Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin naapurimuistosi?

Vierailija
07.07.2011 |

Tämä tapahtui ollessani noin 20-21-vuotias.

Olin kotimiehenä muutaman viikon vanhempieni kodissa heidän mökillä ollessaan ja kastelin kasveja ja leikkausin nurtsia jne. Olin kesätöissä ja iltaisin siis siellä vanhempieni rivitaloasunnossa. Olin siihen aikaan tosi turhamainen ja peilasin itseäni isosta peilistä eteisessä ja kerran kannoin peilin takapihalle jotta saatoin aurinkoa ottaessani peilailla itseäni. Joo, ihan käsittämätöntä ;D

Yhtenä aamuna lähtiessäni töihin naapurin mies oli laittanut kirjeen autoni tuulilasiin, että hän oli omalta pihaltaan nähnyt peilailuni ja kutsui minut kanssaan ajelulle. APUA! Olin niin nolo, että muutin takaisin omaan asuntooni ja kävin vain häthätää kastelemassa vanhempieni kukat ne pari viimeistä viikkoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Tuuletin aamulla makuuhuonetta, oli ilkosillani ja huomasin naapurin Pekan olevan lähdössä autollaan. Toinen tissuni vilahteli hänelle tuuletusikkunassa. Voi vee.

Vierailija
2/2 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tällainen vuosien takaa. Naapurissani asui sukulaispoikia joiden kanssa vietin paljon aikaa lapsuudessa ja teininä. Heidän isä oli tuurijuoppo. Kerran menin heille ja kun avasin ulko-oven oli eteisenlattialla alaston sammunut mies. Kyllä siinä teinityttöä nolotti, ja tais nolottaa sukulaispoikiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi