Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää minulle, mitä hyväkroppainen ja -näköinen mies näkee läskissä naisessa?

Vierailija
08.07.2011 |

Siis todella läskissä: kaksoisleuka, löllyvät rinnat, roikkuva "kaljamaha", paksut reidet...

Vaikea ymmärtää.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä keskustelussa on olennainen asia jäänyt puuttumaan: Kysymyshän on siitä kuka osaa temput ja kuka ei osaa. Sillä ei ole ulkonäköön mitään merkitystä silloin kun se mielenen osuu kohdalle.

toisin sanoen ei se minunkaan mikään adonis ole mutta eipä ole muut pystyneet samaan... senpä johdosta silmissäni hyvin hyvin komea :)

Vierailija
82/122 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä naisesta/miehestä katsotaan ulkokuorta, Joillain tosin iloinen ja ystvällinen luonne pursuaa ja tekee ulkokuoren entistä kauniimmaksi. Mutta kyllä siihen ulkokuoreen ensin ihastutaan sen jälkeen tutustutaasn vasta luonteeseen. Itse en pidä läski sellaisena ominaisuutena mihin voisin ihastua ensi näkemältä. Ja sen ensi ihastumisen se vaatii, jotta haluan tutustua toiseen ja sen jälkeen rakastua.

ei oo koskaan mahtunut tää "Kyllä ensin pitää ihastua ulkonäköön jotta haluaa tutustua". Miksi et halua tutustua ihmiseen muuten kuin ihastuttuasi? Kyllä minä tutustun kaikenlaisiin ihmisiin kaikenlaisissa tilanteissa ja joihinkin ihastunut ajan myötä.

Ja toisekseen, en muista ihastuneeni kenenkään ulkonäköön kuin joskus teinityttönä. Siis pelkkään ulkonäköön tuntematta tapausta.

Eli selitä vielä kerran miksi ihmisen pitää olla kaunis/komea ennen kuin joku siihen ihastuu? Tai jopa edes tutustuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 3 holea avoinna päivittäin.

Mitä muuta mies kaipaa?

Juttu seuraa vai? Salli mun nauraa.

Miehet on helppoja.

Vierailija
84/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut usein lihavat naiset on todella hyviä kokkaajia. Se onkin yks syy miks ne on lihavia, kermaa ihan joka ruokalajissa, ja panostavat päivittäisiin aterioihin normaalia enemmän. Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta...

Vierailija
85/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuulemma paras mahdollinen muusa neljää muuta kokeilleelle taiteilijalle.

Vierailija
86/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeleeks se mies tkk:lla

Vierailija
87/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen äiti on ollu joku kauhee anorektikko friikki ja haluu jotain muuta? Yleensäkin miehiä tuntuu rasittavan naiset jotka kokoajan vinkuu ulkonäköään -- "onko nyt hyvä, onko nyt hyvä". Jotkut haluu vaan silleen simppelisti elää

Vierailija
88/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmeisesti ap.ei kelvannut...

ja nyt pohtii asiaa katkerana täällä, kun mies valitsi toisen, johon sattui rakastumaan:D

Vierailija
89/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hoikka urheilullinen ja lihaksikas. Mulla taas on 20kg ylipainoa ollu jo ennenkuin seurusteltiin! Eikä mun miehellä ole mitään erityistä MIELTYMYSTÄ läskeihin, hänellä oli erityinen mieltymys MUHUN eikä sillä ollu mitään tekemistä mun painon kanssa. Olen mä kysynyt että miks se mua rakastaa kun en ole edes hoikka, se sanoi että siks kun mä olen mä. Iloinen, saan sen nauramaan, menevä elämässä kiinni, tempperamenttinen tulinen ja ihan vain oma itseni. Oon joskus tiukannut että haluaisiko hän että olisin laihempi, hän vastasi että se on ihan mun oma asia ja kun oikein pakottamalla pakotin sanomaan mielipiteensä läskeistä, se sanoi että no ainahan laiha on tavallaan yleisesti seksikkäämpää, muttei se tarkota ettenkö mä olisi seksikäs eikä ulkonäöllä ole mitään tekemistä rakkauden/seksuaalisuuden/seksin tai minkään kanssa. Mies on jatkuvasti persuksessa ja rinnoissa kiinni ja meillä on mahtavaa seksiä ja mahtava liitto ja rakkaus. Tunnen olevani rakastettu juuri sellaisena kuin olen, kiloista huolimatta.

Ei rakkaus katso kiloja sen enempää kuin akne, riippurinnat, löysät häpyhuulet tai ruma naama. Ap taitaa vain olla kateellinen ylipainoiselle tutulleen kun itse ei ole saanut komeaa miestä tikkuvartalostaan huolimatta. Ja mitä perseeseen tulee, mä annoin persettä vasta kun oltiin oltu jo pitkään naimisissa, joten tuskimpa johtui meidän liitto siitäkään.

Vierailija
90/122 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki 3 holea avoinna päivittäin.

Mitä muuta mies kaipaa?

Juttu seuraa vai? Salli mun nauraa.

Miehet on helppoja.

Sieraimet!!!!!

ai miksikö? Voi hengittää suihinoton aikana

Vierailija
91/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin saatavuus on tässä tärkein seikka.

Peräaukkoaan pihtaava nainen on heikoilla. Oli sitten minkä näköinen tahansa.

Myös luonne on tärkeä osa kokonaisuutta, mutta ehdottomasti anaaliseksin saatavuus on hyvin tärkeässä osassa. Muistakaahan se naiset.

Tämä nainen on aika helppo, joten anaalia saattaa saada.

ap

Siis ihanko omasta kokemuksesta tiedät että helppo on? Mitäpä jos kävisit ulkona ja hankkisit elämän.

Vierailija
92/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi oikein muuta syytä kuin seksuaalinen kiihottuminen runsaasta lihavuudesta. Surullista.

ap

Onpas sinulla tarmoa pohtia toisten asioita.

Vierailija
93/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni kävi myös tuo anaaliyhdyntä, että lihavat ehkä voisivat osata sen jotenkin paremmin, kun on paikkoja "mitkä venyä" jos on iso mela, laihoilla ei ehkä näin ole?

kun tiristän ja siristän silmiäni, en oikein näe muuta vaihtoehtoa. Eihän mies nyt ihmiseen voi rakastua vaan anaaliin.

Vierailija
94/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että olin hoikka kun tapasimme, nyt 15kg pullemapi ja mies palvoo minua enemmän kuin koskaan. Se sitä rakkautta siskot :) Itsekkin rakastaisin miestäni ihan yhtä paljon vaikka lihoaisi 20kg.

Vierailija
95/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liki kymmenen vuotta. Tuo ei vielä ole mua syöttänyt 200 kiloiseksi eikä sitä edes se anaali kiinnosta. Miksi tuo mies sitten on mun kanssa?? Ei se ainakaan rakkautta ole kun ei kerran läskiin voi rakastua ilman että on jotain taka-ajatusta.

Itse asiassa olen nyt viimeisten kuukausien aikana laihduttanut 10 kiloa ja projekti jatkuu, eikä mies ole sitä kieltänyt. Kohta meille varmaan tulee avioero kun kutistun liian pieneksi. Ja varmaan tuo kohta alkaa vaatia sitä anaalia.

Jotenkin käsittämätöntä, ihan kuin läski ei olisi ihminen lainkaan :(

Vierailija
96/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taka-ajatuksena ei lienee anaali, vaan miehen rahat.

Tulee mieleen että osaako hoikka nainen rakastaa laisinkaan.

T: kuka nyt läskiä miestä huolisi

Vierailija
97/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä te olette naurettavia.

Voin vaan kuvitella ap-raukan pienen maailmanpiirin, kun ei ole parempaa tekemistä, kuin tehdä tälläisiä aloituksia.

Siis miten jotakuta voi edes kiinnostaa näin paljon kyseinen aasia?

Ja sitten nuo anaalipuheet on oma lukunsa.

Voi herranjumala.

Miten alas te naiset vajoatte?

Vierailija
98/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tuttuja ja vietätte joskus iltaa samassa porukassa tms. niin sopivassa saumassa tuo ei ole ollenkaan tungetteleva kysymys kun sen esittää tavallisesti, eikä ihmetellen. Voi vaikak ensin kysyä naiselta mihin ihastui kyseisessä miehessä aluksi ja kertoa itsestään vastaavan seikan tms.

Jos maailmaasi asia vaivaa, niin saat ainakin ihan aidon oikean tiedon juuri tätä paria koskien, että mikä oli se juttu mihin mies ihastui.

Vai oliko ap:n tarkoitus taivastella sitä ettei lihava ja ruma nainen voisi olla hyväkroppaisen miehen mielestä kiinnostava? Että kaikkien pitäisi arvottaa asiat pinnallisesti?

Vierailija
99/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on uskovainen, usko on yhdistänyt.

Miehellä on huono itsetunot, kurja lapsuus, jossa vähätelty, nainen on hyvä kuuntelija ja sen takia yhdessä tai sitten tosiaan mies ei usko saavanasa ketään muutakaan

Miehellä on ollut itsensä tasoista seuraa eli kauniita, hoikkia naisia ja huomannut, että sellainen on altis lähtemään muiden miesten matkaan kun tosiaan voi valita.

Vierailija
100/122 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä munaansa.

Ei ole saanut parempaa ja läski kyllä ottaa omansa.