Selittäkää lyhyesti, kuka oli Aleksei Navalnyi?
Mulla on lukihäiriö ja kaikki politiikkaan ja nimiin liittyvä asia on vaikea lukea, ei jää mieleen. Voiko joku kertoa "tyhmälle" kuka oli Navalnyi ja miksi hänen kuolemansa oli/ei ollut kauheaa ja miksi hän kuoli?
Kommentit (47)
Oppositiojohtaja maassa, jossa maan johto hyväksyy vain yhden puolueen ja yhden johtajan. Vapaiden vaalien kannattaja maassa, jossa äänestystulos määrätään ennakkoon. Kuoli, koska ei suostunut toimimaan Putinin ehdoilla. Kannatti demokratiaa, jota Venäjällä ei ole.
Se oli mies joka kuvitteli että saa kaadettua venäjän hallituksen. Kuoli itse joten aika tyhmä mies.
Oppositiojohtaja, joka uskalsi sanoa, että Putin ja muut kremlinlampaat on paskoja johtotavassaan.
Toisin kuin yleisesti luullaan ei Navalnyikään olisi ollut demokratian kannattaja. Sauli Niinistö järjesti hänet hoitoon Saksaan muutamia vuosia sitten. Häntä varoitettiin menemästä takaisin Venäjälle mutta hän silti teki sen.
Ihan turhahan sinulle on selittää, jos et kuitenkin pysty sitä selitystä lukemaan.
Oli Venäjällä Vladimir Putinin vastustaja n:1.
Siksi hänet tapettiin.
Komea kaksoisleukainen nationalisti joka kilpailee vallasta Putinin kanssa.
Oikeistopoplari ja rassukka, mutta kun muut ehdokkaat eivät olleet länsifaneja, niin ainoa mitkä jäi lännelle käsiin.
Sananvapauden , oikeuksien ja Demokratian puolesta puhuja.
Jonka Putin vangitsi loppuiäkseen vankilaan.
Nyt Putin MURHASI HÄNET.
Vierailija kirjoitti:
Se oli mies joka kuvitteli että saa kaadettua venäjän hallituksen. Kuoli itse joten aika tyhmä mies.
Tuossa yllä näät Venäjän propa-ganga apinan aivopesu kirjoituksia. Tämän apinan Putin vielä vie sotimaan Ukrainaan ja jos apinaa ammutaan Putin nauraa hullun naurua.
Putinilla ei ole tunteita, ei edes omille kansalaisilleen. Putin nauraa bunkkerissaan sotamiesten leskien surulle.
Näin mielusairaat tekevät.
Nyt hän on pienen persedentin takana hiipivä aave, josta ei pääse eroon
https://suolasuinen.blogspot.com/2021/02/nallin-valtakunta.html?m=1
Putin kiristää päivä päivältä talutushihnaansa, kohta Iigorilla ei riitä happi.
Onneksi Iigor ei ymmärrä. Kun aivopesu on tehnyt hänestä idiootin.
Venäläinen oppositiopoliitikko, jonka itsevaltias Putin murhasi epäsuorasti, usean epäonnistuneen myrkytysyrityksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yllä näät Venäjän propa-ganga apinan aivopesu kirjoituksia. Tämän apinan Putin vielä vie sotimaan Ukrainaan ja jos apinaa ammutaan Putin nauraa hullun naurua.
Putinilla ei ole tunteita, ei edes omille kansalaisilleen. Putin nauraa bunkkerissaan sotamiesten leskien surulle.
Näin mielusairaat tekevät.
Navalnyin kannatus oli parhaimmillaan 2-4% luokkaa. Suurin osa venäläisistä pitää sitä pellenä. Lännen narratiivi saattaa olla ihan pikkuisen dramatisoitu. :D
Lue lehtiä.