Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää ihan hirveän näköinen, synnytyksestä jo 6kk!

Vierailija
08.07.2011 |

Ulommat häpyhuulet roikkuu "tyhjinä" ja venyneinä. Sisemmät häpyhuulet on oudot, epäsymmetriset ja riekaleiset. Pahinta on, että koko "komeus" on ihan aukinainen. Siis mulla ei tod ole mitään viivaa, vaan tavallaan koko värkki on avoin.

Pahinta on kuitenkin emättimen aukko. Se on iso ja sieltä tursuaa vähän jotain. Jälkitarkastuksessa lääkäri väitti kaiken olevan ok.

Alapääni on ihan hirveän näköinen, ja muuttunut ihan täysin. Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ihan hirveästi sinne alapäähän kurkkia, ei ennen kuin synnytyksestä on kulunut ainakin vuosi.

Vierailija
2/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä jopa 2vuotta että paikat palautuu, ei ne ole KENELLÄKÄÄN tasan samanlaiset paikat ennen ja jälkeen synnytyksen. Muutoksia tulee aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin, synnytyksestä 6kk ja en tod. oo palutunut. Oon suoraan sanoen ihan paskana asiasta. Mikään jumppakaan ei oo auttanut :( Eniten ärsyttää kun paikat ei tunnu samalta!!

No ja nyt oon siis jo uudelleen raskaana joten tokan myötä voi varmaan heittää seksi-elämälle lopulliset jäähyväiset kuten itsetunnollekin...

Rakastan lapsiani mutta tuntuu niin hirveelle nää muutokset kehossa.

Vierailija
4/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti, ja omasta mielestäni seksielämä on senkun parantunut, siitä osaa nauttia enemmän, tuntee oman kehonsa ja lootansa ihan eri tavalla.

Ole huoleti, jos sinulla on oikea aikuinen mies, hän nauttii sinusta myös.

Vierailija
5/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt voisi jotenkin korjata?

Onneksi itselläni oli sektiot.

Vierailija
6/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sukupuolielimille.

Joten sun kommetti on asiaton ja lapsellinen.

Vierailija
7/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sukupuolielimille. Joten sun kommetti on asiaton ja lapsellinen.

Mutta eipä tarvitse kärsiä runnellusta alapäästäkään ja purkaa katkeruuttaan nettipalstalle.

7

Vierailija
8/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin nätti pimpsa,aina ollu.Viimenen synnytys 38-vuotiaana =)!Miksi te ette hyväksy itteenne!!

Vierailija
9/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin, en tod. oo palutunut. Oon ihan paskana asiasta. jumppakaan ei auttanut :( ärsyttää kun paikat ei tunnu !!

No raskaana voi varmaan heittää seksi-elämälle lopulliset jäähyväiset kuten itsetunnollekin...

Rakastan lapsiani mutta tuntuu niin nää muutokset kehossa.

ja miten se liittyy värkkis repsahtamiseen?

Vierailija
10/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin synnytyksen jälkeen järkyttynyt alapään muutoksista. Mutta nyt, kun synnytyksestä on kulunut vuosi, on värkki palautunut miltei aivan ennalleen. Multa kanssa tursusi sieltä sisältä jotain ylimääräistä, gyne sanoi, että oli lievää virtsarakon laskeumaa. Parani kuitenkin jumpalla ja olen käyttänyt päivittäin Smart ballseja. Nyt ei tunnu eikä peilillä näy mitään sieltä tursuavan. Mies sanoi jokin aika sitten, että nyt tuntuu värkki hänestäkin samalta, kuin ennen. Aikaisemmin sanoi, että tuntui hieman erilaiselta, mutta ei pahalta. seksistä näyttää mies edelleen nauttivan samalla tavalla, kuin ennen ja haluaa mua jatkuvasti, että kai se värkki on hänenkin mielestään ihan mieluinen edelleen.

Suosittelen Smart ballseja, niillä saa ainakin tiukkuuden takaisin ja mahdollisia laskeumia korjattua. Ja suosittelen, että katselet itse peilillä alapäätäsi vasta, kun synnytyksestä on kulunut vähintään vuosi.

Kyllä se siitä, älä lannistu!

Vierailija
11/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla kuinka tyhmä olet? Sekö on sinusta ok?

Vierailija
12/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla kuinka tyhmä olet? Sekö on sinusta ok?

tukehdu sinä omaan pipariis ja niiden repeleviin häpyhuuliin.

Vierailija
13/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alapää voi löystyä, vaikka sulle olis tehty sektio? Raskausaikana lihakset ja kudokset venyy ja vanuu, alapää löystyy jne. Että vaikka sun pimpsa näyttäisi ulospäin edelleen kivalta, saatat olla pahempi messuhalli sisältä, kuin joku joka synnyttänyt alapäästä. Mun kaveri meni alapään kiristysleikkaukseen sen jälkeen, kun oli synnyttänyt 2 lasta, molemmat sektiolla, että sillä lailla.

Vierailija
14/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alapää voi löystyä, vaikka sulle olis tehty sektio? Raskausaikana lihakset ja kudokset venyy ja vanuu, alapää löystyy jne. Että vaikka sun pimpsa näyttäisi ulospäin edelleen kivalta, saatat olla pahempi messuhalli sisältä, kuin joku joka synnyttänyt alapäästä. Mun kaveri meni alapään kiristysleikkaukseen sen jälkeen, kun oli synnyttänyt 2 lasta, molemmat sektiolla, että sillä lailla.

Nytpistät vakavan asian ihan leikiksi ja et ymmärrä kun joku potee todella huonoa omatuntoa siitä että pillu on löysänä.

Vierailija
15/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole synnyttänyt.

Vierailija
16/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle "tervetuloa naiseksi! =)" -pässille: lapsettomatkin naiset on naisia.

Kaikkia sitä leipä elättää...

Vierailija
17/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpistät vakavan asian ihan leikiksi ja et ymmärrä kun joku potee todella huonoa omatuntoa siitä että pillu on löysänä.

Tarkoitukseni oli viitata tuolla sektioillaan leveilevälle, että ei se sektio takaa sitä, etteikö alapää venyisi.

Jumpalla alapään saa kuntoon (sisäisesti, ei ulkonäöllisesti), jos ei saa, sitten voi harkita korjausleikkausta.

Vierailija
18/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten toiset osaa olla idiootteja.

Vierailija
19/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä meillä taas Vuosisadan Äiti, sektiolla lapsensa saaneethan ei oikeita äitejä sun mielestä ole.

Vittu tätä.

Vierailija
20/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sisältä olen saanut huoppukuntoon myös kuula-jumpan avulla. Niitä ulkoisia "roikkumisia" se ei poista, mutta pärjään näiden kanssa mainiosti. Karvatkin ajelen säännöllisesti kun minusta siellä ei ole mitään peiteltävää edes miehelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi