Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu ahdistavalta lukea juttuja lapsiperheen arjestanne

Vierailija
07.07.2011 |

mutta silti luen. Olen siis kateellinen. Itse näen lapseni vain noin kerran kuukaudessa viikonlopun ajan. Omapa on valintani, joten kai ihan oikein minulle, että kärsin. Onneksi koko elokuu on lomaa lasten kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti lapsensa miehelleen ja lähti ulkomaille. Otti eron myöhemmin. Ensimmäisestä lapsesta tuli ihan normaali, kahdesta nuoremmasta tuli homoja.

Vai ihan homoja? Ja varmaan se johtui siitä, että äiti lähti? Onnea sinulle! Olet onnistunut elämään tynnyrissä 2010-luvun tietotulvassa, mitä media meille joka päivä syytää. Jos homous on todella pahinta mitä voit kuvitella lapsestasi "tulevan"

Vierailija
22/23 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä nyt onkin niitä pahansuopia, elämiinsä kyllästyneitä, elämäntapa äitejä joiden ainoa ilon aihe on saada itsensä tuntemaan maailman parhaaksi kasvattajaksi ja äidiksi.

Ja suurin pointti tässä on näille syylistäjille se, että Ä-I-T-I lähtee töihin ulkomaille, jos se olisi isä niin kukaan ei korvaansa lotkauttaisi. Korkeintaan sanoisivat äidille että kyllä se sua siellä pettää...

Kertokaapas mitä traumoja se kaksivuotias tuosta saa? Eiköhän ne kiintymyssuhteiden häiriöt yms. kehity aivan muilla tavoin tai ole jo valmiina siellä aivoissa kehittymässä.

"eikuniinkumutku tutkimuksetsanooooo"

Ap, no worries. Ei se, että olet Ä-I-T-I tarkoita sitä ettetkö saisi tehdä sellaisia asioita joita haluat.

Ja muuten ei. En ole työssäkäyvä, vaan kotiäiti. Ja voin sanoa, olen hiukkasen kateellinen ap:lle ja hänen tilaisuudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisitteko samalla tavalla, jos lapsiemme isä olisi töissä ulkomailla?

No ei tietenkään, vai mitäs luulet?

Mutta tsemppiä sulle, lapset pärjää loistavasti isän kanssa eikä varmaan traumatisoidu mitenkään, tää on taas näitä psykologimammojen juttuja. Kyllähän maailma ois vielä enemmän täynnä kajahtaneita kakaroita jos kaikki ois niin herkkiä kuin esim. täällä aina väitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan