Selittäkää minulle, mitä hyväkroppainen ja -näköinen mies näkee läskissä naisessa?
Siis todella läskissä: kaksoisleuka, löllyvät rinnat, roikkuva "kaljamaha", paksut reidet...
Vaikea ymmärtää.
Kommentit (122)
Lihavat ihmiset ovat myös sisältä rumia. Lihavuus kertoo aina heikkoudesta tai sairaudesta. Laadukas mies ei hyväksy tällaista naista kumppanikseen, ellei hänen seksuaaliset mieltymyksensä lihavuutta kohtaan ole niin vahvat, että ne voittavat tällaisen henkilön vastenmielisyyden.
saada hyväksyntä itselleen. Kaikesta päätellen juuri hän on se läski ja pelkää menettävänsä tuoreen seurustelusuhteen ulkonäkönsä vuoksi.
Niin käy luultavasti epävarmuutesi takia pikemmin kuin ulkonäköasioiden. Mies joutuu koko ajan todistelemaan, että "olet juuri hyvä noin, usko jo".
on bodarikroppainen. Samoin mun serkku ja sen vaimo ja ex on molemmat pieniä ja pyöreitä. En ole kyl tullut kysyneeksi työkaverilta onko se Katariinan pudotus pitänyt.
Eräs työkaverini joka oli läski tutustuessaan mieheensä . Mies ihan normaali kuosissa.
Sitten vaimo päätti 2 lapsen jälkeen alkaa laihduttamaan itsensä normaali kuosiin.
Mies jätti perheensä ja hankki itselleen uuden läskin vaimon.
Jotakin kummallista kun ei kelpaa kuin läski. Ei kai ne kaikki läskitkään voi aina olla sisäisesti niin hirveen kauniita.
koska heillä on silmät päässä. en tajua tätä läskien "sisäisesti kaunis" -skeidaa. herätkää todellisuuteen.
joo,onneksi läskistä pääsee eroon,mutta milläs ap pääsisi kuspäisyydestään?
Luenpa vastaukset nyt mielenkiinnolla.
Yksi syys voi olla se, että nainen on joskus ollut hoikka tai ainakin hoikempi kuin apn kuvaus.
kyllä kaikki ei sokeat katsoo ensimmäisenä ulkokuorta koska heillä on silmät päässä. en tajua tätä läskien "sisäisesti kaunis" -skeidaa. herätkää todellisuuteen.
mutta jos se ulkokuori on ihmisessä ainoa miellyttävä asia, niin ei silläkään pitkälle pötkitä. Enpä usko, että kenenkään toivekumppani on hyvännäköinen kusipää.
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ulkonäönkin suhteen. Lisäksi luonne vaikuttaa tosi paljon siihen, miten muut kokevat jonkun ulkonäön. Kaunis, mutta aina pahalla päällä oleva ihminen alkaa vaikuttaa ulkonäöllisestikin vastenmieliseltä. Mukavasta, mutta ei niin hyvännäköisestä henkilöstä tulee kauniita ulkoisia piirteitä esiin kun enemmän tarkastelee.
Mulla oli joskus semmoinen tuttu, jonka ympärillä miehet oikein pörräs. Ei todellakaan ollut mitenkään kaunis tai hyväkroppainen, mutta ilmeisesti hänessä oli sitä jotain.
Toki itse voit valita seurasi ulkonäön perusteella. Väittäisin kuitenkin, että useimmat ihmiset arvostavat ensisijaisesti jotain muuta kuin ulkonäköä.
ja vientiä riittää. Hän on todella sinut itsensä kanssa ja avoin ja ihana.
Minä olen persevä ja reitevä, vientiä kyllä riittää mutta mua ei vaan kiinnosta kukaan... mutta mulla onkin eroprosessi kesken. ja tällä hetkellä en ole sinut oman elämäni kanssa
johon aikanaan rakastui? Rakastui niin, ettei nykyiset läskit paina vaakakupissa perehettä ja yhteistä onnea enemmän?
vaan aina ollut vähintään pyöreä, useimmiten ylipainoinen. Ovat tunteneet vasta pari kuukautta, joten mies ei ole edes nähnyt häntä vähemmän lihavana.
ap
Mun kaverin ex-miehen kaikki naiset on olleet vähintään pyöreitä, nykyinen nainen on erittäin lihava. Mitä ilmeisimmin pitää läskiä seksikkäänä.
nainen ei ole koskaan hoikka ollutkaan eli tässä ei ole kyse sellaisesta tapauksesta, että nainen olisi lihonut lapsien saamisen jälkeen tms, vaan mies on aloittanut seurustelun jo valmiiksi lihavan naisen kanssa. Eikä kyseessä ole rehevä nainen eli siis rehevällä ymmärrän isot rinnat, leveät reidet ja iso takapuoli, vaan todella rumalla tavalla lihava, kuten aloituksessa lukee. Eikä ole kasvoiltaan kaunis. Luonne on ihan tavallinen, kai. Ei mitenkään erityisen hauska tai nauravainen.
En keksi oikein muuta syytä kuin seksuaalinen kiihottuminen runsaasta lihavuudesta. Surullista.
ap
ja nyt pohtii asiaa katkerana täällä, kun mies valitsi toisen, johon sattui rakastumaan:D
on tosi laiha, bmi 16, ei rintoja ei takamusta ja siilitukka. Minusta hän ei ole eroottinen, mutta hänen miehensä on toista mieltä. Onko sinusta hänen miehensä sairas, ap? Nimittäin alle 18 bmi:llä tulevat kaikki samat terveysriskit, kuin lihavallakin! Tästä on brittiläinen tutkimus. Samoin tunnen lihavan, erittäin kauniskasvoisen, joka laihdutti ja on nykyisin kuin malli. Sen ylipainon voi laihduttaa. Kauniit kasvot ovat sitten jo perintölahjana saatu lahja. Rumia kasvoja ei kauniiksi saa laihduttamalla.
Mies: normaalivartalo, pitkä, harteikas, kasvot normaalit. Melko hyvännäköinen siis. Tohtorin tutkinto. Ihana, kiltti luonne.
Nainen: melko lihava (vaikea sanoa vaatteiden läpi kuinka lihava, mutta ei siis vähän pyöreä vaan arviolta n. 30kg ylimääräistä). Kasvoiltaan jos ei nyt ruma niin ei mitenkää erityisen nättikään. Koulutukseltaan parturikampaaja tjsp (matala koulutustaso joka tapauksessa). En tunne häntä hyvin, mutta vaikuttaa tosi iloselta, ystävälliseltä ja rempseältä. Ja juuri sillä tavalla rennolta ja maanläheiseltä, että itselle tuli hänestä mieleen että tuo ei kyllä sängyssäkään pihtaile tai häpeile makkaroitaan.
"Paperilla" tuo pari kuulostaa aika epäsuhtaiselta, mutta kun heidät näkee yhdessä niin kaikki tyhmät ajatukset haihtuvat (en tiedä ap:sta tosin, hän vaikuttaa sen verran ahdaskatseiselta, että hänen kohdallaan tyhmyys saattaa istua tiukassa). Vaikuttavat aidosti rakastuneilta ja onnellisilta yhdessä. Nauravat samoille asioille ja silminnähden tykäävät toistensa seurasta. Mies voisi tottakai saada "paremman", mutta ei selvästi halua, sillä ovat menossa naimisiin.
Uskomatonta mutta totta: kaikille se ulkonäkö ei ole pääsia. Itse olemme mieheni kanssa aika tasavertaisia, minä ehkä hieman "ylempänä" (toistaiseksi, luulen että mieheni vanhenee mua kauniimmin). Olen oikeastaan vähän kateellinen tuolle em. naiselle, koska itselläni ei varmaan itsetunto riittäisi olla itseäni kaikinpuolin "tasokkaamman" miehen kanssa. Pelkäisin koko ajan että mies löytäisi paremman, koulutetumman jne. Ehkäpä tämä onkin juuri se ominaisuus, tai yksi niistä, joita em. mainittu mies arvostaa morsiamessaan; hyvä itsetunto ja positiivinen elämänasenne.
kuitekin kauniskasvoinen? Tunnen monta lihavaa, mutta kauniskasvoista naista ja monta laihaa, joilla ei mitään muotoja edes ja rumat kasvot(aknea, huonot hampaat, siansilmät) Laihakin voi olla monella tapaa ruma. Toki tunnen myös hoikkia ja samalla tosi kauniita, samoin lihavia ja rumia. Se ulkokuori merkkaa siinä alun ihastumisessa, mutta pitkässä suhteessa sillä ei ole merkitystä
kuitekin kauniskasvoinen? Tunnen monta lihavaa, mutta kauniskasvoista naista ja monta laihaa, joilla ei mitään muotoja edes ja rumat kasvot(aknea, huonot hampaat, siansilmät) Laihakin voi olla monella tapaa ruma. Toki tunnen myös hoikkia ja samalla tosi kauniita, samoin lihavia ja rumia. Se ulkokuori merkkaa siinä alun ihastumisessa, mutta pitkässä suhteessa sillä ei ole merkitystä
joilla hoikka kaunis vaimo.
on peto sängyssä. Tarjoaa kaikkia kolmea holea ja on päivittäin halukas. Tiedä vaikka pimpsakin olisi esteettisesti juuri sellainen, josta mies haaveillut ikänsä. Ehkä myös yhteisiä fetissejä, kuten sadomasokismi tai kultaiset suihkut, latex tms.
Toki voi olla myös sikamaisen rikas nainen...
Jos mies vaatisi minulta perää, niin olisi entinen mies hyvin nopeasti. Tätä palstaa kun lukee, niin tulee sellainen kuva että kaikki miehet on imbesillejä. Onneksi et edusta koko miesten kirjoa.