Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kestitti eilen ulkomaisia työkavereitaan pikkutunneille ja..

Vierailija
08.07.2011 |

aamulla tutkin hänen puhelimensa viestit.Oli lähettänyt enkkulaiselle työtoverilleen viestin että kannattaa mennä erääseen yökerhoon,siellä on vapaita naisia.. En tiedä onko ko.työkaveri sinkku vai mikä,mutta alkoi vähän ahdistaa.Miten tuohon pitäs suhtautua..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin säännöllisesti mieheni viestit, sähköpostit, taskujen sisällöt ym. Tietenkin minulla oikeus tietää mitä mieheni tekee. Käytän kaikki keinot ollakseni selvillä onko hällä muita naisia ja jos on niin en tuhlaa aikaani luuserimieheen. Miehelläni täysi oikeus samaan koska minulla ei salattavaa eikä minun tarvitse itku kurkussa tuhertaa miten tutkiminen väärin koska voisi totuus paljastua.

taskuja kaivella. Itse asiassa tuhlaat elämäsi ihan turhaan moisella kyttäämisellä, tuo jos mikä on sairasta

Vierailija
22/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tulee joskus jossain vastaan?

Kyllä pelotti sen verran että muutin pian uudelleen toiseen kaupunkiin hyvän matkan päähän. Onneksi olen alalla missä työpaikan vaihto ei tuota ongelmia. Hänhän selvitti lähtöni jälkeen mihin muutin ja kävi oven takana raivoamassa ja hajotti autoni ym mukavaa. Oli siis motivaatiota muuttaa uudelleen "hieman" kauemmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se seinää vasten ja vaadi kirjallinen selvitys!

Vierailija
24/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa vinkkejä ja neuvoja mitä kannattaa tehdä ja minne kannattaa mennä, se on ihan normaalia ja tavallista liike-elämän kanssakäymisessä.

Tuntuisi aika omituiselta, jos minulle ei ulkomailla isännän toimesta suositeltaisi esim. hyvää ravintolaa, jonne mennä syömään.

Tero

Vierailija
25/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa tuossa on?? Aiot "keskustella" miehesi kanssa asiasta? Mitä keskustelemista tuossa on?

AP: "Moi, meillä olisi keskusteltavaa, istutko Pentti alas. Tutkin puhelimesi eilen illalla ja sieltä löytyi epäilyttävä viesti. Olit suositellut Edwardille yökerhoa, sillä sieltä löytyisi vapaita naisia. Miksi?

HÄH???

En tajua ollenkaan..

Vierailija
26/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä pahaa tuossa on?? Aiot "keskustella" miehesi kanssa asiasta? Mitä keskustelemista tuossa on?

AP: "Moi, meillä olisi keskusteltavaa, istutko Pentti alas. Tutkin puhelimesi eilen illalla ja sieltä löytyi epäilyttävä viesti. Olit suositellut Edwardille yökerhoa, sillä sieltä löytyisi vapaita naisia. Miksi?

HÄH???

En tajua ollenkaan..

Mä haluaisin niiiin nähdä tämän keskustelun. Jos mun ukkoni ois tossa, niin samperi sitä riidan määrää, siitä että koskin sen duunipuhelimeen ja vakoilin sen tekstareita! Luottamus on suhteen a ja o.

Vierailija
27/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista miesten läppää.

Vierailija
28/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin ihan suoraan kysyisin, että mistä vitusta sä tiedät, missä on vapaita naisia ja missä ei. Tottakai kysysin!!

Vierailija
29/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin ihan suoraan kysyisin, että mistä vitusta sä tiedät, missä on vapaita naisia ja missä ei. Tottakai kysysin!!

Jos haluaa pettää, se onnistuu vaikka Esson baarissa. JOs ei luota toiseen, vika on omassa itsetunnossa. Miksi olla sellaisen pukin kanssa, että sitä pitää kytätä stalkkerina ja rajoittaa sen menemisiä. Aikuisella ihmisellä on aikuisen oikeudet mennä minne haluaa, pettäminen onkin sitten eri asia.

Te karkoitatte noilla kyyläyksillänne sitä miestä kauemmas ja sitten se vasta onkin vietävissä.

Vierailija
30/30 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on rikos, pettäminen ei.

Tämä mielessä sitten, kun seuraavan kerran selailet miehesi viestejä. Suhteuta vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan