Sohvasta pissan haju pois?
Omistan alle vuoden vanhan kangassohvan.
Noh, eikös vaan koiranpentuni oppinut tossa vuoden vaihteen jälkeen nostelemaan jalkaa. Vasta nyt alkaa olla sisäsiisti.
Sohva on saanut muutaman kerran toiseenpäätyyn kuset päälle (ei sille kohtaa mis istutaan mut reunaa pitkin).
Haisee melkoisen voimakkaasti. Oon kokeillut eläinkaupan get offia, ei toiminut, sekä auton tekstiileihin tarkoitettua tahranpoistovaahtoa, mut eipä sillä haju lähde.
Vinkkejä kellään? Surettaa kun oli melkosen kallis sohva ja opiskelijana ei nyt ihan heti uuttakaan hanki, mutta haju on häiritsevän voimakas :(
Kommentit (4)
En tiedä miten sohvan pystsyosiin saa sen soodan parhaiten, mutta vaakatasossa pintaan ripotellaan reilusti soodaa, annetaan vaikuttaa ja imuroidaan pois. Voithan yrittää pestä soodavedellä.
hankit uudet sohvan, jos kerran olit aikeissa hankkia koiranpennun?
Noh oli pakko hankkia sohva :P kun muutin omilleni eikä ollu aiemmin sohvaa.
Ja sohva hankittiin elokuussa, vasta vuoden lopussa hankin tuon koirani. Ei ollu suunnitelmis sohvaa hankkiessa et niin pien toinen koira talouteen tulisi mut sellasta sattuu.
Kiitos vinkeistä, lisää saa antaa :) oon valmis kokeileen vaikka mitä, tuo sohva on kohtuu tärkeä mulle :D Synttäri/tuparilahja vanhemmilta.
hankit uudet sohvan, jos kerran olit aikeissa hankkia koiranpennun?