapteekista. Varmaan huomenna aamulla sitten testaan. En taida pidempään malttaa. :)
Joo, vieraita tulossa eli tarjottavia laittamaan ja perusilme kasvoille. *naama innostuksesta punainen*
Kaikille mukavaa iltaa, palailen varmaan vielä myöhemmin.
IHAN VALTAVASTI ONNEA kaikille plussanneille ja haamuviivan saaneille!! Uskomattoman ihanaa!! Luen vasta nyt syyssäteiden kuulumisia kun kone on ollut lainassa kohta neljä päivää... onneksi tuli takaisin niin pääsin heti lukemaan!! Ihania uutisia niin monella jo! Alkaa tosiaan jo tilastollinen todennäköisyys/epätodennäköisyys mietityttämään tämän kuun osalta niin kuin joku jo sanoikin :)
Oma kiertotilanteeni on tänään kp 15/27-28 ja taidan olla s.m.r. kanssasi samassa tilanteessa...
Muuten, yksi kysymys aiheesta " hedelmällisyyden lisääminen" . Eksyin perhesuunnittelun sivuille ja tähän alaotsikkoon. Siellä sanottiin, että kannattaisi hommailla aina valoisassa/valot päällä?!? Mä en ihan tajunnut tätä. Onko joku muu lukenut tätä listaa?
Plussasäteitä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anny1
Muka kiire ja silti ehtii tänne vielä pistäytymään... ;D
Täytyihän tulla tarkastamaan, että miten monta plussaa sillä välin kerkes taas tulla, etten ihan putoa kärryiltä ;)
Riika ja Pyry, kiva että joku muukin täällä vielä " asustaa" .. :D Etten tartte ihan yksinpuhelua sitten pitää. :) Toivotaan todella, Riika, että teillä kaikki kääntyy parhain päin ja pian jännäillään yhdessä! Ja Pyry, samoissa aikatauluissa mennään! Nyt kp5 ja tämä kierto mennään vielä " näillä eväillä" eli ehkäisyn kanssa ja SITTEN... *fanfaarit ja sitä rataa* ;D
Joku ihme malttamattomuus nyt kyllä on jo iskeny.. tai silleen. ;P Varaslähtöä ei kyllä oteta, mutta.. äh. ota tästä nyt selvää. Sais tulla äkkiä se hetki! reilut 3 viikkoa tätä vielä ja sitten täti ja sitten " vasta" . Ja sitten se malttamattomuus vasta alkaakin, huokaus.. Kun heti pitäis suunnilleen olla raskaana ja sitä rataa ;D hermot mun kanssa vielä menee *varoitus* :)))
Voi voi. Parempi häipyä kauppaan tuulettumaan.. sielläkin sitä vaan näkee pieniä vauvoja ja isoja mahoja, eli ajatus ei ainakaan tuuletu! ;)
Yritän saada ton päivityksen huomispäivänä jossain vaiheessa valmiiksi. Plussanneille laitoinkin tuon vanhan listan perään viestiä, eli laitelkaa niitä laskettuja aikojanne (edes jotain noin-aikoja..) ja ilmoittakaa, jos ette vielä " uskalla" tulla listalle/jos haluatte odottaa vielä vahvempaa viivaa!? Mielelläni teidät kyllä jo lisäisin.. :) Mutta varmistan vielä kysymällä!?!?
Mutta NYT menee hän. Kiitos ja näkemiin. :)
Suuret kiitokset kaikista onnen toivotuksista:) Toivotaan etteivät mene hukkaan ainakaan sen parhaan synttärilahjan osalta;)
Mallariinan kanssa samoja mietteitä, eli aika skeptinen vielä olen kun ei noita oireitakaan vielä ole ollut. Ei tosin ole ollut aiemmissakaan ennen plussatestiä... Kuitenkin kun näin hätäinen olin, niin pitää vielä odottaa sitä lauantaita, jos silloin ei menkat ala ja testi näyttää plussaa niin uskallan vähän riemuitakin.
Hippi-hiiri ja olikohan Matleena?: Älkääs nyt luovuttako. Tilastoihin ei kannata näissä asioissa luottaa;) Sovitaan, että ne tätien käynnit osuvat sellaisiin koteihin, missä ei vauva-kuumepalstalla vierailla. Täällä taasen saa helposti tuon +pöpön kun sitä niin moni kantaa ja levittää;)
Ja tosiaan Jedelede ja Riika ja Pyry? Tuskinpa te täällä ihan kolmistaan pyöritte. Sitähän ei tiedä kukaan, kuinka pitkään itsekin täällä vielä " hengailen" , jospa testi näytti vain kiinnittymisyritystä... Sitten saatte kuulla taas hirveää masentunutta valitusta päiväkaudet jos se täti meille vielä änkeää (toivonpa tosiaan, ettei teidän tarvitse sitä kuulla!)
Mutta nyt poistun täältä odottelemaan sitä isäntää ja lupaamaansa suklaalevyä ja kukkapuskaa;)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[color=lightcoral][size=3][b]PLUSSASADETTA LISÄÄ KAIKILLE![/b][/size][/color]
[color=navy] Pitkästä aikaa Oliviakin täällä heräilee henkiin. Ja voi miten ihania uutisia täällä pomppikin silmiin oikein urakalla. Aivan mahdottomasti onnea kaikille plussanneille!!!! [/color]
[color=#BC8F8F] Täällä on ankeammat oltavat - taitaa mennä tämä kierto ihan harakoille. Mies reissun päällä juuri nyt, kun taitaa olla ovis meneillään, ette usko kuinka harmittaa!!! Toivon vaan kovasti, että tällä kierrolla pituus kasvaisi entisestään (viimeeksi 36) jotta kerettäis viikonloppuna vielä apajille. Nyt siis menossa jotakuinkin kp 21 eli vaikka kuinka lasken uudelleen ja uudelleen, niin uskottava se on, että tärpin mahdollisuudet on tässä kierrossa vallan heikot. [/color]
[color=#006400] Kaiken lisäksi olen kateudesta vihreä ystävälleni, joka napsahti raskaaksi heti ekasta kierrosta, ja pahaa tekee, kun mainittelin hänelle omasta vauvakuumeestani, kun hän vaan tokaisi, että no helppoahan se lapsen teko on ;) Ei se vaan kaikille ole. No, turhaa tässä kitisen, anteeksi, vasta 2. yrityskierto meneillään. Kun vaan tuttuja riittää, joilla on oikeita ongelmia tällä rintamalla ollut, niin ei voi mitään, että pistää miettimään, että jos ensi kesänäkin ollaan samassa jamassa. TAHTOO VAUVAN!!!!! [/color]
[color=#8B008B] Anteeksi. Nyt lopetan valitukseni ja poistun takavasemmalle. Palailen taas, kun jaksa olla positiivisemmalla fiiliksellä mukana, etten vain tartuta epätoivoani teihin. [/color]
[color=EE1289] Aivan mahdottomasti siis onnea ja plussatuulia kaikille, kenellä kaikki raudat tulessa!
-Olivia [size=5] ♥
Vähänkin vähemmällä palstailulla meinaa tipahtaa täysin kelkasta :) Nyt nopeasti kuitenkin äldesti onnea Wilm@lle, kidelmalle, mallariinalle ja Jajalle! Just kun ehdin mainostaa, että otan lähikuukausina tämän vauvahaaveilun vähän rennommin, niin tällaista ihanaa sattuu ja tapahtuu -yritä tässä nyt sitten olla ihan relaks, kun plussia putkahtelee jatkuvalla syötöllä. Ihanaa säteet ihanaa!
Nyt pitää rientää. Peukutukset kaikille piinailijoille. Tähän plussaropinaan alkaa jo tottua, joten laittakaahan lisää hyviä uutisia eetteriin.
t.Tilta (edelleen kp. jotain/jotain muuta, ja olo on ah niin vapauttava :)
Hurjan monta plussaa tullut, hienoa hienoa! Me muut yritämme parhaamme mukaan tulla perässä plussanneiden joukkoon.
Oma ).( ei mitään uutta, ovis varmaan lähenee, en ole nyt lainkaan perillä kp:stä eli tjot-meininki on ollut nyt ihan rehellisesti. Mutta odottakaa vaan, jos mulla tulee joku vähän rauhallisempi päivä tässä lähiaikoina ja ehdin laskeskella, että missä mennään, niin voi olla että tjottailut unohtuu...
Töissä on siis ollut sellaista hulinaa, että iltaisin olen tullut kotiin vasta niin myöhään, etten ole enää koneelle jaksanut tulla. Ja päivisin en töistä viitsi näille sivuille tulla lainkaan, ettei vaan kukaan huomaa, missä surffailen :)
Mutta nyt lähden iltakahvia keittämään. Plussasäteitä!!!!
venla
Huh huh.. poju on tänään ollut oikea känkkäränkkä....
Se on ollut melkein koko päivän kiukkua täynnä, johtuu varmaan siitä kun ei nukkunut päikkäreitä tuntiakaan.
Eikä suostunut uudelleen käydä päikkärille.
Nyt se on onneksi käynyt jo yöunille ja pitää toivoa että nukkuu yön hyvin ja heräämättä.
Sain vasta 8.11 ajan labraan joten nyt odottelen sitä että saadaan kokeet tehtyä. Toivonmukaan terot sitten auttaa asiaan.
Nyt toivottelen kaikille oikein hyvää yötä ja kauniita vauva aiheisia kuvia.
@->---
[color=red]HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ MALLARIINALLE!!!
Tulin vilaseen vielä illan päätteeksi kuulumiset. Onpas tänään ollut vilkasta, taitaa johtua tuosta MAHTAVASTA plussa sateesta. Kunpa saisi omankin osansa...
Jotain ammattigalluppia täällä oli jossain välissä ollut. Ammatiltani oon parturi-kampaaja, mutta en oo tehny niitä hommia aikoihin. Nyt siis opiskelen ja koitan keksiä mikä musta tulisi isona.
Väsyttää niin, että taidan kömpiä kissan kanssa peiton alle morottaan uni-Jukkaa!
Öitä ja huomisiin!
-Taelsa-[/color]
Meillä on 6-vuotis kihlajais päivä tänään...
Onpas tuo aika sujahtanut nopsaan...
... jotain tärkeää tietty unohtui.
Minäkin ryhdyn pistämään kimpsuja kasaan iltavuoroa varten.