Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää ihan hirveän näköinen, synnytyksestä jo 6kk!

Vierailija
08.07.2011 |

Ulommat häpyhuulet roikkuu "tyhjinä" ja venyneinä. Sisemmät häpyhuulet on oudot, epäsymmetriset ja riekaleiset. Pahinta on, että koko "komeus" on ihan aukinainen. Siis mulla ei tod ole mitään viivaa, vaan tavallaan koko värkki on avoin.

Pahinta on kuitenkin emättimen aukko. Se on iso ja sieltä tursuaa vähän jotain. Jälkitarkastuksessa lääkäri väitti kaiken olevan ok.

Alapääni on ihan hirveän näköinen, ja muuttunut ihan täysin. Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sukupuolielimille. Joten sun kommetti on asiaton ja lapsellinen.

Mutta eipä tarvitse kärsiä runnellusta alapäästäkään ja purkaa katkeruuttaan nettipalstalle.

7

Sua taitaa vaivata se kun et synnyttänyt oikeasti :)

Vierailija
22/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulommat häpyhuulet roikkuu "tyhjinä" ja venyneinä. Sisemmät häpyhuulet on oudot, epäsymmetriset ja riekaleiset. Pahinta on, että koko "komeus" on ihan aukinainen. Siis mulla ei tod ole mitään viivaa, vaan tavallaan koko värkki on avoin.

Pahinta on kuitenkin emättimen aukko. Se on iso ja sieltä tursuaa vähän jotain. Jälkitarkastuksessa lääkäri väitti kaiken olevan ok.

Alapääni on ihan hirveän näköinen, ja muuttunut ihan täysin. Onko kenellekään muulle käynyt näin?

Imetyksen jälkeen tapahtuu palautumista, imettäessä on kuulemma vaihdevuosien kaltaisessa tilassa, kertoi lääkärini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sukupuolielimille. Joten sun kommetti on asiaton ja lapsellinen.

Mutta eipä tarvitse kärsiä runnellusta alapäästäkään ja purkaa katkeruuttaan nettipalstalle. 7

Sua taitaa vaivata se kun et synnyttänyt oikeasti :)

Ja aina kun luen ketjuja rupsahtaneista toosista tai kusen tai paskojen karkaamisesta housuun, olen sektioistani erityisen iloinen.

Vierailija
24/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin synnytyksen jälkeen järkyttynyt alapään muutoksista. Mutta nyt, kun synnytyksestä on kulunut vuosi, on värkki palautunut miltei aivan ennalleen. Multa kanssa tursusi sieltä sisältä jotain ylimääräistä, gyne sanoi, että oli lievää virtsarakon laskeumaa. Parani kuitenkin jumpalla ja olen käyttänyt päivittäin Smart ballseja. Nyt ei tunnu eikä peilillä näy mitään sieltä tursuavan. Mies sanoi jokin aika sitten, että nyt tuntuu värkki hänestäkin samalta, kuin ennen. Aikaisemmin sanoi, että tuntui hieman erilaiselta, mutta ei pahalta. seksistä näyttää mies edelleen nauttivan samalla tavalla, kuin ennen ja haluaa mua jatkuvasti, että kai se värkki on hänenkin mielestään ihan mieluinen edelleen. Suosittelen Smart ballseja, niillä saa ainakin tiukkuuden takaisin ja mahdollisia laskeumia korjattua. Ja suosittelen, että katselet itse peilillä alapäätäsi vasta, kun synnytyksestä on kulunut vähintään vuosi. Kyllä se siitä, älä lannistu!

Minullakin kuulat käytössä vieläkin vaikka viime synnytyksestä yli 5v. Lapsia kolme potraa poikaa. Seksielämä kukoistaa yhä.

Vierailija
25/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin synnytyksen jälkeen järkyttynyt alapään muutoksista. Mutta nyt, kun synnytyksestä on kulunut vuosi, on värkki palautunut miltei aivan ennalleen. Multa kanssa tursusi sieltä sisältä jotain ylimääräistä, gyne sanoi, että oli lievää virtsarakon laskeumaa. Parani kuitenkin jumpalla ja olen käyttänyt päivittäin Smart ballseja. Nyt ei tunnu eikä peilillä näy mitään sieltä tursuavan. Mies sanoi jokin aika sitten, että nyt tuntuu värkki hänestäkin samalta, kuin ennen. Aikaisemmin sanoi, että tuntui hieman erilaiselta, mutta ei pahalta. seksistä näyttää mies edelleen nauttivan samalla tavalla, kuin ennen ja haluaa mua jatkuvasti, että kai se värkki on hänenkin mielestään ihan mieluinen edelleen. Suosittelen Smart ballseja, niillä saa ainakin tiukkuuden takaisin ja mahdollisia laskeumia korjattua. Ja suosittelen, että katselet itse peilillä alapäätäsi vasta, kun synnytyksestä on kulunut vähintään vuosi. Kyllä se siitä, älä lannistu!

Minullakin kuulat käytössä vieläkin vaikka viime synnytyksestä yli 5v. Lapsia kolme potraa poikaa. Seksielämä kukoistaa yhä.

kokoon vaikuttaa? AAAARGGGHHH.... että olette tyhmiä

Vierailija
26/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillain synnyttäneillä häpyhuuletkin muuttuvat,jopa uloimmat??

En ymmärrä miksi niin käy.Mitä tekemistä häpyhuulilla on synnyttämisen kanssa.Ehkä olen itse sitä kudostyyppiä etten näe ulkoista eroa ainakaan vielä kun on vasta yksi lapsi.

Vierailija
27/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika helpolla. Voin vaan kuvitella minkä näköinen ois jos olisi tehty eppari.. Mulla itse pimpin reikä on nyt alempana ja väliliha on enää pikku kaistale, mitäs muuta.. Uloimmat häppärit on vähän löysemmät, ei viitsi enää posliiniksi ajella..

Vierailija
28/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäkin on että naisen kroppa ei kestä synnytystä vaan kaikki paikat rupsahtaa ja lerpahtaa sen jälkeen ja mies alkaa haikailemaan tiukemman naisen perään. Miksei ole suunniteltu niin, että synnytyksen jälkeen on ihan samannäköinen kuin ennennkin.

Vierailija
29/31 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäkin on että naisen kroppa ei kestä synnytystä vaan kaikki paikat rupsahtaa ja lerpahtaa sen jälkeen ja mies alkaa haikailemaan tiukemman naisen perään. Miksei ole suunniteltu niin, että synnytyksen jälkeen on ihan samannäköinen kuin ennennkin.

Kun lisääntymistehtävä on täytetty, ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä. Eikä tuo edes pidä paikkaansa. Palautuminen vain ottaa aikansa, joskus 2 vuotta.

Vierailija
30/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin, en tod. oo palutunut. Oon ihan paskana asiasta. jumppakaan ei auttanut :( ärsyttää kun paikat ei tunnu !!

No raskaana voi varmaan heittää seksi-elämälle lopulliset jäähyväiset kuten itsetunnollekin...

Rakastan lapsiani mutta tuntuu niin nää muutokset kehossa.

ja miten se liittyy värkkis repsahtamiseen?

Laitoin sen ihan varmuudeksi ettei kaltaistesi katkeroituneiden naisten tarvitse epäillä sitä ettenkö haluaisi lapsia tai haukkua pinnalliseksi kun lapsihan se on se tärkein.

Kiitos puolestani kaikille tännekin vastanneille joilla ei ole tarve pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita nimettömästi..

Pidetään hei tytöt toistemme puolia ja ollaan tukena. Äitinä olo on kovin aliarvostettua puuhaa ja sitä ei voi muuttaa muut kuin me, ei olla susia toisillemme.

Tsemppiä täältä teille kaikille repsahtaneille ja rupsahtaneille ihanille naisille ;)

Vierailija
31/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydessäni muutama viikko sitten gynellä hän totesi minulla olevan aivan normaali synnyttäneen naisen emätin ja häpyalue. Kysyin näistä esiin tunkevista huulista, istuessa aavonaisesta emätinaukosta, tummista ulomm-häpyhuulista ym. Joten nou hätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme