Mies kestitti eilen ulkomaisia työkavereitaan pikkutunneille ja..
aamulla tutkin hänen puhelimensa viestit.Oli lähettänyt enkkulaiselle työtoverilleen viestin että kannattaa mennä erääseen yökerhoon,siellä on vapaita naisia.. En tiedä onko ko.työkaveri sinkku vai mikä,mutta alkoi vähän ahdistaa.Miten tuohon pitäs suhtautua..
Kommentit (30)
...että tulee joskus jossain vastaan?
Kyllä pelotti sen verran että muutin pian uudelleen toiseen kaupunkiin hyvän matkan päähän. Onneksi olen alalla missä työpaikan vaihto ei tuota ongelmia. Hänhän selvitti lähtöni jälkeen mihin muutin ja kävi oven takana raivoamassa ja hajotti autoni ym mukavaa. Oli siis motivaatiota muuttaa uudelleen "hieman" kauemmas.
Pistä se seinää vasten ja vaadi kirjallinen selvitys!
antaa vinkkejä ja neuvoja mitä kannattaa tehdä ja minne kannattaa mennä, se on ihan normaalia ja tavallista liike-elämän kanssakäymisessä.
Tuntuisi aika omituiselta, jos minulle ei ulkomailla isännän toimesta suositeltaisi esim. hyvää ravintolaa, jonne mennä syömään.
Tero
Siis mitä pahaa tuossa on?? Aiot "keskustella" miehesi kanssa asiasta? Mitä keskustelemista tuossa on?
AP: "Moi, meillä olisi keskusteltavaa, istutko Pentti alas. Tutkin puhelimesi eilen illalla ja sieltä löytyi epäilyttävä viesti. Olit suositellut Edwardille yökerhoa, sillä sieltä löytyisi vapaita naisia. Miksi?
HÄH???
En tajua ollenkaan..
Siis mitä pahaa tuossa on?? Aiot "keskustella" miehesi kanssa asiasta? Mitä keskustelemista tuossa on?
AP: "Moi, meillä olisi keskusteltavaa, istutko Pentti alas. Tutkin puhelimesi eilen illalla ja sieltä löytyi epäilyttävä viesti. Olit suositellut Edwardille yökerhoa, sillä sieltä löytyisi vapaita naisia. Miksi?
HÄH???
En tajua ollenkaan..
Mä haluaisin niiiin nähdä tämän keskustelun. Jos mun ukkoni ois tossa, niin samperi sitä riidan määrää, siitä että koskin sen duunipuhelimeen ja vakoilin sen tekstareita! Luottamus on suhteen a ja o.
kyllä mä ainakin ihan suoraan kysyisin, että mistä vitusta sä tiedät, missä on vapaita naisia ja missä ei. Tottakai kysysin!!
kyllä mä ainakin ihan suoraan kysyisin, että mistä vitusta sä tiedät, missä on vapaita naisia ja missä ei. Tottakai kysysin!!
Jos haluaa pettää, se onnistuu vaikka Esson baarissa. JOs ei luota toiseen, vika on omassa itsetunnossa. Miksi olla sellaisen pukin kanssa, että sitä pitää kytätä stalkkerina ja rajoittaa sen menemisiä. Aikuisella ihmisellä on aikuisen oikeudet mennä minne haluaa, pettäminen onkin sitten eri asia.
Te karkoitatte noilla kyyläyksillänne sitä miestä kauemmas ja sitten se vasta onkin vietävissä.
... on rikos, pettäminen ei.
Tämä mielessä sitten, kun seuraavan kerran selailet miehesi viestejä. Suhteuta vähän.
taskuja kaivella. Itse asiassa tuhlaat elämäsi ihan turhaan moisella kyttäämisellä, tuo jos mikä on sairasta