Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt kaksi aborttia - haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
06.07.2011 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin minäkin;-o. Tai itse asiassa, voisinhan myös kysyä: miltä asia tuntui - eka ja toka kerralla?

Mulle eka kerta oli kesken opiskelujen, lyhyen tuttavuuden seurausta, samalla oma muutaman vuoden seurusteluni meni katkolle. Poikaystävä ehdottomasti oli abortin puolella. Se tehtiin mulle nukutuksessa, ympärillä liuta opiskelijoita. Ties kuka niistä kaivoi vauvanalun ulos...toisella kertaa mulle oli jo 3 ihanaa lastani. Olin seurustellut eron jälkeen lähes 2 v, mies antoi mun päättää (vahinko tuokin), tunsin, että en voi enkä pysty lasta pitämään..mies ei ollut mikään maan luotettavin perheenisähahmo. vauva abortoitiin niin, että synnytin sen. Kivut oli ihan samanlaiset kuin kuin synnytyksissä aiemmin. En vain saanut juuri mitään lievitystä. Supistusten jälkeen nukahdin, ja kun menin vessaan, vauva plopsahti pönttöön:-(. Olen vihainen vieläkin, tai surullinen: kukaan ei mulle kertonut, mitä tapahtuu, tai mitä pitäisi tehdä! Olin hämmentynyt, ja vedin pöntön - eli vauvanalun viemäriin. Jälkeenpäin kukaan ei kysynyt, miten meni, miltä tuntui, mitä tapahtui, millainen on olo? Ei kukaan! Jaa - ehkä se oli mulle ihan oikein..Tuota ekaa en niinkään mieti, mutta tokasta jäi kurja olo. Miten sulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme