Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää minulle, mitä hyväkroppainen ja -näköinen mies näkee läskissä naisessa?

Vierailija
08.07.2011 |

Siis todella läskissä: kaksoisleuka, löllyvät rinnat, roikkuva "kaljamaha", paksut reidet...

Vaikea ymmärtää.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/122 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan PELOTTAA kun pariskunnan ulkonäkö ei sovi sun ennakko-oletuksiisi.

Hah, siellähän sitten vapiset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi toiveeksi yli 100kg. Mies hoikka ja norm näköinen. Ei koskaan ollut uskaltanut kertoa viehtymyksestään edes kavereilleen.

kuinka kunnolla rehevät naiset kiihottaa joitain miehiä.

koska nainen oli lihonut. Pelottavaa oikeastaan. ap

Vierailija
24/122 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi toiveeksi yli 100kg. Mies hoikka ja norm näköinen. Ei koskaan ollut uskaltanut kertoa

Hurjaa. Toivottavasti hän ei ole joutunut tällaisen miehen pauloihin.

ap

Vierailija
25/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän vain pitää rehevistä naisista? Ehkä jokin piirre naisessa muistuttaa häntä jostain rakastettavasta? Ehkä he ovat olleet rakastavaisia edellisessä elämässä ja ovat sielunkumppaneita ;)?

Vierailija
26/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen on seksuaalisesti todella tyydyttävä sängyssä. Nainen nauraa miehen jutuille. Nainen arvostaa miestä. Ennenkaikkea nainen rakastaa itseään niine kiloineen, mitä hällä on. En osaa selittää. Olen itse se pulska nainen ja mieheni hoikka/normaali. Joskus tekisi mieli kysyä, että mitä sinä enää minussa näet. Mieheni ilmeisesti näkee minussa sen todellisen naisen tämänhetkisen läskipanssarin takana.

Vierailija
27/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin (ja olen yhä ylipainoinen), miehelläkin tosin vajaa kymmenen kiloa ylimääräistä. Mutta mies on siis selkeästi meillä se kauniimpi osapuoli. Silti tuo mut huoli ja yhä rakastaa mua. En tiedä miksi, ehkä mä vaan olen luonteeltani niin ihana ettei läskit haittaa :) Eikä muuten mun mies ole mua syöttänyt, tai oikeestaan onhan se mulle joskus suklaata ja jäätelöä tuonut kaupasta ;)

Vierailija
28/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mies sattuu pitämään rehevistä naisista ei suinkaan tarkoita automaattisesti että olisi joku naisen pakkosyöttäjä.

Voi olla ihan niinkin että se mies tykkää siitä naisesta koska se nainen on hauska ja niillä synkkaa hyvin. Ja se nainen arvostaa sitä miestä ja sen naisen suhtautuminen nostaa sen miehen itsetuntoa.

Vierailija
29/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No need to sugarcoat it.

ap

Vierailija
30/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies on hyvännäköinen, mutta vaimo sekä lihava että kasvoiltaan ruma, luonnekin aika ärsyttävä. Ihan tyytyväisiltä vaikuttavat ja yhdessä olleet jo vuosia, lapsiakin on. Mutta mitäpä se asia minulle kuuluu, tai kenellekään muulle.

Vierailija
31/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No need to sugarcoat it.

ap

Minäkin olen läski ja mies normaalipainoinen. Olin jo silloin kun tavattiin. Mies ei syötä ja tukee laihdutusyrityksiä. Varmaan olisi iloisempi, jos olisin hoikempi. Viimeksi tänään mies on sanonut kivaksi, suloiseksi ja älykkääksi. Olisiko tässä avainkäsitteitä, jotka auttavat ymmärtämään asiaa?

Vierailija
32/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin saatavuus on tässä tärkein seikka.

Peräaukkoaan pihtaava nainen on heikoilla. Oli sitten minkä näköinen tahansa.

Myös luonne on tärkeä osa kokonaisuutta, mutta ehdottomasti anaaliseksin saatavuus on hyvin tärkeässä osassa. Muistakaahan se naiset.

Vierailija
33/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös luonne on tärkeä osa kokonaisuutta, mutta ehdottomasti anaaliseksin saatavuus on hyvin tärkeässä osassa. Muistakaahan se naiset.

Tämä nainen on aika helppo, joten anaalia saattaa saada.

ap

Vierailija
34/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on aika helppo, joten anaalia saattaa saada.

ap

Selvisihän tämä mysteeri lopulta ja voin mennä nukkumaan. Kauniita unia ap, koeta olla tukehtumatta omiin myrkkyihisi.

Vierailija
35/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehille seksi on tärkeää. Jokainen meistä vanhenee ja rupsahtaa aikanaan. Seksin laatu ja monipuolisuus on tärkeintä. Ei ulkonäkö, joka on tuhoutuvaa. Miehet ovat fiksuja.

Vierailija
36/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa. Voisiko kyseessä olla sellainen, joka pakkosyöttää naista? Tyrkytti kyllä piirakkaa ja jätskiä kahvipöydässä.

ap

Ja sinä kun niin vilpittömästi toivot vain parasta tälle naiselle, josta kovasti pidät.

Vierailija
37/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten rakkauden taustalla on esim. yhteinen uskonto tai muu erityisen painava syy. Meillä on naapurissa tällainen silminnähden epäsuhtainen pari, ja se nainen on lisäksi todella ärsyttävän kanamainen, mutta eipä mieskään mikään erityinen hurmuri hyvästä ulkonäöstään huolimatta ole ;-)

Eli voi se johtua typeryydestäkin. Tai sitten tosirakkaudesta, kukapa tuon tietää.

Vierailija
38/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisihän tämä mysteeri lopulta ja voin mennä nukkumaan. Kauniita unia ap, koeta olla tukehtumatta omiin myrkkyihisi.

ap

Vierailija
39/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen muutaman ihan mukavan lihavan naisen. Valitettavasti ovat sinkkuja tällä hetkellä ja mies rintamalla ei mitään kovaa vientiä ole, mutta aivan ihania ihmisiä ovat.

Mieskin on esteetikko. Eräs meidän tuttu mies kertoi mun miehelle miten sitä harmittaa kun sen vaimo on nykyään niin lihava että ei sen kanssa huvita tehdä mitään saati sitten liikkua julkisilla paikoilla. Mä ymmärrän toisaalta ihan hyvin sitä miestä. Musta olis kauheeta jos mun mies lihois hirveesti, ei läski ole kaunista. Mutta en mä sitä niiden läskien takia jättäisi.

Ja onhan niitä sellaisia miehiä jotka tykkää tosi lihavista, tosin mun mielestä ne on kyllä jo sitten vähän friikkejä.

Ei se ole multa pois jos joku komea mies rakastuu läskiin, itse olen onnellisesti aviossa. Mutta oon huomannut että aika harvinaista se kyllä on.

Vierailija
40/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla on vientiä ku ämpärillä bulimikkojen bileissä. Se on sellainen äärihauska ja sukkela ja kasvoiltaan ihan perus nätti. Eikä sille kelpaa kuin ne parhaimman näköset. Ei ne miehet ihmeitä vaadi vaikka naiset niin kuvitteleekin, notta pitää olla syntynyt superkauniiksi ja ne rumimmat osat sitten korvattu muovisilla.