Mies kestitti eilen ulkomaisia työkavereitaan pikkutunneille ja..
aamulla tutkin hänen puhelimensa viestit.Oli lähettänyt enkkulaiselle työtoverilleen viestin että kannattaa mennä erääseen yökerhoon,siellä on vapaita naisia.. En tiedä onko ko.työkaveri sinkku vai mikä,mutta alkoi vähän ahdistaa.Miten tuohon pitäs suhtautua..
Kommentit (30)
nimenomaan ulkomaalaisia. Ei oiekaasti mitään tekemistä asian kanssa.
Parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen.
Ihmisen perustarve on olla rakastettu ja hyväksytty. Jos tarve jää täyttymättä, koetaan hylätyksi ja torjutuksi tulemisen tunteita. Kerran hylätty ja petetty ei halua kokea surua uudelleen ja ryhtyy siksi helposti takertumaan läheisiinsä tai välttelemään todellista intiimiä kontaktia. Mustasukkaisuus johtuu hylätyksi tulemisen pelosta.
ja tutkin puhelimen kun olen utelias...juttelen kyllä asiasta kun tulee töistä.
en korostanut ulkomaalaisuutta,tarkoitin lähinnä sitä etten tunne näitä ulkomaalaisia,ovatko naimisissa vai sinkkuja.
aamulla tutkin hänen puhelimensa viestit.Oli lähettänyt enkkulaiselle työtoverilleen viestin että kannattaa mennä erääseen yökerhoon,siellä on vapaita naisia.. En tiedä onko ko.työkaveri sinkku vai mikä,mutta alkoi vähän ahdistaa.Miten tuohon pitäs suhtautua..
Luuletko, että miehesi on itse käynyt siellä tarjontaa tutkimassa? :D
On tai ei, kyllä eri baarien henki ja luonne tieetään ihna satunnaisten jutteluiden perusteellakin. Ei tuohon tarvita muuta kuin joku työkaveri, joka on joskus maininnut miehesi läsnäollessa, miten kolmas kaveri kehui ko. baarin olevan hyvä sinkkumesta. Miehesi tietysti haluaa olla asiantunteva alkuasukasopas ja vinkkaa muualta tulleelle kaverilleen ko. paikasta.
Niin minäkin tekisin.
Älä nyt jumalauta myönnä sille, että luet sen kännykästä tekstareita. Mun eka suhde päättyi juuri siihen, kun mieheni oli lukenut viestejäni.
Ne ovat kirjesalaisuuden alaisia henkilökohtaisia viestejä, eikä sulla ole siihen mitään oikeutta. Tuollainen vahtaaminen on ahdistavaa.
Siis mikä sua ahdistaa jos miehesi antaa työkaverilleen menovinkin. Ei herrajjestas minkälaista epävarmuutta... ja puhelinkin on kai miehen työnantajan omaisuutta, siitä varsinkin pidät näppis irti. Kuten tietysti myös miehen mahdollisesta henk.koht. puhelimesta.
kun kerran tutkit hänen puhelintaan.
Et tiedä mitään tilanteesta, jossa miehesi neuvoi ulkomaiselle työkaverille baaria kotikaupungissanne, joten et voi vetää mitään johtopäätöksiä.
Et ilmeisesti ole myöskään kysynyt mieheltäsi suoraan asiasta, koska et kehtaa tunnustaa omaa tekoasi? Ja olet jo nyt niin epäluuloinen, että tuskin sillä on mitään väliä mitä miehesi sinulle sanoo.
Hauskaa viikonloppua!
Sairaalloisesta mustasukkaisuudesta puhutaan, kun mustasukkaisen elämä alkaa kiertyä kuviteltujen uhkien ja vainoharhaisten epäilyjen ympärille. Kännykkätietojen ja päivyreiden tutkiminen, tarkistussoitot kumppanin työpaikalle ja ystäville, taskujen ja laukkujen penkominen, vaatteiden nuuhkiminen alusvaatteita myöten ovat todisteiden hakemista, josta mustasukkaisen päivät täyttyvät.
Henkilökohtaisesti mä en kattois tota hetkeäkään! Lounastunnillakin voi pettää jos haluaa, jos toinen ei luota siihen, että en petä vakuutteluista huolimatta, se on moro!
Rikoslaki 38 luku 3 §
"Joka oikeudettomasti
1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."
ja käsilaukkuni. Pian alkoi kuulustella kaikki menoni ja saattoi kesken työpäivän ilmestyä työpaikalleni tai kyylätä kaupungilla kun olin ystäväni kanssa esim. shoppailemassa. Eli paljastui täysin sairaaksi tapaukseksi. Hankin uuden asunnon ja häivyin hänelle asiasta etukäteen mitään kertomatta. Jos nykyinen kumppani jäisi kiinni kännykän tutkimisesta lähtisin suhteesta välittömästi.
Markovan mukaan suurin ero normaalin ja sairaalloisen mustasukkaisuuden välillä on se, että sairaalloisesti käyttäytyvältä puuttuu tyystin syyllisyydentunto tekemisistään. Vakoilemista, syyttelyä, raivoamista, huoritteluja ja todisteiden hakemista hän pitää täysin oikeutettuina. Surullisen usein myös fyysistä väkivaltaa.
...että tulee joskus jossain vastaan?
..en mä nyt varsinaisesti ole mustasukkainen,ei ole ollut aihetta.Aamulla oli puhelin pöydällä ja huvikseni (tuomitkaa vaan..) katsoin viestit.
..en mä nyt varsinaisesti ole mustasukkainen,ei ole ollut aihetta.Aamulla oli puhelin pöydällä ja huvikseni (tuomitkaa vaan..) katsoin viestit.
Tutkin säännöllisesti mieheni viestit, sähköpostit, taskujen sisällöt ym. Tietenkin minulla oikeus tietää mitä mieheni tekee. Käytän kaikki keinot ollakseni selvillä onko hällä muita naisia ja jos on niin en tuhlaa aikaani luuserimieheen. Miehelläni täysi oikeus samaan koska minulla ei salattavaa eikä minun tarvitse itku kurkussa tuhertaa miten tutkiminen väärin koska voisi totuus paljastua.
saisi suositella paikkoja? Jokainen on itse vastuussa tekemisistään. Ja kyllä ne miehet löytää naisia ilman sun miehen apuakin. Varattuja, tai ei.
Oikeasti sua vaan pelottaa, että miksi ja miten miehesi osasi ehdottaa sitä paikka1
ei kun ihmettelen,käyttäytyykö mieheni eri tavalla ollessaan asiakastapaamisissa.mutta kun tarkemmin ajattelen niin voisin itsekin laittaa tuollaisen viestin jos olisin vastaavassa tilanteessa.
minulla ei salattavaa eikä minun tarvitse itku kurkussa tuhertaa miten tutkiminen väärin koska voisi totuus paljastua.
Ei kukaan muu täällä ole itku kurkussa kuin sinä yrittäessäsi oikeuttaa noita puuhiasi.
Aika rankkaa varmaan elää niin että lähtökohtana on koko ajan epäilys että mies pettää, ja toisaalta kiillotella kaiken aikaa sitä omaa uskollisen ja avoimen kumppanin sädekehäänsä.
Miksi muuten tutkit toisen puhelimen?!